مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

9 نظر

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، مزایا و معایب اقامت در اتریش و فرانسه از طریق خودحمایتی، شرایط خودحمایتی در کشورهای اتریش و فرانسه در این مقاله بررسی و تحلیل می شود. تفاوت ها و شباهت های خودحمایتی در کشورهای اتریش و فرانسه چیست؟ اقامت اتریش بهتر است یا فرانسه؟ ویزای خودحمایتی یکی از بهترین و پرتقاضاترین روش های اخذ اقامت به ویژه در برخی کشورهای اروپایی نظیر اتریش و فرانسه می باشد. در این روش افراد با تکیه بر تمکن مالی بالای خود و بدون نیاز به مدرک تحصیلی و زبان خاص، امکان اقامت و تابعیت در کشورهای اروپایی را خواهند داشت. اما میزان مبلغ مورد نیاز جهت اثبات تمکن مالی و یا برخی شرایط اقامتی دیگر در این دو کشور متفاوت می باشد. از این رو مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه با یکدیگر می تواند در تصمیم گیری و انتخاب مسیر مهاجرت مؤثر باشد. اگر شما نیز به بررسی این موضوع و مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه علاقمند می باشید، لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی فرمایید. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با موسسه ملک پور، مشاوره رایگان تلفنی دریافت نمایید. علاوه بر این، به وسیله تکمیل فرم تماس، درخواست شما جهت تماس با ما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان ثبت خواهد گردید.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

  • خودحمایتی اتریش یا فرانسه
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر مبالغ مورد نیاز اولیه
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر اثبات میزان در آمد ثابت ماهیانه
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر کیفیت زندگی
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر هزینه های زندگی
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر شرط حضور
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر ظرفیت پذیرش متقاضی
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر سهولت صدور ویزا
  • مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر طول پروسه اقدام
  • وکیل مهاجرت برای اقامت خودحمایتی اتریش و فرانسه
  • توصیه های مهم در مورد خودحمایتی اتریش و فرانسه
  • بررسی مزایا و معایب کلی برنامه خودحمایتی اتریش و فرانسه
  • سوالات متداول راجع به مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه
  • سخن پایانی درباره مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

تماس با ما

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

خودحمایتی اتریش یا فرانسه

اتریش و فرانسه، دو کشور اروپایی دارای آب و هوای مطلوب، جاذبه های متنوع طبیعی و فرهنگی و... می باشند و با برخورداری از کیفیت بالای زندگی، مؤسسات آموزشی مطرح در جهان و بسیاری از ویژگی های مثبت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی، مورد توجه تعداد زیادی از متقاضیان مهاجرت قرار دارند.

خودحمایتی یکی از انواع روش های سرمایه گذاری و زیرمجموعه 6 روش اصلی مهاجرت به کشورهای دیگر می باشد. سرمایه گذاری در کشورهای خارجی، روش های متعددی نظیر کارآفرینی، ثبت شرکت، خرید املاک و مستغلات، خرید اوراق قرضه و خودحمایتی دارد که هر یک شرایط و مزایای ویژه خود را دارند. از میان انواع روش های سرمایه گذاری، خودحمایتی و ثبت شرکت در کشورهای اتریش و فرانسه، منتهی به اخذ اقامت و تابعیت این کشورها خواهد شد. در روش خودحمایتی مهم ترین شرط لازم، اثبات تمکن مالی بالا بدون نیاز به اشتغال در کشور مقصد می باشد. البته این افراد امکان سرمایه گذاری و فعالیت را به عنوان کارفرما خواهند داشت و بعد از دریافت اقامت دائم، اجازه اشتغال و کار برای کارفرما نیز دریافت می نمایند. در این روش مهاجرتی، شما عزیزان می توانید پس از پنج سال اقامت موقت که سالیانه و یا چند سال یکبار تمدید می شود، جهت اخذ اقامت دائم اقدام فرمایید و یک سال بعد، تابعیت کشورهای اتریش و یا فرانسه را درخواست نمایید. اما همین روش در کشورهای اتریش و فرانسه دارای تفاوت و تمایزاتی نیز می باشد. از این رو با مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، بهتر می توان از تمایزات و تشابهات این روش در دو کشور اتریش و فرانسه اطلاع یافت و در انتخاب کشور مقصد خود جهت مهاجرت از طریق خودحمایتی، آگاهانه تر اقدام نمود.

  • فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه خودحمایتی اتریش


  • فایل صوتی موسسه ملک پور در زمینه خودحمایتی اتریش


مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر مبالغ مورد نیاز اولیه

اقامت از طریق خودحمایتی مناسب برای افرادیست که دارای تمکن مالی مناسب بوده و توانایی پرداخت هزینه های زندگی در کشورهای اتریش و فرانسه را بدون نیاز به کار داشته باشند. بر این اساس، لازم است میزان مبلغ مشخصی که از سوی دولت های اتریش و فرانسه تعیین می شود، در حساب بانکی این افراد وجود داشته باشد. این مبلغ بنا بر شرایط کشور و سیاست های هر دولت متفاوت می باشد. از طریق مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه می توان میزان تفاوت در مبلغ مورد نیاز اولیه جهت اخذ اقامت خودحمایتی را بررسی کرد. اثبات تمکن مالی در کشورهای اتریش و فرانسه به شرح ذیل است:

تمکن مالی در خودحمایتی فرانسه شامل:

  • مبلغ 40 هزار یورو در حساب بانکی کشور مبدأ شخص متقاضی؛ (با احتساب ارز دولتی)
  • مبلغ 20 هزار یورو در حساب بانکی کشور مبدأ همسر؛
  • مبلغ 10 هزار یورو در حساب بانکی کشور مبدأ هر فرزند؛
  • مبلغ 3000 یورو درآمد ماهیانه

 تمکن مالی در خودحمایتی اتریش شامل:

  • مبلغ 22 هزار یورو در حساب بانکی کشور مبدأ فرد متقاضی؛
  • مبلغ 22 هزار یورو در حساب بانکی کشور مبدأ هر یک از همراهان شامل همسر و فرزند؛
  • مبلغ 2000 تا 3000 یورو درآمد ماهیانه فرد متقاضی؛

همانطور که در بالا مشاهده می شود، مبلغ اولیه موردنیاز برای متقاضی در کشور فرانسه نسبت به اتریش، بیشتر می باشد.

  • فایل تصویری موسسه ملک پور در زمینه خودحمایتی فرانسه

فایل تصویری موسسه ملک پور درمورد تمکن مالی فرانسه

فایل صوتی موسسه ملک پور درمورد تمکن مالی فرانسه

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه و اثبات میزان درآمد ثابت ماهیانه

همانطور که گفته شد، افرادی که اقدام به اخذ اقامت خودحمایتی می نمایند، اجازه کار برای کارفرما در کشورهای مقصد ندارند. بنابراین چنانچه شما عزیزان قصد اقدام برای اخذ اقامت خودحمایتی دارید، لازمست که از تمکن مالی بالایی برخوردار باشید و نیازی به کار کردن جهت کسب درآمد برای تأمین هزینه های زندگی خود نداشته باشید. در صورتی که دارای درآمد ماهیانه باشید، عدم نیاز شما به کار کردن در کشور مقصد مسجل می باشد. بنابراین داشتن درآمد ثابت ماهیانه برای افراد متقاضی خودحمایتی، تضمینی بر توانایی مالی آن ها در اداره زندگی بدون اجازه کار است. یکی دیگر از تمایزات شرایط خودحمایتی که از مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه و بررسی آن حاصل می شود، شرط درآمد ماهیانه برای متقاضی اصلی می باشد. در خودحمایتی کشور اتریش، حداقل درآمد ماهیانه 2000-3000 یورو الزامی است. در حالی که در کشور فرانسه لزوم ارائه اثبات حداقل درآمد ماهیانه 2500 تا 3000 یورومی باشد. درصورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اقامت اتریش از طریق خودحمایتی، پیشنهاد ما به شما مراجعه به لینک زیر می باشد.

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

خودحمایتی اتریش

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر کیفیت زندگی

اتریش و فرانسه هر دو کشورهای اروپایی بسیار زیبایی هستند که برای زندگی مطلوب می باشند و از طریق خودحمایتی، اقامت خود را به متقاضیان اعطا می نمایند. یکی از معیارهایی که افراد در مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، مدنظر قرار داده و آن را ملاک انتخاب خود قرار می دهند، سطح کیفیت زندگی در این کشورها می باشد. هرچند که سطح کیفیت زندگی در هر دو کشور اتریش و فرانسه بالا می باشد، اما معیارهایی وجود دارد که بر اساس آن ها می توان کیفیت زندگی را در کشورهای مختلف ارزیابی کرد. کیفیت زندگی در شهرها و کشورهای مختلف را می توان بر اساس معیارهای امنیت، حمل و نقل، رفاه، خدمات درمانی، تفریح و سرگرمی، بهداشت، وضعیت مسکن، نظام آموزشی، شرایط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و... سنجید. پایتخت کشور اتریش –شهر وین- به مدت ده سال پیاپی رتبه اول کیفیت زندگی در بین شهرهای دنیا را بدست آورده است. در تصویر زیر، کیفیت زندگی در پایتخت کشورهای اتریش و فرانسه –به ترتیب شهرهای پاریس و وین- در سپتامبر 2019 بررسی و مقایسه شده است. همانطور که در جدول ذیل مشاهده می نمایید، کیفیت زندگی در کشور فرانسه، بالا و در کشور اتریش بسیار بالا می باشد.

شاخص های کیفیت زندگی (به تفکیک)

وین

پاریس

شاخص قدرت خرید

86.79

در حد متوسط

75.88

در حد متوسط

شاخص ایمنی

77.01

بالا

48.44

در حد متوسط

فهرست خدمات بهداشتی

79.94

بالا

77.18

بالا

شاخص آب و هوا

81.77

بسیار بالا

88.39

بسیار بالا

شاخص هزینه زندگی

67.76

در حد متوسط

85.77

در حد متوسط

قیمت ملک به نسبت درآمد

13.66

بالا

21.78

بسیار بالا

زمان رفت و آمد

26.06

پایین

41.92

در حد متوسط

آلودگی

17.25

بسیار پایین

66.25

بالا

جمع کل شاخص کیفیت زندگی

187.48

بسیار بالا

119.43

بالا

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر هزینه های زندگی

در این بخش از مقاله مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، به بررسی و مقایسه هزینه زندگی در شهرهای پاریس و وین به عنوان نمایندگان کشورهای خود می پردازیم. قبلاً گفته شد که افرادی که از روش خودحمایتی، برای اخذ اقامت کشورهای اتریش و یا فرانسه اقدام می نمایند، دارای تمکن مالی بالا بوده و ملزم به ارائه مدارک حساب بانکی خود مبنی بر وجود مبلغ کافی جهت پرداخت هزینه 1 سال زندگی خود در کشورهای مقصد هستند. با این وجود، قطعاً چگونگی هزینه های زندگی در کشورهای اتریش و فرانسه و مقایسه آن ها با هم برای متقاضیان مهاجرت و اقامت، ولو متقاضیان متمکن و خواستار اقدام از روش خودحمایتی، دارای اهمیت می باشد. بنابراین در این بخش از مقاله سعی نموده ایم مقایسه ای از هزینه های مختلف زندگی در اتریش و فرانسه، در اختیار شما بزرگواران قرار دهیم.

در سال 2019 شما برای داشتن یک زندگی استاندارد در پاریس (با فرض پرداخت اجاره بها) به 4695.44 یورو نیاز بوده است. در حالی که برای حفظ همین زندگی در وین، مبلغ 3500.00 یورو کافی می باشد. در جدول زیر، هزینه زندگی در شهرهای پاریس و وین مقایسه گردیده است.

مقایسه هزینه های زندگی در اتریش و فرانسه

قیمت مصرف کننده

در پاریس

26.58% بالاتر

از وین

قیمت مصرف کننده از جمله اجاره

در پاریس

34.16% بیشتر

از وین

قیمت اجاره

در پاریس

51.76% بالاتر

از وین

قیمت رستوران ها

در پاریس

30.4.% بالاتر

از وین

قیمت مواد غذایی

در پاریس

29.69% بیشتر

از وین

قدرت خرید محلی

در پاریس

12.57% کمتر

از وین

 

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر شرط حضور

در نتیجه مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، می توان به یکی دیگر از وجوه تمایز روش خودحمایتی در این دو کشور پی برد. یکی از تفاوت های خودحمایتی اتریش و فرانسه، شرط حضور در کشور مقصد می باشد. از آنجایی که جهت اخذ ویزای خودحمایتی، نیاز به انتقال سرمایه به حساب های بانکی کشور مقصد نمی باشد، دولت های کشور مقصد می توانند از شرط حضور برای جذب سرمایه در کشور خود استفاده نمایند. بدین ترتیب که در صورت حضور در این کشورها، هزینه ای بابت خرید یا اجاره خانه، خرید وسایل و امکانات رفاهی مانند تجهیزات منزل، وسایل نقلیه و... پرداخت شده و از این طریق سرمایه وارد کشور می شود. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه و تنظیم گردیده است و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع، از لحاظ شرعی و قانونی، حرام و غیرقانونی می باشد.

تشابه ویزای خودحمایتی اتریش و فرانسه، عدم نیاز به حضور دائم در این کشورها می باشد. اما تفاوت آن در شرط حضور موقت است. اتریش دارای شرط حداقل 6 ماه حضور در این کشور و فرانسه تقریباً فاقد شرطی در زمینه حضور می باشد.

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر ظرفیت پذیرش متقاضی

از دیگر نقاط تمایز که در مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه بررسی می شود، ظرفیت پذیرش متقاضیان است. از میان کشورهای دارای برنامه خودحمایتی، برنامه خودحمایتی اتریش یکی از برترین ها می باشد. از این رو همواره تعداد متقاضیان خودحمایتی اتریش زیاد است. از طرفی ظرفیت پذیرش متقاضیان خودحمایتی اتریش هماهنند فرانسه کم بوده و سالیانه جمعیت معدودی از متقاضیان، موفق به اخذ ویزای خودحمایتی از سوی دولت اتریش می شوند. بنابراین تهیه کامل مدارک لازم در پروسه زمانی کوتاه، نقش بسزایی در موفقیت شما جهت اخذ ویزای خودحمایتی اتریش دارد. شایان ذکر است که موسسه ملک پور در بازه ای از سال، اقدام به پذیرش تعدادی از متقاضیان برنامه خودحمایتی اتریش می نماید. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از زمان پذیرش و مراحل آن، با موسسه ملک پور در ارتباط باشید. ظرفیت پذیرش در برنامه خودحمایتی فرانسه، هم دارای محدودیت می باشد. احتمال دریافت ویزای خودحمایتی فرانسه یا همان تمکن مالی فرانسه را شما می توانید با اقدام با موسسه mie افزایش دهید.

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

خودحمایتی فرانسه

 مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر سهولت صدور ویزا

به طور کلی سیستم های صدور ویزا را بر اساس نظر آفیسر صدور ویزا می توان به دو دسته تقسیم کرد: Subjective و Objective.

  • صدور ویزای Subjective:

در این نوع سیستم، صدور نهایی ویزا تنها به نظر افسر بررسی پرونده بستگی دارد که این نظر گاهاً می تواند غیرمنطقی و نادرست باشد. گاهی ممکن است علیرغم وجود مدارک کامل و شرایط لازم جهت اخذ ویزا، نظر افسر مربوطه منفی باشد و ویزای شما رد شود. در این مواقع امکان اعتراض و بررسی مجدد پرونده وجود ندارد. ویزای توریستی آمریکا از طریق این سیستم بررسی می شود.

  • صدور ویزای Objective:

در این سیستم، صدور ویزا و نظر قطعی درمورد آن بر اساس امتیازات به دست آمده از مدارک موجود مانند سن، تحصیلات، سطح زبان، میزان تمکن مالی و... می باشد. بنابراین پذیرش یا رد ویزا در این نوع سیستم، منطقی بوده و امکان اعتراض و بررسی مجدد پرونده وجود دارد. صدور ویزای کاری کانادا و اتریش از این سیستم پیروی می کند.

یکی از نکاتی که در مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، موجب برتری بر دیگری می شود، سیستم صدور ویزا و تأثیر نظر آفیسر پرونده در کشورهای اتریش و فرانسه می باشد. بدین ترتیب که صدور ویزای خودحمایتی فرانسه از نوع Subjective می باشد و امکان رد ویزای شما بدون دلیل نیز وجود دارد. در حالی که صدور ویزای خودحمایتی اتریش از نوع Objective بوده و در صورت تکمیل مدارک و دارا بودن شرایط لازم، احتمال پذیرش بالا می باشد.

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

ویزای شینگن

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه از نظر طول پروسه اقدام

در این بخش از مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، به موضوع طول پروسه اقدام به خودحمایتی و مدت زمان لازم جهت اخذ ویزای خودحمایتی کشورهای اتریش و فرانسه می پردازیم. مدت زمان لازم جهت صدور ویزای خودحمایتی در کشورهای اتریش و فرانسه متفاوت است و اختلاف آن به چند ماه می رسد. بدین صورت که صدور ویزای خودحمایتی فرانسه، 4 تا 7 ماه و صدور ویزای خودحمایتی اتریش 6 تا 10 ماه به طول می انجامد. بنابراین افرادی که مدت زمان پروسه اخذ ویزا برای آنان دارای اهمیت می باشد و الزاماً در نظر دارند که تا تاریخ و زمان معینی، ویزای خود را دریافت نمایند و یا هرچه زودتر موفق به اخذ ویزای خودحمایتی شوند، می توانند از این نکته و تمایز استفاده نمایند. موسسه ملک پور با برخورداری از کادری مجرب و مشاوران برجسته و متخصص در امور مهاجرت، آماده ارائه خدمات مشاورتی در امور مهاجرت به شما عزیزان می باشد.

وکیل مهاجرت برای اقامت خودحمایتی اتریش و فرانسه

خودحمایتی یکی از روش های مهاجرتی راحت و آسان برای متقاضیان و یکی از پیچیده ترین روش های مهاجرتی برای مشاوران مهاجرت می باشد. بسیاری از مؤسسات و دفاتر مهاجرتی به علت پیچیدگی های این روش اقامتی، خدماتی در این زمینه ارائه نمی دهند و حتی گاهاً بر اساس اطلاعات غلط و دانش کم خود در این زمینه، متقاضیان این روش را نیز از تصمیم خود منصرف کرده و روش های دیگر را جایگزین می نمایند. تهیه و تنظیم کامل مدارک، نحوه تهیه و ارائه اسناد تمکن مالی و چیدمان مدارک، از پیچیدگی های اقامت از طریق خودحمایتی می باشد و چنانچه این مراحل به درستی انجام نشود، امکان رد درخواست ویزای شما قوت می یابد و امتیازی منفی برای درخواست مجدد ویزا محسوب می شود. بر این اساس، حضور مشاوران متخصص و با تجربه در طی پروسه اخذ ویزای خودحمایتی، ضروری است. موسسه ملک پور با سال ها تجربه در امور مهاجرت و مسلط بر قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف، افتخار دارد مهارت، دانش و تجارب خود را در اختیار شما بزرگواران قرار دهد. ما به شما اطمینان می دهیم که به منظور اطمینان هر چه بیشتر شما عزیزان، در مورد جزئیات پرونده ها از همکاری وکلای بومی کشورهای اتریش و فرانسه مشورت و مساعدت دریافت خواهیم نمود تا بهترین نتیجه برای شما حاصل گردد. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با این مجموعه و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، با مزایا و محدودیت های این روش اقامتی در هر یک از کشورهای اتریش و فرانسه آشنا شده و آگاهانه تر اقدام نمایید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های موسسه ملک پور به لینک زیر مراجعه فرمایید.

توصیه های مهم در مورد خودحمایتی اتریش و فرانسه

همانطور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد، با مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه می توان علاوه بر تمایزات، به وجه تشابه این روش و شرایط آن در کشورهای اتریش و فرانسه پی برد. یکی از این تشابهات، عدم اجازه کار برای متقاضیان خودحمایتی می باشد. یکی از نکات مهم در خودحمایتی اتریش و فرانسه، عدم اجازه کار تا زمان دریافت اقامت دائم می باشد. این بدان معنیست که افراد دارای تمکن مالی مناسب که موفق به اخذ ویزای خودحمایتی شده اند، تا مدتی معین نمی توانند تحت نظر یک کارفرما در این کشورها فعالیت نمایند. اما اشتغال آن ها به سرمایه گذاری، خرید ملک و مستغلات، ثبت شرکت و یا فعالیت به عنوان مالک و کارفرما بلامانع می باشد.

نکته قابل توجه دیگر این که مبلغ اولیه مورد نیاز جهت اثبات تمکن مالی به ازای فرد متقاضی و همراهان، می تواند در حساب بانکی فرد متقاضی باشد و لزومی بر موجودی حساب های جداگانه هر یک از همراهان نیست. شما خوانندگان عزیز می توانید از طریق دریافت و مشاهده ویدئوی مسیر سبز مهاجرت، اطلاعات جامع و کاملی درمورد انواع روش های مهاجرتی از جمله خودحمایتی کسب نمایید؛ به گونه ای که خود همانند یک مشاور مهاجرتی، قادر به تشخیص و انتخاب مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط خود گردید.

پروسه اخذ پاسپورت در برنامه خودحمایتی اتریش و فرانسه

آخرین مورد قابل بررسی در زمینه مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه را می توان مدت زمان لازم برای اخذ تابعیت در این دو کشور دانست. به این صورت که افراد دارای اقامت خوحمایتی اتریش پس از گذشت 6 سال می توانند برای اخذ پاسپورت درخواست دهند که 3 سال آخر آن را می بایست کار کرده باشند. همچنین پروسه اعطای اقامت اتریش به متقاضیان ممکن است تا بیش از یک سال به طورل بیانجامد. در عوض، افراد دارای کارت اقامت فرانسه از طریق خودحمایتی می توانند پس ازگذشت 5 سال درخواست پاسپورت فرانسه نمایند که در مدت زمان نسبتاً کوتاهی نیز اقامت و تابعیت فرانسه را دریافت خواهند نمود.

بررسی مزایا و معایب کلی برنامه خودحمایتی اتریش و فرانسه

از مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه می توان به یک جمع بندی از روش خودحمایتی در این کشورها رسید. در این بخش، در یک جمع بندی کلی به بررسی مزایا و معایب برنامه خودحمایتی هر یک از دو کشور اتریش و فرانسه خواهیم پرداخت. افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای اتریش یا فرانسه را با استفاده از روش خودحمایتی دارند، باید به هر یک از ویژگی ها، محدودیت ها و برتری های این طرح در دو کشور اتریش و فرانسه دقت نمایند تا تصمیمی آگاهانه و مناسب با شرایط خود اتخاذ نمایند. از مزایای خودحمایتی اتریش در مقایسه با فرانسه می توان به مواردی نظیر پرداخت مبلغ اولیه کمتر، هزینه زندگی کمتر در این کشور، کیفیت بالای زندگی در اتریش و سیستم امتیازدهی صدور ویزا اشاره کرد.

همچنین مواردی چون پروسه زمانی کمتر جهت صدور ویزا، عدم نیاز به حضور در کشور فرانسه و ظرفیت نامحدود صدور ویزای خودحمایتی، از جمله مزیت های خودحمایتی فرانسه در مقایسه با اتریش می باشد.

 

مزایای خودحمایتی

فرانسه

اتریش

مبلغ اولیه اثبات تمکن مالی

·         40 هزار یورو برای فرد متقاضی؛

·         20 هزار یورو برای همسر؛

·         10 هزار یورو برای فرزند؛

·        3000 یورو درآمد ماهیانه (برای شخص اصلی)

·         20 هزار یورو برای فرد متقاضی؛

·         20 هزار یورو برای همسر؛

·         20 هزار یورو برای فرزند؛

·         2000 یورو درآمد ماهیانه؛

هزینه زندگی

بالا

پایین

کیفیت زندگی

بالا

بالاتر

ظرفیت پذیرش

محدود

محدود

نظر افسر ویزا

تأثیر دارد

تأثیر ندارد

طول پروسه اقدام

4 تا 7 ماه

6 تا 10 ماه

شرط حضور

ندارد

6 ماه حضور


سوالات متداول راجع به مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه

✅ مبلغ لازم برای اقدام از طریق خود حمایتی اتریش و فرانسه چقدر است؟

مبلغ مورد نیاز برای اثبات تمکن مالی در طرح خودحمایتی فرانسه، مبلغ 40 هزار یورو به ازای فرد اصلی، 20 هزار یورو برای همسر و 10 هزار یورو به ازای هر فرزند و درآمد ماهیانه 2500 تا 3500 یورو برای متقاضی اصلی است. این مبالغ در طرح خودحمایتی اتریش، 20 هزار یورو برای فرد اصلی و 20 هزار یورو برای همسر و هر فرزند است. علاوه بر این بایستی متقاضی دارای درآمد ماهیانه 2 تا 3 هزار یورو باشد.

✅ آیا متقاضیان طرح خودحمایتی در فرانسه و اتریش اجازه کار دارند؟

خیر؛ در هر دو طرح به متقاضی مجوز کار داده نمی شود. اما در طرح خودحمایتی فرانسه متقاضی می تواند برای خرید ملک و مستغلات اقدام نماید.

✅ شرط حضور در طرح خودحمایتی اتریش و فرانسه چگونه است؟

طرح خودحمایتی فرانسه فاقد شرط حضور است؛ اما طرح خودحمایتی اتریش دارای شرط حضور 6 ماهه در خاک اتریش می باشد.

✅ تأثیر نظر افسر ویزا در صدور ویزا در کشورهای اتریش و فرانسه چگونه است؟

نظر افسر در پروسه صدور ویزا، در کشور فرانسه تأثیر مستقیم دارد؛ در حالی که نظر افسر ویزا در کشور اتریش تأثیر نداشته و صدور ویزا با توجه به مدارک و پرونده مهاجرتی فرد انجام می شود.


_____________________ سخن پایانی درباره مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه _____________________

مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، بررسی مزایا و معایب روش خودحمایتی در کشورهای اتریش و فرانسه و شرایط اخذ ویزای خودحمایتی اتریش و فرانسه و پاسخ به این سوال که اقامت اتریش بهتر است یا فرانسه؟ در این مقاله مورد بررسی علمی قرار گرفت. خودحمایتی یکی از روش های مهاجرتی پرطرفدار می باشد که به علت عدم نیاز به مدرک تحصیلی، زبان یا پیشنهاد کاری خاص، افراد زیادی را جذب می نماید. این روش، مناسب افراد با تمکن مالی بالا و توانایی اداره هزینه های زندگی در کشورهای خارجی می باشد. مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه و بررسی شرایط آن ها، می تواند در تصمیم گیری متقاضیان خودحمایتی تأثیر بسزایی داشته باشد. شما می توانید با مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، به مزایا و محدودیت های هر یک پی برده و با توجه به شرایط و اولویت های خود، کشور مورد نظر را جهت اقامت از طریق خودحمایتی انتخاب نمایید. در صورت تماس با موسسه ملک پور و درخواست مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر درخصوص مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه، از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند خواهید شد. همچنین با تکمیل فرم تماس، می توانید درخواست خود جهت تماس ما با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان را اعلام نمایید. در انتهای این مقاله نیز بخش "ثبت پرسش"، بستری برای طرح سوالات و ابهامات شما و پاسخ مشاورین متخصص موسسه ملک پور به این سوالات می باشد.

امتیاز 5 از 5 ( 19 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
اشکان خورشیدی
سلام خیلی ممنون از مقاله خوبتون و مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه . دو تا سوال داشتم . آیا در خودحمایتی تحصیل فرزندان رایگان هست ؟ و اینکه در اتریش و فرانسه پس از چند سال میشه به اقامت دائم رسید ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بابت سوال اول شما بلی در خودحمایتی تحصیل فرزندان رایگان می باشد. در هردو کشور پس از 5 سال می توانید درخواست اقامت دائم نمایید. برای بررسی بیشتر و راهنمایی بهتر پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید
نوری
سلام این مقاله به همراه ویدئو زیبای اقای دکتر فوق العاده بود. ممنون میشم در خصوص خود حمایتی فرانسه و اتریش بفرمایید ایا میشه خود حمایتی رو از فرانسه دریافت کنیم ولی فرزندان توی اتریش زندگی کنند و مدرسه ثبت نام بکنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان با توجه به قانون شنگن و اتحادیه اروپا بلی این امکان وجود دارد که شما اقامت را از کشور فرانسه دریافت بکنید ولی بچه ها در یک کشور دیگر به مشغول تحصیل باشند. از طرف دیگر خودحمایتی کشور فرانسه شرط حضور ندارد و این به نفع شماست. موفق باشید.
امین یارمحمودی
سلام عرض ادب و احترام. خواستم بدونم اگر بخوایم مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه رو انجام بدیم کدوم کشور بیشتر طرفدار داره و زندگی راحت تر هست و وضع جامعه بهتری داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما بسیار کلی است و نمی توان پاسخ کامل و درستی را به آن در یک کامنت داد و این بسته به سلیقه و علایق شماست که کدام را ترجیح بدهید. هردو کشور جز اتحادیه و شنگن هستند و از اقتصاد خوبی هم برخورداراند حتی شهر وین اتریش 10 سال پی در پی بهترین شهر دنیا برای زندگی انتخاب شده است که باعث پر طرفدار شدن کشور اتریش شده است. موفق باشید.
نارین
سلام و عرض ادب خدمت شما من 50 ساله و بازنشست هستم و کل دارایی هام حدود 5 میلیارد هست و دو فرزند 14و 20 ساله دارم میخواستم بدونم از طریق خودحمایتی می تونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی باتوجه به شرایط سنی و میزان دارایی که می فرمایید شانس خودحمایتی کشور فرانسه را دارید. البته رزومه شما باید دقیق تر بررسی شود و پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
تینا
ممنون از این همه لطف و محبت شما بابت اطلاعات عالی که در اختیار ما می گذارید مقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه عالی توضیح داده شده است. من فرانسه را خیلی دوست دارم و میخوام اونجا زندگی کنم پاریس را فوق العاده دوست دارم چطور باید اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعاتی مثل سن، مدرک تحصیلی، سطح زبان، پشتوانه مالی و... هستیم. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
عرفانی
سلام، آیا برای خودحمایتی فرانسه باید یورو رو با نرخ آزاد محاسبه کرد؟ فرزندانم حتماً باید تحصیلاتشون رو در فرانسه ادامه بدن و نمی تونن در کشور دیگه ای مثل اتریش درس بخونن و اقامت فرانسه داشته باشن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب پولی که در حساب برای ارائه تمکن مالی نشان می دهید باید به نرخ ازاد باشد. و برای اخذ اقامت دائم برای فرزندان باید هر سال مدت مشخصی را در این کشور حضور داشته باشند. سپاس
مریم علی نژاد
با سلام در خصوص نقایسه خودحمایتی اتریش و فرانسه کدان یک از این روش ها برای پزشمان مناسب تر است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب و ارادت با توجه به شرایط شما و اولویت هایی که دارید این مقایسه شکل خواهد گرفت. در صورتی که قصد ادامه کار خود را در ایران داشته باشید قطعا فرانسه گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود به این جهت که شرط حضور ندارد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی رایگان با کارشناسان ارشد مجموعه توصیه می کنم با موسسه ارتباط تلفنی برقرار بفرمایید. موفق باشید.
-
با سلام. با سرمایه ۱ میلیارد نقدینگی و ملکی به ارزش ۱ میلیارد می توان برای اقامت از طریق تمکن مالی کشور فرانسه اقدام کرد؟ آیا ۴۰ هزار یورو با نرخ دولتی محاسبه می شود یا ازاد و در صورت نرح دولتی محاسبه ان به تومان یا ریال چقدر می شود؟ ایا باید درامد ماهیانه به یورو داشت و لازم است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز برای این امر شما بهتر است تا سرمایه بیشتری ارائه نمایید و میزان نقدینگی و سرمایه شما بسته به تعداد اعضای خانواده بستگی دارد و کشور فرانسه معمولا تمکن را به نرخ دولتی محاسبه میکند اما توصیه میشود مبلغ بیشتری ارائه نمایید. ضمن اینکه ارائه درآمد ماهیانه نیز یکی دیگر از شرایط مهمی است که در این روش باید داشته باشید.
مهدی
سلام عرض می کنم خدمت شما یه سوالی داشتم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید. با توجه به این که ویزای خود حمایتی به صورت سالانه هستش، اگر بعد از سه یا چهار سال تمدید ویزا قوانین مهاجرتی تغییر کنن آیا امکانش هست که نتونیم پاسپورت فرانسه رو بگیریم؟ چون خیلی نگران این مسئله هستم که بعد از چند سال پرداخت هزینه به دلیل تغییر قوانین نتونم پاسپورت و اقامت دریافت کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، با توجه به اینکه شما اقامت این کشور را دریافت نموده اید، تغییر قوانین شامل حال شما نمی شود و می توانید اقامت خود را تمدید نموده و پس از آن اقامت دائم دریافت نمایید و پس از آن نیز برای پاسپورت اقدام داشته باشید.
مشاوره رایگان