مشاوره مهاجرت به آلمان - شرایط و معرفی مشاور

7 نظر

مشاوره مهاجرت به آلمان، از جمله خدمات موسسه ملک پور می باشد که مشاوره در این زمینه به 2 صورت می باشد:

  • مشاوره تخصصی: اگر در زمینه های مهاجرتی هیچ زمینه ای ندارید این روش را انتخاب کنید و با دریافت مشاوره کامل یک ماهه می توانید بهترین مسیر مهاجرتی را انتخاب داشته باشید. در این روش مشاوره ای شما به صورت یک ماه کامل پشتیبان خواهید داشت، تا سوالات و ابهامات خود را برطرف می نمایید. همچنین می توانید با ارسال ویدئو و دریافت جوابیه از آقای دکتر به صورت کامل ابهامات خود را برطرف نمایید.
  • مشاوره تخصصی برای تصمیم گیری نهایی: در این روش نیاز است زمینه کافی برای انتخاب مسیر مهاجرتی داشته باشید و فقط جهت دریافت مشاور پایانی برای مسیر خود یک مشاوره نیم ساعته به صورت آنلاین داشته باشید.

اگر در این خصوص به راهنمایی های بیشتری نیاز داشتید، می توانید به سایت موسسه ملک پور مراجعه کرده و در خصوص نحوه مهاجرت به آلمان اطلاعات بیشتری کسب کنید و همچنین با تماس با کارشناسان مجموعه، ‌می توانید از مشاوره تلفنی رایگان موسسه استفاده کنید. در ادامه به مباحث زیر خواهیم پرداخت.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خلاصه ی انواع راه های مهاجرت


 

تیزر آشنایی با روش های مشاوره

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

مشاوره مهاجرت به آلمان

 شرایط عمومی مشاوره مهاجرت به آلمان

به طور کلی برای مهاجرت به کشور آلمان، یک سری از نکات اصولی باید رعایت شود و شرایطی باید در نظر گرفته شود. این نکات می تواند توسط یک شخص که اطلاعات کافی در خصوص مهاجرت به کشور آلمان دارد، به شخص متقاضی منتقل شود. عموما این اشخاص در مراکز حقوقی بین المللی و معتبر مشغول به کار می باشند. اشخاصی که می توانند مشاوره برای مهاجرت به آلمان انجام فعالیت کنند، ‌عموما اطلاعات مهم و کاربردی را در جلسات خصوصی به متقاضیان ارائه می دهند. مهاجرت به آلمان مراحل مختلفی دارد که به طور کلی به مراحل زیر تقسیم می‌شود:

 

ویدئو موسسه MIE در مورد آشنایی با روش های مشاوره


انتخاب نوع مهاجرت

  • مهاجرت کاری: اگر قصد دارید به عنوان کارمند به این کشور مهاجرت داشته باشید باید این روش را انتخاب کنید.
  • مهاجرت برای سرمایه داران: برای ین روش باید یکی از روش های سرمایه گذاری در آلمان را انتخاب کرده تا ازطریق روش های مختلف مانند ثبت شرکت؛ کارآفرینی و... وارد آلمان شوید.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد مشاوره مستقیم با آقای دکتر ملک پور


 

  • مهاجرت تحصیلی: این روش مختص افرادی است که می‌خواهند در مدارس یا دانشگاه‌های آلمان تحصیل کنند.
  • مهاجرت خانوادگی: برای افرادی که از طریق اعضای خانواده در آلمان مهاجرت می‌کنند.
  • مهاجرت از طریق ازدواج: اگر با یک فرد آلمانی ازدواج کنید میتوانید از این طریق اقدام کنید
  • مهاجرت پناهندگی: برای افرادی که به علت تهدید به امنیت شخصی خود به آلمان می‌پندارند.

ویدئو موسسه MIE در مورد نحوه اقدام با ما

ویدئو موسسه MIE در مورد مشاوره با ما


ویدئو موسسه MIE در مورد چطور با ما مشاوره بگیرید


 

ویژگی های مشاور مهاجرت به  آلمان

یک مشاور مهاجرت به آلمان برای ارائه مشاوره عالی به مراجعه کنندگان خود باید ویژگی هایی داشته باشد در ادامه به این ویژگی ها میپردازیم:

  • دانش و تخصص: داشتن دانش و تخصص کافی در حوزه مهاجرت به آلمان، از جمله آگاهی از قوانین مهاجرت، الزامات و فرآیندهای مرتبط با اخذ ویزا و مسائل مرتبط با اقامت و کار در کشور آلمان را باید داشته باشد.
  • آشنایی با زبان‌ها: توانایی در زبان‌های مختلف به ویژه آلمانی و انگلیسی، تا بتوانند به بهترین شکل ممکن اطلاعات را به مهاجرین ارائه دهند.
  • آگاهی از قوانین مهاجرت: مطالعه و آگاهی از قوانین و مقررات مهاجرت به آلمان به منظور بهترین راهنمایی به مهاجرین.
  • آگاهی از بازار کار: آشنایی با بازار کار آلمان و توانایی راهنمایی مهاجرین در مورد فرصت‌های شغلی، ایجاد شغل و الزامات کسب مهارت‌های لازم
  • آگاهی از اخبار و تحولات: پیگیری تحولات و تغییرات در سیاست‌ها و قوانین مهاجرت به منظور اطلاع‌ رسانی به مهاجرین در مورد آخرین تغییرات
  • ارتباطات خوب: توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مقامات مهاجرت، سازمان‌های ذیربط و دیگر ارگان‌های مرتبط

 

ویدیو موسسه MIE در مورد مقایسه کانادا و اروپا


مشاوره مهاجرت تحصیلی به آلمان

موسسه ملک پور در خصوص نحوه دریافت مشاوره مهاجرت به آلمان می تواند شما را به هدف و مقصود خود یعنی تحصیل در آلمان برساند. به این صورت که دانشگاه های آلمان در دو نوع دولتی و خصوصی اقدام به اخذ دانشجو می نمایند. دانشگاه های دولتی این کشور به زبان آلمانی دروس خود را ارائه می دهند و تحصیل در آن ها به صورت رایگان می باشد. از جمله شرایط اصلی تحصیل در این دانشگاه ها سن مناسب و دانستن حداقل سطح زبان آلمانی می باشد. این نکته مهم را نیز باید خاطر نشان کرد که سن و گپ تحصیلی قابل صرف نظرنیست و از جمله شرایط اصلی پذیرش در این دانشگاه ها می باشد. در دانشگاه های خصوصی آلمان که به زبان انگلیسی اکثرا مشغول به ارائه دروس هستند، دانستن سطح زبان انگلیسی و سن مناسب از الزامات می باشد. این دانشگاه ها عموما با هزینه هایی همراه هستند. داشتن سن مناسب و عدم گپ تحصیلی از جمله شرایط اصلی پذیرش در این دانشگاه ها نیز می باشد.

مشاوره مهاجرت کاری به آلمان

در خصوص نحوه مشاوره مهاجرت به آلمان، موسسه ملک پور می تواند شما را به انواع روش های اقدام برای مهاجرت به آلمان از طریق کار و ویزای کار آلمان آشنا کند. روش هایی که می توانید از این طریق اقدام کنید، شامل ویزای جست و جوی کار (job seeker) و دریافت پیشنهاد شغلی (job offer) است. ویزای جست و جوی کار آلمان به این صورت است که شخصی که از امتیاز سن مناسب، تحصیلات دانشگاهی، سابقه کار مربوط به آن و داشتن سطح مناسبی از زبان رسمی کشور آلمان برخوردار می باشد، می تواند برای ویزای جست و جوی کار آلمان درخواست دهد. در صورت واجد شرایط بودن، فرد متقاضی به مدت 6 ماه در کشور آلمان فرصت دارد که در این کشور حضور داشته و بتواند در این مدت شغل مورد نظر خود را بیابد. در صورت یافتن شغل مورد نظر و متناسب با شرایط خود و عقد قرارداد کاری با کارفرما، می تواند درخواست اقامت کاری در آلمان داشته باشد. در این مورد شخص متقاضی می تواند از مزایایی همچون کارت اقامت بلند مدت، کارت اقامت کاری (کارت آبی) و شرایط رفاهی همچون بیمه و خدمات شهروندی در کشور آلمان استفاده کند. در خصوص دریافت پیشنهاد شغلی، فرد باید از قبل از ورود خود به این کشور، از یک کارفرما پیشنهاد کار در آلمان دریافت کرده باشد و اقامت کاری وی مورد تایید سفارت قرار گرفته باشد که در صورت یافتن شغل، موسسه ملک پور می تواند برای شما اقدام به دریافت ویزا کند.

بنر گام به گام کار موسسه mie

فایل صوتی موسسه MIE در مورد لزوم دریافت مشاوره

مشاوره مهاجرت به آلمان در سایر روش های مهاجرتی

همان طور که میدانید برای مهاجرت به آلمان 6 روش کلی وجود دارد کاری ، تحصیلی، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی در بالا درباره روش های کاری و تحصیلی که از پرطرفدارترین روش های مهاجرت به آلمان است صحبت شده در ادامه در رابطه با سایر روش های مهاجرتی و مشاوره آنها به شما توضیح داده ایم.

  • مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

موسسه ملک پور در زمینه دریافت مشاوره مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری نیز می تواند کمک رسان شما باشد. سرمایه گذاری ها در آلمان عموما از طریق خرید ملک یا ثبت شرکت انجام می شود. خرید ملک در آلمان مستقیماً سبب اعطای اقامت برای افراد خارجی نمی شود؛ بلکه باید با خرید ملک در آلمان نوعی کسب و کار راه اندازی کنید. در خصوص ثبت شرکت در آلمان برای افراد خارجی می تواند به این شکل باشد که فرد با سرمایه اولیه و شرایط اصلی مثل طرح تجاری معتبر و مناسب با کسب و کار خود، اقدام به ثبت شرکت کند و با توجه به نوع فعالیت خود و با سودرسانی به کشور آلمان، درخواست اقامت کند. در این زمینه با استخدام افراد آلمانی می تواند به روند دریافت اقامت خود در کشور آلمان، تسریع ببخشد.

  • مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

موسسه ملک پور در خصوص نحوه دریافت مشاوره برای مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج و نحوه دریافت اقامت و تابعیت از طریق ازدواج با فرد آلمانی، قوانینی را که باید مدنظر قرار دهید به شما ارائه دهد. به این صورت که اگر شخصی خارجی که تابعیت اروپا را ندارد و قصد دارد با شخص آلمانی ازدواج کند، سه حالت مورد تصور است. اول اینکه ممکن است این ازدواج در کشور مبدأ مثل ایران صورت گیرد. در این حالت برای دریافت تابعیت و اقامت آلمان، مقامات مسئول در اداره مهاجرت این کشور، کمی سخت گیری به عمل خواهند آورد تا از صداقت ازدواج اطمینان کسب کنند. از این جهت اگر در کشور مبدأ ازدواج صورت نگیرد بهتر است. حالت دوم این است که ازدواج در کشور مقصد صورت گیرد. به این صورت که شخصی که تابعیت یا اقامت کشور آلمان را دارد، باید درخواست ویزای ازدواج از کشور آلمان کند. این حالت ممکن است مدت زمانی به طول انجامد، چرا که درخواست ویزای کشور آلمان برای شخص غیر اروپایی ممکن است تا 2 سال نیز زمان برد. در حالت سوم که بهترین حالت است، ازدواج  در کشور ثالث است که آثار حقوقی ساده تری شامل زوجین می شود تا روند دریافت اقامت آن ها با سختی کمتری همراه باشد.

  • مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق تولد فرزند

تولد فرزند در خاک کشور آلمان هیچ منفعتی برای والدین خارجی طفل ندارد. به این صورت که اگر یکی از پدر یا مادر طفل تابعیت کشور آلمان را نداشته باشند، طفل متولد شده نمی تواند تابعیت کشور آلمان را کسب کند. به بیان دیگر اگر پدر یا مادر طفل، دارای تابعیت و ملیت کشور آلمان باشند، تابعیت آن ها به طفل منتقل خواهد شد. همچنین این نکته را هم باید در نظر گرفت که اعطای تابعیت به طفل، سود و منفعتی برای والدین آن ها نخواهد داشت. موسسه ملک پور در خصوص نحوه مشاوره مهاجرت آلمان از طریق تولد فرزند می تواند کمک رسان شما باشد، به این گونه که توضیحات کلی هر کشور را صرفا به شما اطلاع می دهد و از اقدامات نابجا دراین زمینه باز می دارد.

  • مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی

موسسه ملک پور در خصوص ارائه مشاوره مهاجرت به آلمان از طریق پناهندگی هیچگونه خدماتی ارائه نخواهد داد. به این جهت که این روش غیر قانونی بوده و با خطرات بسیاری همراه است. همچنین در شان و شخصیت یک فرد ایرانی نیست که قصد پناهنده شدن به کشورهای اروپایی و یا کشور های دیگر را داشته باشد. مشکلات نگه داری پناهندگان مثل کمبود فضای مناسب، کمبود سطح رفاه و امنیت و همچنین عدم بهداشت مناسب کمپ ها و... می تواند از مشکلات عمده محل نگه داری پناهندگان باشد. توصیه موسسه ملک پور به شما سنجش پتانسیل خود جهت اقدام از دیگر طرق قانونی مهاجرت می باشد.

مشاوره آنلاین مهاجرت به آلمان

مشاوره مهاجرت به آلمان می تواند از طرق مختلف برای متقاضیان صورت پذیرد. یکی از طرق دریافت مشاوره مهاجرت آلمان برای متقاضیان به صورت آنلاین و مشاوره اسکایپ می باشد. به این صورت که شخص متقاضی از داخل منزل و یا دفاتر همکار موسسه ملک پور با برنامه اسکایپ به وکلای مهاجرتی موسسه و کارشناسان ارشد مجموعه در اقصی نقاط دنیا متصل خواهد شد و اطلاعات بسیار کامل و موثقی را از آنها دریافت خواهند کرد. مشاوره اسکایپ، علاوه بر صرفه جویی در وقت موکلین، ارتباط با برترین مشاورین در جای جای دنیا را ممکن می سازد. تمامی تلاش موسسه این است که بهترین مشاوره ممکن را به اشخاص ارائه دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت مشاوره های اسکایپ توسط تیم موسسه ملک پور، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

برای مشاوره رایگان شما میتوانید از سایت هایی که اطلاعات در زمینه مهاجرت به آلمان میدهند استفاده کنید همچنین موسسه ملک پور مقالات زیادی در زمینه انواع روش های مهاجرت به آلمان در اختیار شما قرار داده و در تمامی مقالات ویدئو هایی در رابطه با روش هایی مهاجرتی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است شما با سرچ کلمه مورد نظر و استفاده از کلمه ملک پور در انتهای آن میتوانید از این مقالات استفاده کنید. همچنین از دیگر خدمات موسسه ملک پور برای مشاوره رایگان مهاجرت به المان این میباشد که شما میتوانید با شماره تماس هایی که بر روی تمامی مقالات ما قرار دارد تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان موسسه بزرگ MIE بهره مند شوید.

خدمات موسسه ملک پور در زمینه مهاجرت به آلمان

موسسه ملک پور، مجموعه ای قدرتمند در خصوص امور بین الملل و مهاجرت که می تواند با رزومه و سابقه کاری درخشان خود به کمک شما آید تا بهترین گزینه و مناسب ترین مسیر را برای خود انتخاب کنید. موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه کاری در زمینه مهاجرت، می تواند برای امور شما کارساز و راهگشا باشد. با وجود کارشناسان و مشاورین مجرب همچنین با همکاری وکلای محلی در سایر کشور ها می تواند بهترین مسیر و تصمیم مناسب را در کوتاه ترین زمان برای شما در نظر بگیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت مشاوره مهاجرت آلمان می توانید با موسسه تماس حاصل فرمایید و با دریافت مشاوره تلفنی رایگان اطلاعات خود را در خصوص نحوه مهاجرت به آلمان افزایش دهید. موسسه ملک پور با داشتن شعبات مختلف در کشورهای معتبر جهان،‌ می تواند در هر کجایی که هستید، کمک رسان شما باشد.

سابقه کاری موسسه در زمینه مهاجرت

سابقه کاری هر موسسه ای، بیانگر میزان اعتبار و موفقیت آن موسسه بین المللی می باشد. سابقه کاری مؤسسات عموما با پرونده های موفق اثبات می شود. تمامی موارد و پرونده هایی که برای متقاضیان انجام شده است، جزو سابقه کار و رزومه موسسه به حساب می رود. همچنین بهره گیری از کارشناسان نخبه و برگزیده بر اعتبار موسسه می افزاید. وقتی یک موسسه می تواند با در نظر گرفتن شرایط مناسب مهاجرتی برای شما مسیری را انتخاب و تمهیداتی را تدبیر کند، شما می توانید به راحتی آینده خود را به وکلای مهاجرتی برتر موسسه بسپارید و بدون دغدغه خیال کار را به کاردان خاص خود بسپارید و از این اقدام نهایت رضایت را داشته باشید. موسسه ملک پور در خصوص ارائه مشاوره مهاجرت به المان و راهکارهای مناسب با شرایط ماهوی شما، می تواند بهترین اقدام را برای آینده شما در نظر گیرد تا در این خصوص بتوانید اطمینان نموده و از طریق بهترین راه ممکن، مهاجرتی امن و مطئن داشته باشید. ویزاهای اخذ شده توسط موسسه و نظرات با محبت موکلین ما، گویای صداقت موسسه در انجام تعهدات خود می باشد.

ویزا

گالری ویزاها

مراحل مهاجرت به آلمان

بعد از اینکه نوع مهاجرت خود را انتخاب کردید باید با توجه به روش انتخابی خود مراحل مهاجرت را به درستی پیش ببرید به عنوان مثال:

  • برای مهاجرت کاری، شما نیاز به پیدا کردن شغل در آلمان و دریافت ویزای کاری دارید.
  • برای مهاجرت تحصیلی، باید در دانشگاهی در آلمان پذیرش دریافت کنید و ویزای تحصیلی را دریافت کنید.
  • برای مهاجرت خانوادگی، اعضای خانواده شما باید شرایط مشخصی را داشته باشند.
  • برای مهاجرت پناهندگی، شما باید درخواست پناهندگی دهید و پروسه مربوطه را طی کنید.

مدارک لازم برای مهاجرت به آلمان چیست؟

مدارک کلی برای مهاجرت به آلمان شامل موارد زیر می باشد ا

  • مدرک زبان: در بسیاری از موارد، باید زبان آلمانی را بیاموزید و در حد حداقل a2 به زبان آلمانی مسلط باشید.
  • مدارک مربوط به محل اسکان: پس از ورود به آلمان، شما باید اقامت خود را مدیریت کنید و اطلاعات لازم را از ادارات مربوطه دریافت کنید.
  • تمکن کافی مالی: باید از نظر مالی برای زندگی در آلمان تمکن کافی داشته باشید و توانایی تامین هزینه های ماهانه حدود 1200 یورو در ماه را داشته باشید در بسیاری از موارد این مبلغ برای یک سال زندگی در حساب شما باید نشان داده شود.
  • آشنایی با فرهنگ مردم آلمان: به فرهنگ و قوانین آلمان آشنا شوید و سعی کنید تطبیق کنید. موسسه ملک پور در این زمینه می تواند خدماتی نوین را به شما را ارائه دهد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

سوالات متداول

✔️ آیا امکان برقراری ارتباط مستقیم و مشاوره مستقیم با مدیر موسسه ملک پور وجود دارد؟

بله شما می توانید به صورت مجازی مشاوره آنلاین با آقای دکتر ملک پور داشته باشید

✔️ چگونه می توانیم بهترین مسیر مهاجرتی متناسب با خود را پیدا کنیم؟

با انتخاب پک vip مشاوره با آقای دکتر تمامی مسیر های مهاجرتی در قالب محصول مسیر سبز مهاجرت به شما اراده می گردد و با کسب اطلاعات کافی و دقیق خودتان می توانید مشاور مهاجرتی برای خودتان باشید.

✔️اگر شرایط مالی ایده الی نداشته باشیم بهترین مسیر برای مهاجرت آلمان چه مسیری می باشد؟

انتخاب مسیر مهاجرتی با توجه به شرایط شخصی شما می باشد، مسیر تحصیلی و کاری از جمله مسیر های کم هزینه برای مهاجرت می باشند.

سخن پایانی

مشاوره مهاجرت به آلمان، نحوه دریافت مشاوره جهت اخذ اقامت آلمان و چگونگی انجام مشاوره های مهاجرتی به آلمان در این مقاله به صورت اختصاصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در خصوص مشاوره مهاجرت به آلمان، موسسه ملک پور بر آن است که بتواند راهکار های مناسب برای روند مهاجرتی شما در نظر گیرد و بتواند شما را به بهترین روش ممکن و متناسب با شرایط شما راهنمایی نماید. در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام ذهنی در خصوص نحوه دریافت مشاوره مهاجرت به آلمان، می توانید با تماس با مشاورین ارشد و کارشناسان مجموعه، مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. همچنین در پایان این بخش، در قسمت "ثبت پرسش" نیز می توانید سوالات خود را مطرح کنید و کارشناسان موسسه در سریع ترین زمان ممکن پاسخ شما را ارائه دهند.

امتیاز 5 از 5 ( 9 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مینا مخبری
سلام وقت بخیر خدا قوت من ۳۴ سالمه پرستاری خوندم همسرم داروساز هستن دو تا فرزند ۵ و ۷ ساله داریم . چه روش هایی از آلمان برای ما مناسبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید برای معادلسازی مدرک پرستاری در این کشور اقدام داشته باشید.
سجاد
سلام وقت بخیر برای گرفتن مشاوره برای مهاجرت به آلمان چجوری میتونم باهاتون ارتباط بگیرم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام با شماره ۰۲۱۴۹۱۹۶۰۰۰ تماس حاصل نمایید
Mina
سلام خسته نباشيد هزينه موسسه شما براي مشاوره مهاجرت چقدر ه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز مشاوره رایگان می باشد.
سحر کریمی
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر باشه ببخشید چجوری برای مشاوره مهاجرت به المان میتونم باهاتون ارتباط بگیرم من الان عربستان هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز از طریق تماس انلاین می توانید با موسسه ارتباط بگیرید.
شیدا صمدی
سلام وقت شما بخیر من ۳۶ سالمه لیسانس شیلات دارم همسرم ارشد شیمی کاربردی هستن با ۳۸ سال سن و ۱۲ سال سابقه کار مرتبط . من یا همسرم می تونیم کار پیدا کنیم توی آلمان ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. در صورتی که سطح زبان خوب و رزومه عالی داشته باشید میتوانید برای کاریابی اقدام کنید.
Zeynab
سلام، اگر دعوتنامه کاری داشته باشیم میتونیم برای دریافت اقامت کاری اقدام کنیم؟ شانس هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی بررسی گردد اما بطور کلی امکان پذیر است.
خانم فراهانی
سلام و عرض ادب روزتون بخیر باشه ببخشید چجوری مینتونم ی مشاوره دریافت کم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. میتوانید با شماره 02149196000 تماس بگیرید.
مشاوره رایگان