مقایسه استارت آپ و سرمایه گذاری

بدون نظر

قرار است در مقاله حاضر به مقایسه استارت آپ و سرمایه‌ گذاری بپردازیم. همچنین قصد داریم جزئیات روش بسیار جذاب استارت آپ را به شما معرفی کنیم و شما را با شرایط اخذ استارت آپ اروپا و شرایط دریافت استارت آپ کانادا آشنا نماییم. بعلاوه تصمیم داریم مطالبی را در رابطه با سرمایه‌ گذاری در فرانچایزها ارائه دهیم. مطالعه این مقاله قطعاً کمک شایانی به کارآفرینانی می‌ کند که قصد دارند با یک برنامه مشخص و چشم‌انداز مثبت در کشور مقصد سرمایه‌ گذاری نمایند. در حال حاضر بسیاری از اشخاص نمی‌ دانند که چه روشی برای سرمایه گذاری بهتر می باشد و یا چه روشی آینده آنان را تضمین می‌ کند؟ برخی دوست دارند در زمینه فرانچایزها همانند: مک دونالد، برگر کینگ و ساب وی سرمایه‌ گذاری کنند. ولی برخی دیگر مایل هستند ازطریق روش استارت آپ در کشور مقصد اسکان داشته باشند. در این میان برخی نیز دوست دارند از طریق خود حمایتی و یا دیگر روش‌ های سرمایه‌ گذاری اقدام نمایند. شایان ذکر است که سرمایه گذاری از طریق ویزای استارت آپ یکی از روش های آسان و جذاب سرمایه گذاری می باشد. به عنوان مثال در روش خود حمایتی شما اجازه کار ندارید ولی در روش استارتاپ شما اجازه کار در هر زمینه ای را دارید. بعلاوه در روش خود حمایتی شما ۷ ساله به پاسپورت کشور مقصد دست می یابید. ولی در صورتی که در روش استارت آپ کانادا از همان ابتدا درخواست دائم میدهید و۳ الی ۴ ساله، پاسپورت این کشور را دریافت می نمایید. حال اگر می خواهید در زندگی آینده خود تغییر ایجاد کنید و اگر می خواهید از روش آسان در کشور اروپایی و یا کانادا سرمایه گذاری کنید، توصیه می‌ کنیم با موسسه مشاوره  ای MIE ارتباط بگیرید. شما می توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای استارت آپ و سرمایه گذاری با کارشناسان این موسسه تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد استارتاپ یا سرمایه گذاری کانادا


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

  • ویزای استارت آپ چیست؟
  • شرایط سرمایه گذاری در فرانچایز ها
  • شرایط اخذ start-up visa کانادا
  • شرایط اخذ ویزای استارتاپ اروپا
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه استارتاپ و سرمایه‌گذاری

 

تحصیل در مدارس کانادا

 

مقایسه استارت آپ کانادا و خودحمایتی اروپا

ویزای استارت آپ چیست؟

استارت آپ، یک روش جذاب برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور مقصد می باشد. در حالت کلی اشخاصی که قصد راه اندازی یک بیزینس جدید را داشته باشند، می توانند از این طریق اقدامات لازم را انجام دهند. برای اخذ ویزای استارت آپ بیزینس من ها باید یک ایده نو و بکر ارائه دهند. ایده آنان باید با دیگر ایده هایی که تاکنون به مرحله اجرا در آمده اند، فرق داشته باشد. اولین گام برای اقدام از طریق ویزای استارت آپ این است که شما باید یک بیزینس پلن آماده کنید. بیزینس پلن شما می بایستی بسیار قوی باشد و باعث پیشرفت اقتصاد کشور مقصد شود. شاید برایتان سوال باشد که بیزینس پلن را چه کسی طراحی می‌ کند؟ در رابطه با پاسخ به این سوال می توان گفت که موسسه مشاوره ای MIE، خدمات منحصر به فردی را در این زمینه ارائه می دهد. بدین صورت که شما از طریق این موسسه می توانید با شرکت‌ های بزرگ و بسیار معتبر ارتباط بگیرید. این شرکت‌ ها در قبال هزینه‌ ای که دریافت می‌ کنند، برای شما و یا دیگر افراد بیزینس‌ پلن می نویسند. به خاطر داشته باشید که هزینه ویزای استارت آپ کانادا، هزینه بیزینس پلن و هزینه وکیل مهاجرتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار می باشد. البته شما می توانید در فرانچایز ها سرمایه گذاری کنید. در سرمایه گذاری از طریق استارت آپ اروپا نیازی به شرط حضور نمی باشد و نیازی نیست که مدرک زبان سطح بالا ارائه دهید. ولی به جهت سرمایه گذاری در فرانچایزها بایستی سابقه مدیریتی نشان دهید و بایستی سطح زبان خود را با ارائه مدرک زبان اثبات نمایید. برای درک بیشتر این موضوع در ادامه شرایط سرمایه گذاری در فرانچایزها را توضیح داده ایم.

 

شرایط سرمایه گذاری در فرانچایز ها

سرمایه گذاری در فرانچایزها یکی دیگر از روش های جذاب سرمایه گذاری می باشد. امروزه برخی از سرمایه‌ گذاران تمایل دارند در مک دونالد، برگر کینگ و یا ساب وی سرمایه‌ گذاری کنند. در واقع سرمایه‌ گذاران قصد دارند در یک برند تجاری معتبر فعالیت داشته باشند. ممکن است سرمایه گذاری شما در زمینه رستوران‌ های زنجیره‌ ای، پمپ بنزین کافه و یا غیره باشد. پیشنهاد می کنیم قبل از سرمایه گذاری در فرانچایزها، بانک اطلاعاتی خود را در این باره افزایش دهید و بدون آگاهی هیچگونه اقدامی انجام ندهید. یکی از موارد مهم در خصوص سرمایه گذاری در فرانچایز ها توجه به میزان سرمایه مورد نیاز می باشد. شما به عنوان یک سرمایه گذار خارجی می بایستی حداقل مبلغ ۱۵۰ تا ۲۵۰ هزار یورو را در کشور مقصد سرمایه گذاری کنید. میزان سودی که از این طریق به دست می آورید بسته به نوع فرانچایز شما متفاوت می باشد. در این روش شما باید تا حد زیادی به زبان کشور مقصد تسلط داشته باشید و بایستی با ارائه اسنادی نشان دهید که در زمینه مدیریتی سابقه دارید. سابقه شما بایستی به فرانچایز انتخابیتان مرتبط باشد. در این روش متقاضی باید ۶ ماه تحت آموزش قرار گیرد. آموزش متقاضیان توسط صاحبان برتر تجاری انجام می‌ شود. در حالت کلی دریافت امتیاز از طریق سرمایه‌ گذاری در فرانچایزها کار دشواری می باشد و شما باید یک سری مراحل قانونی و پیچیده را طی کنید تا مورد تایید واقع شوید. با توجه به شرایط ذکر شده در این قسمت می توان گفت که برای سرمایه گذاری در اروپا و یا کانادا بهتر است از روش استارت آپ اقدام نمایید‌. زیرا شما در روش استارت آپ نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید و نیازی نیست سابقه مرتبط نشان دهید. در روش استارت آپ کانادا شما با ۱۰۰ هزار دلار می توانید از همان بدو امر به اقامت دائم این کشور دست یابید و پس از ۴ سال در صورت داشتن شرایط لازم می توانید اقدامات لازمه را برای دریافت پاسپورت کانادا انجام دهید. در صورتی که مدت زمان دریافت پاسپورت از طریق سرمایه گذاری در فرانچایز ها و دیگر روش‌ های سرمایه‌ گذاری همانند خودحمایتی بیشتر می‌ باشد. در روش استارت آپ نیازی نیست که در دوره خاص شرکت کنید ولی در سرمایه‌ گذاری از طریق فرانچایزها می بایستی در یک دوره ۶ ماهه شرکت نمایید. در روش استارت آپ اروپا نیاز نیست در کشور مقصد اسکان داشته باشید، در صورتی که در روش فرانچایزها می بایستی حتما در بخش مدنظر فعالیت داشته باشید.

شرایط اخذ start-up visa کانادا

مطمئناً مطالب قرار داده شده در این قسمت بانک اطلاعاتی شما را در رابطه با شرایط دریافت start_up visa کانادا تا حد زیادی افزایش می دهد. بنابراین توصیه می‌ کنیم ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید. بزای اخذ ویزای استارت آپ کانادا نیازی نیست که سابقه کار نشان دهید و یا نیازی به ارائه مدرک تحصیلی سطح بالا نمی باشد. شما تنها بایستی CLB5 ارائه دهید. سرمایه مورد نیاز در روش استارت آپ کانادا تقریباً ۱۰۰ هزار دلار کانادا می باشد. شایان ذکر است، ایده های که ارائه می دهید بایستی توسط یکی از ۳ سازمان مربوطه به تایید برسد. در واقع اگر یکی از این ۳ سازمان ایده شما را تایید کند و برای شما ساپورت لتر صادر کند، می توانید اقدامات لازم را برای دریافت اقامت دائم کانادا انجام دهید. جالب است بدانید که در روش استارت آپ کانادا شما می توانید به صورت تیمی اقدام کنید. به عنوان مثال ۵ نفر می‌ توانند با یکدیگر یک تیم را تشکیل داده و با ارائه یک ایده جدید از این طریق اقدام نمایند. هرکدام از این پنج نفر می توانند برای اعضای خانواده خود نیز اقدام نمایند. در واقع خانواده آنان نیز از این طریق کارت اقامت دائم کانادا را دریافت می‌ کنند. و اینکه در این روش همانند روش کاآفرینی برای دریافت ویزا نیازی نیست استان مدنظره خود را مشخص کنید و مخدودیت استانی ندارد.

شرایط اخذ ویزای استارتاپ اروپا

 حال اگر بیزنس منی می باشید که مایل هستید از طریق ویزای استارت آپ اروپا به اقامت و در نهایت تابعیت اروپا دست یابید، بایستی حداقل ۱۷۵ هزار یورو در کشور مقصد سرمایه‌ گذاری کنید و ایده نو و جدید خود را به منظور تاییدیه به کشور مد نظر ارائه دهید. پس از این که کشور مقصد ایده و طرح تجاری شما را تایید کرد، می توانید برای مهاجرت و ساختن یک زندگی بهتر آماده شوید. در این روش دستیابی به کارت اقامت دائم اروپا ۵ ساله امکان پذیر می باشد. بعلاوه در روش استارتاپ اروپا شما اجازه انجام کار بدون محدودیت را دارید در واقع می توانید هم کار کنید، هم سرمایه گذاری انجام دهید.  ناگفته نماند که، در سرمایه گذاری از این طریق می توانید به طور همزمان نیز برای خانواده خود اقدام کنید. خانواده شما (همسر و فرزندان تا ۲۴ سال) نیز پس از ۵ سال به اقامت دائم اروپا دست می یابند. پس از این که در اروپا ساکن شوید، می توانید ایده خود را راه اندازی کنید.

خدمات موسسه ملک پور در زمینه استارت آپ و سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری در هر زمینه ای نیاز به سطح آگاهی بالایی دارد. زیرا اگر سرمایه گذار به صفر تا صد قوانین کشورها در خصوص سرمایه‌ گذاری آشنایی نداشته باشد، در میانه راه با مشکل جدی مواجه می شود. اگر می خواهید از طریق استارت آپ به اقامت با ارزش کشور مد نظر خود برسید پیشنهاد می‌ کنیم، امور مهاجرتی خود را با موسسه مشاوره ای و مهاجرتی MIE که ارائه دهنده خدمات منحصر به فرد و بی نظیر می باشد، در میان بگذارید. قطعاً با این موسسه تجربه شما از مهاجرت یک تجربه شیرین و بدون استرس خواهد بود. بعلاوه موسسه مهاجرتی MIE با کارشناسان خبره و برتر جهانی همکاری دارد. بنابرین شما به راحتی می توانید از طریق کارشناس معتبری که این موسسه به شما معرفی می کند، با قوانین سرمایه‌ گذاری کشور مقصد آشنا شوید. تمامی مطالب قرار داده شده در مقاله حاضر در انحصار موسسه ملک پور می باشد. بنابراین هرگونه کپی برداری از آن جایز نیست. جزئیات بیشتر در خصوص این روش های مهاجرتی و همچنین سایر روش های مهاجرت به اروپا و کشورهای آمریکایی را می توانید در محصول گام به گام اخذ اقامت به دست آورید.

گام به گام تا اخذ اقامت


_____________سخن پایانی در رابطه با مقایسه استارت آپ و سرمایه گذاری__________

در مقاله مقایسه ویزای استارت آپ و سرمایه گذاری مطالب مهمی خدمت شما عزیزان ارائه داده شد. همچنین در مقاله فوق مطالبی را نیز در رابطه با شرایط سرمایه گذاری در فرانچایزها و هزینه مورد نیاز برای سرمایه گذاری ارائه دادیم. در حالت کلی برای دستیابی به اقامت دائم کشورهای اروپایی و کانادا از طریق روش استارت آپ باید یک طرح تجاری نو ارائه دهید. طرحی که ارائه می‌ دهید باید تاثیر مثبتی بر بازار کار اروپا و کانادا داشته باشد. در غیر این صورت طرح تجاری شما مورد تایید واقع نمی‌ شود. برای درک بهتر موضوع مقایسه ویزای استارت آپ و سرمایه گذاری پیشنهاد می کنیم به مطالعه دیگر مقالات مربوطه بپردازید. حال اگر ابهامی در این باره دارید، می توانید با کارشناسان موسسه ملک پور به جهت رفع ابهامات و به جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید. لطفاً در صورت تمایل و رضایت از مطالب قرار داده شده در این نوشتار ستاره های زیر را به ما هدیه دهید.

امتیاز 5 از 5 ( 7 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
مشاوره رایگان