خرید ملک در اسپانیا - شرایط خرید و هزینه ها 2024

52 نظر

سرمایه‌ گذاری برای خرید ملک در اسپانیا برای ایرانیان، به عنوان یکی از راه‌های برتر برای سرمایه‌ گذاری خارج از کشور، شناخته می‌شود که با پرداخت مبلغ 500 هزار یورو،امکان پذیر است. در مقاله به بررسی شرایط اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک و مراحل مرتبط با آن می پردازیم. از آنجایی که مبلغ 500 هزار دلار برای بیشتر افراد یک سرمایه زیادی می باشد و تهیه آن دشوار است، موسسه ملک پور به کمک همکاران خود در اسپانیا شرایطی را فراهم کرده که بتوانید با پرداخت اولیه 350 هزار یورو و اجاره ملک به مدت 10 سال بدون شرط حضور امکان اخذ اقامت را داشته باشید. به عبارتی افراد می توانند املاک خود را به مدت 10 سال به مبلغ 150 هزار یورو اجاره دهند. مبلغ سرمایه گذاری خود را تا 350 هزار یورو کاهش دهند. موسسه ملک‌پور با ارائه این خدمات ویژه شرایط خرید ملک در اسپانیا را برای همراهان خود تسهیل نموده است لازم به ذکر است کلیه مسیر توسط وکیل قانونی و رسمی اسپانیا صورت می گیرد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق مسیر مشاوره رایگان تلفنی، سوالات خود را مطرح نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد کجا ملک بخریم


 

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

خرید ملک اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا یکی از بهترین روش های اخذ اقامت اسپانیا است، همان طور که میدانید قیمت ملک سالانه در اسپانیا رو به افزایش است. شرایطی که برای خرید ملک در اسپانیا لازم است داشته باشید، داشتن وجه لازم برای خرید ملک است. حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در اسپانیا 500 هزار یورو است. البته شما در این روش امکان دریافت وام با مبلغ اولیه 160 هزار یورو را نیز دارید همچنین شرایط خرید قسطی ملک دراسپانیا نیز وجود دارد. در خرید ملک شما باید NIE داشته باشید این یکی از شرایط حقوقی است که فرد متقاضی به عنوان یک مهاجر باید داشته باشد. NIE یک شماره منحصر به فرد برای هر فرد متقاضی است که جهت انجام هرگونه معامله در اسپانیا باید داشته باشد. 

 

ویدئو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اسپانیا


هزینه های خرید ملک در اسپانیا

برای خرید ملک در اسپانیا علاوه بر هزینه های مربوط به ملک در اسپانیا یکسری هزینه های جانبی نیز وجود دارد مانند هزینه های دفتر اسناد رسمی، ثبت سند، مالیات و هزینه های مربوط به وکیل در زیر برای شما هزینه های مربوطه گفته شده است:

  • هزینه مربوط به دفتر اسناد رسمی: 2% الی 5% از مبلغ خرید ملک توسط خریدار باید پرداخت شود
  • هزینه های مربوط به مالیات: 10% از مبلغ خرید ملک و اگر ملک شما کارکرده باشد 6 الی 10 درصد از مبلغ خرید ملک را باید خریدار پرداخت کند.
  • هزینه ثبت سند: 0.1 الی 0.25 درصد از مبلغ خرید ملک را باید خریدار پرداخت نماید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اروپا


هزینه اجاره ملک در اسپانیا

برای کسانی که خرید ملک را به عنوان روش سرمایه گذاری در اسپانیا بر می گزینند نرخ تغییرات ملک می تواند بسیار پر اهمیت باشد. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می فرمایید میانگین قیمت ملک در اسپانیا در سال های اخیر روند صعودی داشته است. در نمودار زیر که از سایت tradingeconomics آوردیم تغییرات قیمت ملک از 2020 تا 2023 به طور میانگین نمایش داده شده است. بنابراین علاوه بر حفظ ارزش سرمایه با تبدیل آن به یورو و سود حاصل از ارزش یورو نسبت به تومان، این افزایش قیمت ملک در اسپانیا نیز نشان از سود آور بودن می باشد. به طور کلی میانگین قیمت ملک با توجه به موقعیت ملک می تواند بسیار متغیر باشد.

نمودار تغییرات قیمت ملک در اسپانیا

با توجه به موقعیت توریستی کشور اسپانیا، امکان کسب درآمد از طریق اجاره خانه در اسپانیا نیز وجود دارد. در جدول زیر نرخ برخی از املاک و اجاره آن ها به صورت میانگین ارائه شده است. البته این اعداد در مناطق مختلف می تواند متغیر باشد. اطلاعات جدول زیر می تواند در خرید ملک اسپانیا و قیمت آپارتمان در اسپانیا بسیار مفید واقع شود.

ردیف شرح قیمت به یورو
1 اجاره ماهیانه آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر 648.67
2 اجاره ماهیانه آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر 501.68
3 اجاره ماهیانه آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر 1،033.79
4 اجاره ماهیانه آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر 760.78
5 قیمت خرید هر مترمربع ملک در مرکز شهر 2،880.38
6 قیمت خرید هر مترمربع ملک در خارج از مرکز شهر  1،945.51

 

هزینه های خرید ملک در اسپانیا، علاوه بر هزینه اصلی که بابت خریداری ملک پرداخته می شود، شامل هزینه های جانبی دیگر نیز هست. از جمله این هزینه ها می توان به هزینه مالیات انتقال ملک اشاره کرد که حداقل 10 درصد از قیمت خرید ملک را دربرمی گیرد. از جمله هزینه های جانبی خرید ملک عبارتند از:

  • میزان مالیات انتقال ملک
  • هزینه تغییر مالکیت و ثبت ملک با هزینه حدود 100 تا 500 هزار یورو 
  • هزینه مربوط به دفتر اسناد ملکی اشاره کرد.

 

ویدئو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اسپانیا با وام


مراحل قانونی خرید ملک در اسپانیا

در پروسه اقامت اسپانیا با خرید ملک فرد متقاضی از طریق ویزای توریستی اسپانیا به این کشور سفر می نماید. پس از ورود با ویزای توریستی و انتخاب ملک مورد نظر، به کشور خود بازگشته و پس از خرید ملک، شخص مجاز به دریافت اقامت اسپانیا می گردد. پروسه خرید ملک اسپانیا و مراحل اولیه آن توسط وکیل متقاضی در کشور اسپانیا انجام و پیگیری می شود. در این پروسه، استعلامات از ادارات آب، برق، گاز و شهرداری گرفته شده و به همراه قرارداد و مبلغ لازم جهت تسویه، به دفتر اسناد رسمی تحویل داده می شود. سپس سند ملک مورد نظر به نام شخص متقاضی ثبت می شود. در صورت ثبت سند به نام فرد اصلی، می توان ویزا و اقامت اسپانیا را برای وی تهیه نمود. در اقامت اسپانیا با خرید ملک مدارک مختلفی مورد نیاز است که باید حتماً به زبان اسپانیایی ترجمه گردند. در ادامه به برخی از مدارک مورد نیاز اشاره می گردد.

  • فرم درخواست ویزا
  • عکس فرد اصلی به فرمت پاسپورت
  • پاسپورت معتبر
  • فرم عدم سوء پیشینه
  • اثبات شرایط مالی کافی
  • اثبات بیمه درمانی
  • رسید پرداخت هزینه های ویزا

 

ویدیو موسسه MIE در مورد نکات مهم راجع به ویزای طلایی اسپانیا و پرتغال


مدارک لازم برای دریافت اقامت اسپانیا با خرید ملک

برای اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا، شما به مجموعه‌ای از اسناد و مدارک خاص نیاز دارید تا اطلاعات مورد نیاز را به دولت این کشور ارائه دهید. این مدارک شامل موارد زیر است:

1. ارائه پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار:
 ضرورت ارائه پاسپورت با مدت اعتبار حداقل 6 ماه به منظور شناسایی و اثبات هویت.

2. تقدیم اسناد شغلی و مالی سرپرست خانواده:
 ارائه مدارکی مرتبط با شغل و وضعیت مالی سرپرست خانواده جهت ارزیابی اقتصادی.

3. دریافت شماره مالیات NIE:
 دریافت کد NIE (شماره مالیات) برای افراد مقیم خارج از کشور

4. ویزای توریستی 3 ماهه برای اسپانیا:
استخراج ویزای توریستی با مدت اعتبار 3 ماه به منظور خرید ملک

5. پرینت 6 ماهه حساب بانکی سرپرست خانواده:
 ارائه پرینت حساب بانکی مربوط به شش ماه گذشته سرپرست خانواده برای اثبات وضعیت مالی.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد خرید ملک در اسپانیا


واجدین شرایط خرید ملک در اسپانیا

به طور کلی خارجیان، چه شهروندان اتحادیه اروپا باشند یا خیر، اجازه دارند که خرید ملک اسپانیا انجام دهند و هیچ محدودیتی برای آنها در این زمینه وجود ندارد. این افراد می توانند اقدام به خرید هر یک از املاک تجاری، مسکونی و یا زمین باشد. در حقیقت دولت سرمایه گذاران را تشویق به خرید ملک مسکونی و غیر مسکونی می نماید. برای انجام خرید ملک در اسپانیا شما نیاز به یک شماره اقتصادی دارید که می توانید با مراجعه به یک ایستگاه پلیس با پاسپورت خود اقدام به دریافت آن نمایید. این پروسه برای شهروندان اسپانیا و اتحادیه اروپا یک روزه انجام می شود ولی برای شهروندان دیگر کشورها از جمله ایران ممکن است چند هفته به طول بیانجامد. چنانچه گفته شد خرید ملک یکی از راه های کسب اقامت و مهاجرت به اسپانیا می باشد. با خرید ملک در اسپانیا جهت اقامت مبلغ حداقل 500 هزار یورو نیاز خواهید داشت. معمولاً پیشنهاد می شود که بالاتر از مبلغ حداقلی ملک خریداری شود تا اطمینان بیشتری از اخذ اقامت حاصل گردد.

  • در روش خرید ملک اسپانیا به صورت کلی اجازه کار به فرد داده نمی شود
  • در روش گلدن ویزا که مبلغ سرمایه گذاری بیش از 500 هزار یورو باشد که در این حالت هم شرط حضور وجود ندارد و هم اجازه کار به فرد داده می شود.

شایان ذکر است در هردو روش فرد می تواند در اسپانیا سرمایه گذاری نموده و صاحب یک بیزینس باشد. علاوه بر خرید ملک این کشور، برخی دیگر از کشورهای اروپایی مانند پرتغال، یونان و اتریش نیز شرایط مناسبی را برای متقاضیان کسب اقامت از طریق خرید ملک فراهم نموده اند که می توانید جهت مقایسه شرایط آنها با شرایط خرید ملک اسپانیا به لینک های سایت با سرچ در آیکون در منو مراجعه نمایید.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد گلدن ویزای اسپانیا


شرایط خرید ملک در اسپانیا با وام

یکی از مسیرهای سرمایه گذاری اروپا خرید ملک است که هر کشور دارای ارقام مخصوص به خود است. سه کشور اسپانیا، پرتغال، ترکیه با حداقل سرمایه به ترتیب 500، 280 تا 500 هزار یورو، 400 هزار دلار انواع ملک ها را برای جذب سرمایه در نظر گرفته است و هر کدام مدت زمان خاصی برای اعطای اقامت دارند. با توجه به شرایط اقتصادی کشورهای یونان و اسپانیا گزینه های بهتری برای خرید ملک هستند. در کشور اسپانیا افراد می توانند سرمایه دار حوزه املاک با حفظ ارزش پولی و حتی سود در ملک خود باشند. پس از 5 سال بدون شرط حضور اقامت این کشور و پس از ده سال پاسپورت بگیرند. خرید ملک در اسپانیا با وام در حوزه املاک تجاری امکان پذیر است. افراد می توانند مستغلاتی که توسط نهاد رسمی دولتی 500 هزار یورو ارزش گذاری واقعی شده اند با فرمول خرید مبلغ 350 هزار تایی و اجاره ده ساله واگذاری می شود. بعد از گذشت سالهای ذکر شده دو مسیر پیش راه متقاضی وجود دارد:

  • روش اول: بازگرداندن ملک و اخذ سرمایه سیصد و پنجاه هزار یورو است.
  • روش دوم: فرد می تواند ملک را خود به قیمت روز و حتی با سود بفروشد.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد یکی از مهم ترین شرایط اخذ اقامت


قیمت خانه در اسپانیا

از آنجایی که کشور اسپانیا بر خلاف اکثر کشورهای اروپایی دارای یک مزیت بسیار قابل توجه برای مهاجران است و آن هم این می باشد که با خرید ملک در این کشور، اقامت دائم را به افراد اعطا می کند، درخواست های بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. قیمت خانه در اسپانیا براساس چند عامل همچون: منطقه، متراژ، امکانات و... مشخص می گردد. برای مثال؛ قیمت اجاره یک دستگاه آپارتمان در مرکز شهر، 400.000 هزار الی 1 میلیون می باشد و همین هزینه برای خرید خانه در مرکز شهر اسپانیا، 289947 یورو برای هر متر مربع است. در خارج از شهر نیز قیمت هر مترمربع خانه، 194910 یورو است.

قیمت خرید ویلا در اسپانیا

برای آگاهی از حدود قیمت خرید ویلا در اسپانیا، به جدول زیر توجه فرمایید:

منطقه

مساحت

قیمت

والنسیا

258 متر مربع

820.000 یورو

کاستلدفلز، کاتالونیا

363 متر مربع

775.000 یورو

ماربلا

420 متر مربع

1.760.000 یورو

بنیدورم والنسیا

140 متر مربع

720.000 یورو

فینستارت

315 متربع

720.000 یورو

بنیدورم

112 متر مربع

459000 یورو

کاستلدفلز

543 متر مربع

1.250.000 یورو

کالپ والنسیا

670 متر مربع

2.780.000 یورو

قیمت خرید آپارتمان در اسپانیا

قیمت خرید آپارتمان در اسپانیا متفاوت بوده که این تفاوت را در جدول زیر شهر داده ایم:

منطقه

متراژ

قیمت

بنیدورم والنسیا

240 متر مربع

781.000 یورو

Benahavis اندلس

106 متر مربع

199.000یورو

El Poblenou بارسلون

95 متر مربع

645.000 یورو

El Poblenou بارسلون

82 متر مربع

426.000 یورو

بارسلون، کاتالونیا (تازه ساز)

72 متر مربع

505.000یورو

Altea

150 متر مربع

419.000یورو

مزایای خرید ملک در اسپانیا برای اقامت

مزایای خرید ملک در اسپانیا برای اقامت به شرح زیر است:

مزایای خرید ملک در اسپانیا

  • اقامتی بدون شرط حضور
  • اقامتی بدون نیاز به مدرک زبان، بدون محدودیت سنی و به همراه خانواده
  • امکان اخذ اقامت فرزندان بالای ۱۸ سال و همچنین پدر بزرگ و مادر بزرگشان
  • امکان اجاره دادن ملکتان و اخذ سود یورویی ماهیانه
  • امکان مهاجرت تقریبا همزمان با اعضای خانواده
  • امکان اخذ اقامت بلند مدت و پاسپورت اسپانیا
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان

معایب خرید ملک در اسپانیا

در صورت خرید ملک در اسپانیا ممکن است با یک سری چالش ها مواجه شوید. که این چالش ها عبارتند از:

 بالا بودن هزینه های ملک که نیازمند داشتن تمکن مالی بالا است.
 برنامه‌ریزی دقیق هزینه‌ها و آگاهی از هزینه‌های احتمالی برای خرید ملک الزامی است.
 ممکن است نتوانید در سال اول خانواده خود را با خود ببرید. در برخی موارد، قانون اسپانیا ممکن است اجازه به همراه بردن خانواده را در سال اول ممنوع کند.
شرط حضور مبنی بر 6 ماه زندگی در سال در این کشور
 فرآیند تبدیل ویزای مولتی به اقامت دائمی در اسپانیا قطعی نیست و باید با شرایط و قوانین جدید آشنا باشید.

اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک

خرید ملک در حدود 500 هزار یورو به بالا منجر به کسب اقامت اسپانیا کشور ماتادور ها می شود و معمولاً در خرید ملک اسپانیا مبلغ حداقل 500 هزار یورو با توجه به شرایط ایرانیان توصیه می شود. در این روش:

  • ابتدا اقامت یک سال
  • سپس دو مرتبه اقامت دو ساله
  • پس از پنج سال اقامت دائم تعلق می گیرد.

معرفی روش اقامت اسپانیا با خرید ملک

در برخی دیگر از روش های خرید ملک که به نام گلدن ویزای اسپانیا شناخته می شود، افراد می توانند با سرمایه گذاری 500 هزار یورو در خرید ملک و مستغلات، به اقامت اسپانیا برای خود و خانواده دست یابند. توجه به این نکته ضروری است که در این روش، ملک یا املاک خریداری شده باید بیش از 500 هزار یورو ارزش داشته باشد. تمدید اقامت موقت در گلدن ویزا، نیاز به حضور در این کشور ندارد اما پروسه اخذ پاسپورت اسپانیا، ملزم به حضور در این کشور می باشد. در تمامی این روش ها فرد متقاضی می تواند بعد از ده سال اقامت برای اخذ پاسپورت اقدام نماید. یکی از نکات مهم برای خریداران و متقاضیان خرید ملک در اسپانیا جهت اقامت، بررسی اجاره ملک در سایت های معتبر Airbnb و یا Booking می باشد. چرا که با توجه به وجود تورم بالای ملک در کشورهای اسپانیا، اتریش و پرتغال، در صورت خرید ملک و اجاره دادن آن می توانید به سود بسیاری دست یابید و بعد از 5 سال، ضمن دریافت اقامت دائم اسپانیا با خرید ملک، قادر به فروش ملک با سود بسیار باشید.

موارد

شرایط

حداقل سرمایه لازم برای خرید ملک

500 هزار یورو (350 هزار یورو با وام)

شرایط دریافت اقامت

5 ساله اقامت دائم

مدت زمان پروسه

حدودا 6 ماه

شرط حضور

ندارد

اخذ پاسپورت

پس از 10 سال با رعایت شرایط

اجازه همراه دارد

همسر

فرزندان تا 24 سال

پدر و مادر متقاضی در صورت وابستگی

 

لازم به ذکر است پاسپورت اسپانیا به همراه سه کشور فنلاند، آلمان و لوکزامبورگ در رتبه سوم جهان قرار گرفته و شهروندان اسپانیا می توانند به 125 کشور جهان بدون داشتن ویزا و 25 کشور با دریافت ویزا در مقصد سفر نمایند. البته جهت اخذ پاسپورت باید نشان دهید که:

  • در بازه زمانی اقامت در اسپانیا شهروند خوبی بوده
  • شرایط مالی مناسب داشته
  • سابقه کیفری ندارید 
  • خوبی در فرهنگ اسپانیا ادغام شده اید
  • به زبان اسپانیایی به خوبی صحبت کرده و به خوبی روابط اجتماعی برقرار می نمایید.

بهترین شهرهای اسپانیا برای خرید ملک

انتخاب بهترین شهر برای خرید ملک در اسپانیا به عوامل مختلفی نظیر سلیقه شخصی، هدف اقامت (مثلاً زندگی دائمی یا تعطیلات)، نیازهای زندگی، و شرایط مالی شما بستگی دارد. اما برخی از شهرها که به عنوان مقصدهای محبوب برای خرید ملک در اسپانیا شناخته می‌شوند عبارتند از:

  • خرید خانه در بارسلونا اسپانیا (Barcelona): این شهر یکی از محبوب‌ترین شهرهای اسپانیا است. با فرهنگ غنی، معماری زیبا، و زندگی شبانه پرانرژی، خرید خانه در بارسلونا اسپانیا گزینه خوبی برای زندگی یا سرمایه‌گذاری شناخته شده است.
  • خرید خانه در مادرید اسپانیا : به‌ عنوان پایتخت اسپانیا، مادرید دارای فرهنگ متنوع، هنر، و فعالیت‌های تجاری است. بازار خرید خانه در مادرید اسپانیا نیز پویا و گسترده می باشد. قیمت خانه در مادرید اسپانیا نسبت به شهر های کوچکتر بیشتر می باشد.
  • مالاگا (Malaga): واقع در ساحل جنوبی اسپانیا، مالاگا یک شهر ساحلی زیباست. آب و هوای معتدل و فرصت‌های فرهنگی زیادی که این شهر ارائه می‌دهد، آن را به گزینه‌ای محبوب برای خرید ملک تبدیل کرده است.
  • والنسیا (Valencia): با سواحل زیبا، فرهنگ غنی، و هزینه‌های زندگی نسبتاً پایین، والنسیا یک شهر جذاب برای زندگی و سرمایه‌گذاری شناخته شده است.

 

ویدیو موسسه MIE در مورد ترکیه و امارات یا جزایر قناری


شرایط خرید ملک در شهرهای مختلف اسپانیا

شرایط خرید ملک در شهرهای مختلف اسپانیا با توجه به قوانین متفاوتی که در هر کدام از شهرها حاکم است، به شکل خاصی پیش می رود که در زمان خرید ملک در اسپانیا باید به آن توجه شود. عوامل متعددی در زمان خرید ملک در این کشور اروپایی پررنگ می شود. در ادامه بعضی از شرایط خرید ملک در شهرهای مختلف اسپانیا خواهیم پرداخت:

خرید ملک در مادرید

شهر مادرید پرجمعیت ترین و پایتخت کشور اسپانیا می باشد. جمعیت این شهر در حدود 3.4 میلیون نفر می باشد. این شهر در مرکز کشور اسپانیا قرار گرفته است و به عنوان مرکز تجاری و سیاسی این کشور نیز به حساب می آید.

خرید ملک در مادرید و زندگی در پایتخت اسپانیا قطعا شرایط ایده آلی را برای افراد به دنبال دارد. بهایی که افراد برای خرید ملک در مادرید می دهند، در هر منطقه متفاوت است. برای مثال: هزینه خرید آپارتمان در منطقه salmanca، palacio، 5 میلیون و 200 هزار یورو می باشد. جدول زیر به تشریح قیمت ملک در مادرید می پردازد:

شرایط

هزینه (یورو)

قیمت هر متر آپارتمان مرکز شهر

4 الی 7 هزار

قیمت هر متر آپارتمان خارج شهر

2870 الی 5000

خرید ملک در بارسلون

شهر بارسلون پس از مادرید پرجمعیت ترین شهر اسپانیا می باشد. جمعیت این شهر حدود 1.6 میلیون نفر می باشد. این شهر ساحلی یکی از راه های حمل و نقل تجاری از طریق دریا برای اروپا می باشد. بیشترین منابع مالی را باید در شهر بارسلون اسپانیا یافت. مهم ترین شرط برای خرید ملک در بارسلون، مسلط به زبان مردم کشور اسپانیا برای آگاهی از فرهنگ و نوع زندگی آنان می باشد. تا با برقراری رابطه موثر با مردم و مشاوران املاک در این شهر، قادر به خرید ملک در بهترین شرایط باشید. جدول زیر به تشریح قیمت ملک در بارسلون می پردازد:

شرایط

هزینه (یورو)

قیمت هر متر آپارتمان مرکز شهر

4000 الی 7500

قیمت هر متر آپارتمان خارج شهر

2400 الی 4300

خرید ملک در والنسیا

یکی از مقصدهای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در اسپانیا که در اینجا به صورت دقیقی توضیح داده شده، شهر والنسیا می باشد که متوسط خرید ملک در این شهر، 1.424 یورو به بالا است. متقاضیان در زمان خرید ملک در والنسیا، باید هزینه های مربوط به نماینده املاک، وکیل، دفتر اسناد رسمی، بازرسی ملک، مالیات، مترجم، مالیات تمبر و هزینه افتتاح حساب بانکی را پرداخت نمایند. در میان ملک های موجود در والنسیا، آپارتمان ها گزینه خوبی برای سرمایه گذاران با سرمایه محدود می باشد که از این طریق، به سود قابل قبولی دست خواهند یافت. جدول زیر به تشریح قیمت ملک در والنسیا می پردازد:

شرایط

هزینه (یورو)

قیمت هر متر آپارتمان مرکز شهر

1700 الی 40000

قیمت هر متر آپارتمان خارج شهر

880 الی 2200

خرید ملک در ماربلا اسپانیا

شهر ماربلا یکی از شهرهای ساحلی اسپانیا است که به دلیل زیبایی و طبیعت منحصربه فردی که دارد، بسیار مورد توجه گردشگران و ثروتمندان خارجی قرار گرفته است. ماربلا با لقب بهشت اسپانیا، شرایط مناسبی را برای خرید ملک به وجود آورده است. یکی از شرایط مهم خرید ملک در ماربلا، دارا بودن حداقل سرمایه 300 هزار یورویی می باشد. جدول زیر به تشریح قیمت ملک در ماربلا می پردازد:

شرایط

هزینه (یورو)

قیمت هر متر آپارتمان مرکز شهر

3000 الی 7000

قیمت هر متر آپارتمان خارج شهر

2000 الی 4000

خرید خانه در مالاگا اسپانیا

فاصله شهر مالاگا با پایتخت اسپانیا، کمتر از 3 ساعت است و آپارتمان های لوکس چشم نوازی در منطقه غرب مالاگا وجود دارد که می تواند انتخاب خوبی برای سرمایه گذاران خارجی باشد. از آنجایی که این شهر دارای فرودگاه بین المللی است، ارتباط گسترده ای با سراسر دنیا و دیگر شهرهای اسپانیا، داشته و سرمایه گذاری پرسودی را برای افراد در پی خواهد داشت. جدول زیر به تشریح قیمت ملک در مالاگا می پردازد:

شرایط

هزینه (یورو)

قیمت هر متر آپارتمان مرکز شهر

2700 الی 4500

قیمت هر متر آپارتمان خارج شهر

2000 الی 2900

خرید ملک ارزان در اسپانیا

خرید ملک ارزان در اسپانیا میسر است به شرطی که متقاضیان بدانند کدام منطقه و شهر را انتخاب نمایند. راهنمایی که می توانیم در این زمینه به علاقه مندان کنیم این است که باید به سراغ شهرهای کوچک و یا در حال توسعه اسپانیا بروند. متقاضیانی که دارای سرمایه حدودی 100 هزار یورو می باشند، باید به سمت خرید خانه های منطقه تورولا بروند. آنالیز و بررسی برای پیدا کردن خانه های ارزان در اسپانیا، نیازمند برقراری ارتباط در این کشور و کسب اطلاعات و مشاوره با افراد دارای تجربه است که به متقاضیان کمک خواهد کرد تا به هدف خود دست یابند.

روش های خرید ملک در اسپانیا

در اسپانیا، روش‌های مختلفی برای خرید ملک وجود دارد. که در این بخش برخی از این موارد را توضیح خواهیم داد:

سایت خرید خانه در اسپانیا

روش دیگر، خرید از طریق سایت‌های املاک آنلاین است. چندین سایت اسپانیایی معروف در این زمینه وجود دارد، که امکان مشاهده آگهی‌های متعدد ملک برای فروش یا اجاره را فراهم می‌کنند. از جمله این سایت ها موارد زیر را می توان بر شمرد:

  • Idealista
  • Fotocasa
  • Habitaclia

اپلیکیشن خرید خانه در اسپانیا

اپلیکیشن‌های موبایل نیز برای خرید ملک در اسپانیا استفاده می‌شوند که کاربران می‌توانند از طریق آن‌ها به جستجو، مقایسه و مشاهده ملک‌های مختلف در اسپانیا بپردازند و حتی با مشاوران املاک در تماس باشند. برخی از اپلیکیشن‌های معروف در این زمینه Idealista، Fotocasa، Habitaclia و Pisos.com هستند.

خرید اقساطی ملک در اسپانیا

یک روش متداول، خرید ملک با وام است. در این روش، خریدار از طریق بانک یا موسسات مالی وام می‌گیرد و مابقی مبلغ ملک را به صورت نقدی یا اقساط به فروشنده پرداخت می‌کند.

شاخص ها و استاندارد های سرمایه گذاری برای خرید ملک اسپانیا 

نرخ مالیات بر ملک در اسپانیا

شاخص مالیات در اسپانیا نشان‌دهنده میزان مالیاتی است که شهروندان و شرکت‌ها باید پرداخت کنند و توسط دولت جمع‌آوری می‌شود. نمودار زیر میزان مالیات در سالهای اخیر را نشان می دهد:

نرخ مالیات در اسپانیا

نرخ تورم در اسپانیا

شاخص تورم نشان‌دهنده نرخ تغییرات قیمت‌ها در اسپانیا است که بر اساس میانگین قیمت‌های مصرفی محاسبه می‌شود. نمودار زیر میزان تورم اسپانیا در سالهای اخیر را نشان می دهد:

نمودار تورم در اسپانیا

نرخ تولید ناخالص داخلی در اسپانیا

تولید ناخالص داخلی نشان‌دهنده ارزش تمام کالاها و خدمات تولید شده در یک کشور است و نشان‌دهنده رشد اقتصادی آن کشور می‌باشد. نمودار زیر میزان تولید ناخالص داخلی اسپانیا در سالهای اخیر را نشان می دهد:

تولید ناخالص داخلی اسپانیا

هزینه های زندگی در اسپانیا

هزینه های زندگی در اسپانیا تقریبا با هزینه های زندگی در کشور هایی مثل ایتالیا، فرانسه آلمان و اتریش متناسب است و هزینه 1 ماه زندگی در اسپانیا بین 1000 الی 1200 یورو در ماه می باشد که این مبلغ بستگی به سبک زندگی هر فرد متفاوت است. جدول زیر برخی از هزینه های خورد و خوراک و زندگی در اسپانیا را نشان می دهد:

 

هزینه ها (یورو)

اقلام

1.07

شیر

1.45

یک قرص نان (500 گرم)

2.65

تخم مرغ (12 عدد)

1.77

موز

13

یک کیلو مرغ

7

یک کیلو پنیر

2.37

یک کیلو گوجه فرنگی

0.78

آب (1.5 لیتری)

1065

پیار (یک کیلو)

 

توصیه های حقوقی در ارتباط با خرید ملک اسپانیا

یکی از اصلی ترین ملزومات خرید ملک در اسپانیا، آشنایی و تسلط کامل بر قوانین کشور اسپانیا می باشد. یک وکیل خبره در کشور مقصد می بایست ایمن ترین سرمایه گذاری را برای فرد انتخاب نماید و سلیقه فرد را در خرید ملک مد نظر قرار دهد. در صورتی که تمایل دارید شخصاً و بدون کمک وکیل اقدام به خرید ملک نمایید، قطعاً توصیه می شود که جست و جوی ویژه جهت دریافت اطلاعات کاملی در خصوص اقامت اسپانیا با خرید ملک انجام داده و برای اطمینان از قیمت ملک حتماً با چندین مشاوره املاک به صورت همزمان مشورت نمایید، در غیر این صورت ممکن است خسارت فراوانی را متحمل شود. همچنین توصیه می شود که در خصوص سند ملک و بدهی های ملک مورد نظر، تحقیقات لازم و کافی انجام شود و از صحت سند و بدهی مالک قبلی اطمینان حاصل گردد.

خدمات موسسه ملک پور در زمینه خرید ملک اسپانیا

موسسه ملک پور به عنوان یکی از قدیمی ترین مؤسسات در امور مهاجرت، با تیم مشاوران معتبر و مجرب خود همواره توانسته راهنمای شما در انجام روند اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک و دیگر روش های مهاجرتی و سرمایه گذاری باشد. در پروسه خرید ملک در اسپانیا:

  • متقاضی از طرف وکیل اسپانیایی یک دعوتنامه دریافت می نماید.
  • موسسه ملک پور با استفاده از آن دعوتنامه اقدام به اخذ ویزای توریستی برای فرد متقاضی می نماید.
  • فرد پس از ورود با ویزای توریستی به بازدید و انتخاب ملک مورد نظر می پردازد.
  • به دلیل آن که فرد متقاضی با این ویزا اجازه خرید ملک و افتتاح حساب بانکی ندارد، وکیل اسپانیایی و با وکالت از طرف متقاضی این ملک را خریداری می نماید.
  • پس از خرید ملک و ورود فرد متقاضی به کشور اسپانیا، سند مالکیت این ملک به موکل انتقال می یابد.

موسسه ملک پور در سال جاری این امکان را برای متقاضیان خود فراهم نموده است که بتوانند در انواع روش های خرید ملک و دیگر کشورها و همچنین انواع روش های سرمایه گذاری بین الملی با این شرکت مشارکت نمایند.

تبدیل اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک به پاسپورت

برای اینکه بتوانید اقامت دائم اسپانیا را اخذ کنید، نیاز است که 5 سال از اقامت موقت شما بگذرد و نیاز است که در این 5 سال در کشور اسپانیا حضور داشته باشید. پس از اخذ اقامت دائم، اگر 5 سال از زمان اقامت شما بگذرد، می توانید  جهت اخذ پاسپورت اقدام کنید. گفتنی است برای اخذ پاسپورت نیاز به تسلط به زبان بومی و قبولی در امتحان شهروندی نیز می باشد.

⬅️ چنانچه علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در باب خرید ملک اسپانیا هستید، اینجا کلیک کنید ➡️


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: سلام وقتتون بخیر. در این روش برای دریافت اقامت دائم و پاسپورت شرط حضور و زبان الزام پیدا میکند؟ و اینکه بعد از چند سال میشه ملک رو فروخت و بطور مثال بخشیش رو به ایران انتقال داد بدون اینکه در امور اقامتی مشکلی ایجاد بشه

 


 

پادکست پرسش و پاسخ با موسسه MIE

پرسش: سلام روز بخیر میخواستم بدونم آیا امکان دریافت ویزای گلدن بدون حضور و اقامت در اسپانیا هست؟ من یک کارآفرین هستم و مجبورم برای اداره کار حضور زیادی نداشته باشم.

 


سوالات متداول

✔️ شرایط اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک چیست؟

در صورت خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو می توانید ویزای طلایی یا گلدن ویزای اسپانیا را کسب کنید.

✔️ حداقل مبلغ مورد نیاز برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا چقدر است؟

برای اینکه سرمایه گذاری شما در کشور اسپانیا منجر به اخذ اقامت این کشور باشد، می بایست حداقل مبلغ 500 هزار یورو ملک در این کشور خریداری نمایید.

✔️ آیا فقط خرید خانه در اسپانیا منجر به دریافت ویزا و اقامت می گردد؟

خیر شما با خرید ملک تجاری یا هتل و.. به ارزش 500 هزار یورو می توانید اقامت این کشور را به دست آورید.

✔️ آیا با مهاجرت به اسپانیا از طریق خرید ملک می توان در این کشور مشغول به کار هم شد؟

در صورتی که ملک به ارزش 500 هزار یورو خریداری فرمایید و بتوانید به گلدن ویزای اسپانیا دست یابید می توانید اجازه کار و فعالیت اقتصادی نیز داشته باشید.

سخن پایانی

خرید خانه در اسپانیا و گرفتن اقامت، در این مقاله به صورت علمی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و سعی گردید به تمامی مسائل مطرح شده و سوالات احتمالی شما عزیزان پیرامون خرید خانه اسپانیا پاسخ داده شود. شایان ذکر است خرید ملک اسپانیا دارای روش های مختلف و متفاوتی می باشد و شرایط جهت کسب اقامت و کسب درآمد ارزی برای افراد با شرایط مالی متفاوت که قیمت خانه در اسپانیا به پول ایران را راهی برای جلوگیری از ارزش می دانند، در این کشور وجود دارد. موسسه ملک پور با سابقه موفق در انواع روش های مهاجرتی و خرید ملک خارجی همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان بوده و می تواند راهنمای شما سروران گرامی در پروسه ها و اهداف شما باشد. مشاورین ما همواره پاسخگوی شما عزیزان و ارائه مشاوره رایگان تلفنی و بررسی شرایط شما جهت مهاجرت و خرید ملک می باشند. ضمن اینکه با تکمیل فرم تماس، درخواست شما جهت تماس با شما و دریافت مشاوره تلفنی رایگان ثبت می شود. همچنین شما می توانید سوالات خود را در خصوص روش های مختلف خرید ملک در اسپانیا در انتهای این مقاله در قسمت "ثبت پرسش" مطرح نمایید، مشاورین موسسه ملک پور در اسرع وقت به سوالاتتان پاسخ خواهند داد. هچنین شما می توانید از کلید واژه "خرید ملک در اسپانیا ملک پور" استفاده فرمایید تا اطلاعات دقیقی در این خصوص از طریق سایت های ما در اختیاررتان قرار گیرد.

امتیاز 4.45 از 5 ( 55 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
مصطفی غروی
سلام. من شرایط گلدن ویزا رو بررسی کردم. تقریبا لان اگاهم از مسیر پیش رو. سوال اصلیم این هستش که هزینه های جانبی این کار چقدر هستش؟ بطور مثال حق وکیل
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با پرونده شما بصورت دقیق بررسی شود و هزینه ها براساس تایم کاری است که پرونده شما می برد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی تان نمایند. موفق باشید.
سمانه راد
عرض ارادت به اقای دکتر استاد نازنین و تیم پرتلاش MIE یکی از دوستان بنده سال 2007 با 200 هزار یورو ملک خریدند در اسپانیا و در حال حاضر ساکن این کشور هستند و به ما هم توصیه میکنند که با این مبلغ اقدام به خرید ملک در این کشور کنیم و میگم که میشه اقامت گرفت ایا این موضوع صحت داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله با خرید ملک در اسپانیا می توانید اقامت دریافت کتید .برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
محمد عرب
با سلام با توجه به مطالب بیان شده از طریق خرید ملک اسپانیا پس از چند سال می توان برای پاسپورت اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت شما می توانید از طریق گلدن ویزا و خرید ملک در اسپانیا اقامت این کشور رو به دست بیارید.منتهای مراتب دریافت پاسپورت این کشور بعد از 10 سال امکان پذیرست.پیشنهاد می کنم برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره تلفنی رایگان با موسسه تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان مجرب مجموعه بهره بگیرید.
محمد حسن انزابی
سلام و عرض ادب خسته نباشید یک سوال برای یک خانواده 4 نفره اقامت اسپانیا از طریق خرید خانه بدست آوریم حداقل هزینه چقدر باید باشد 200 هزار یورو کافی می باشد با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی شما برای خرید ملک و دریافت اقامت در کشور اسپانیا حداقل باید مبلغ 500 هزار یورو ملک خریداری نمایید و با مبالغ پایین تر اقامتی به شما تعلق نخواهد گرفت.
ظریفه پاک نژاد
سلام ،من تا ۶۰۰ هزار یورو قادر به خرید ملک هستم و دو فرزند پسر یکی ۲۲ ساله و دیگری ۱۲ ساله دارم پسر ۲۱ ساله ام هم اقامت میدن واگر نمیدن باید از چه راهی براش اقامت بگیرم البته دانشجو عمران اس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، از این طریق به پسر بزرگتر شما اقامت تعلق نمی گیرد ولی ایشان می توانند به صورت تحصیلی در کنار شما حضور داشته باشند.
احمدی
از یک طرف میگید با سرمایه‌گذاری بالا ۵۰۰ هزار یورو به تمام اعضای خانواده اقامت میدن از یک طرف به ایشان میگید به پسر بزرگترش نمیدن گیج کنندس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
دوست عزیز ویزای همراه به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال تعلق می گیرد.
ظریفه پاک نژاد
باسلام من تا ۲۰۰ هزار یورو قادر به خرید ملک دارم و دو فرزند پسر۱۲ ساله ۲۱ ساله که دانشجو عمران است آیا به پسر۲۱ ساله من اقامت می دهند واگرنه باید چیکار کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، حداقل مبلغ لازم برای خرید ملک در اسپانیا 500 هزار یورو است و با مبالغ پایین تر به شما یا فرزندانتان اقامتی داده نمی شود. در صورتی که این دارایی شما به صورت غیرنقد باشد و یا بتوانید درآمد خوبی نشان دهید روش های خودحمایتی نیز میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. برای دریافت راهنمایی کامل می توانید از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
ه.رجبی
عرض سلام و احترام در توضیحات بالا نوشته شده با حداقل صدهزار یورو اقامت موقت داده میشه منظور اقامت به یک نفر هست یا یک خانواده ؟. چون در پرسش و پاسخ گفتین با 500 هزار یورو امکان پذیر هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز اقامت شامل همسر و فرزندان می باشد.
بابک خبازی
سلام، اگر با ۵۰۰ هزار یورو ملکی در اسپانیا بخریم مبلغ اجاره ای که می توانیم دریافت کنیم در چه حدود خواهد بود؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما میتوانید با خرید ملک ۵۰۰ هزار یورویی در اسپانیا کارت اقامت دریافت کنید پیشنهاد میکنم شماره تماس واتس آپ خود را در یایت موسسه ملکپور ثبت نمایید مشاورین مجرب با شما تماس بگیرند و کامل بررسی کنند
مهرانگیزتردست
سلام ایابامبلغ ۱۰۰۰۰۰(یکصدهزار)یورومیتوان دراسپانیاملک خریدواقامت دایم همراه باحق شهروندی گرفت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خیر خرید ملک در اروپا برای دریافت اقامت از ۲۶۰ هزار یورو شروع می شود شما میتوانید با مشاوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای روس های مختلف بررسی کنند
مهرداد مقصودی
درود بر شما بنده در ایران یک شرکت در زمینه بسته بندی روغن زیتون و کنجد به اتفاق شریکم دارم... آیا در زمینه تهیه و صادرات روغن زیتون به کشورهای دیگر میتونم اونجا هم فعالیتی داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما شرایط مناسبی دارید میتوانید برای کشورهای تاپی مثل هلند و پرتغال و ... اقدام نمایید شما می توانید شماره واتس آپ خود را ثبت نمایید تا مشاوران مجرب با شما تماس بگیرند
کیان آریافر
میخواستم بدونم با ویزایی که اسپانیا برای خرید ملک میده میشه اقامت دائم گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی شما با سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در اسپانیا این امکان را دارید که حتی 5 ساله هم به اقامت دائم دست پیدا بکنید.
روزبه
وقت بخیر امکان داره یه قیمت کلی از اجاره اپارتمان در اسپانیا رو بگین؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض اب البته قیمت خانه در اسپانیا با توجه به عوامل متعدد متغیر می باشد اما اگر قصد اجاره آپارتمان در مرکز شهر در این کشور را دارید، باید حداقل 400 هزار یورو الی 1 میلیون یورو هزینه نمایید.
احسان
با خرید ملک اسپانیا میشه اقامت اسپانیا رو گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی الان گلدن ویزای اسپانیا از طریق خرید ملک هست و حتی بجای 500.000 یورو می توانید با 350.000 یورو هم اقدام بکنید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
زهرا
مزایای خرید ملک برای افراد غیر اسپانیایی چی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
مزایای خرید ملک عبارتند از: اقامتی بدون شرط حضور سرمایه گذاری در استرالیا، اقامتی بدون نیاز به مدرک زبان، بدون محدودیت سنی و به همراه خانواده، امکان اخذ اقامت فرزندان بالای ۱۸ سال و همچنین پدر بزرگ و مادر بزرگشان، امکان اجاره دادن ملکتان و اخذ سود یورویی ماهیانه، امکان مهاجرت تقریبا همزمان با اعضای خانواده، امکان اخذ اقامت بلند مدت و پاسپورت اسپانیا، امکان تحصیل رایگان فرزندان
رها
آیا با خرید ملک میتونیم به اقامت کشور اسپانیا دست پیدا کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
بله در صورت خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو می توانید ویزای طلایی یا گلدن ویزای اسپانیا را به دست آورید.
حسن
سلام یه سوال داشتم از شما برای خرید ملک فرق داره که توی کدوم شهر اسپانیا خونه بخریم که بهمون ویزای این کشور رو بدهند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام خیر تفاوتی ندارد که ملک شما در کدام شهر خریداری شود فقط ارزش ملک شما حتما باید حداقل500 هزار یورو باشد.
هادی ابراهیمی
سلام آیا روش خرید ملک روش مناسبی برای مهاجرت به اسپانیا می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
یکی از بهترین روش های مهاجرت به اسپانیا خرید ملک به ارزش 500 هزار یورویی می باشد که گلدن ویزای این کشور به شما داده می گردد.
kasra naderi
با سلام، با سرمایه 11 میلیاردی چه نوع املاکی رو با چه ابعاد و مشخصه هایی میشه گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در گلندن ویزای اسپانیا در حال خاضر شما هم می توانید ملک تجاری بخرید هم مسکونی ولی باید حداقل مبلغ 500 هزار یورو باشد بنا به شرایطی با 350.000 یورو هم میشه.
رامین نصیری
سلام قیمت اجاره خونه در سیدنی چقدر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
قیمت اجاره اپارتمان تک خوابه در مرکز شهر حدودا 648.67 یورو و آپارتمان سه خوابه 1،033.79 در ماه می باشد.
سعیده حمیدی
سلام من میخواستم یک ملک در اسپانیا برای سرمایه گذاری تهیه کنم سوالم از شما اینه که آيا برای دریافت اقامت از طریق خرید ملک شرط حضور هم داره این روش؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام خیر الزام به حضور وجود ندارد و این از مزایای بسیار خوب این روش می باشد.
شهریار عسکرنیا
سلام.خواستم بدونم که بجای آپارتمان تا 500 هزارتا.میشه ملک تجاری خرید مثل سوپر مارکت یا رستوران کوچیک؟برای اقامت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز این مواردی که می فرمایید بسته به پروژه هایی است که ارائه می شود. در حال حاضر در اسپانیا هم پروژه های مسکونی است هم پروژه های تجاری پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
علی مرتضوی
سلام میخواستم بدونم برای اینکه بتونم جهت خرید ملک اقدام کنم از همون ابتدا باید برای دریافت ویزای سرمایه گذاری اقدام کنم تا بتونم وارد کشور اسپانیا بشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام خیر شما می توانید با ویزای توریسیتی وارد این کشور شوید و بعد از حضور در این کشور اقدام به خرید ملک خود نمایید.
نادیا
وقتتون بخیر در این روش برای دریافت اقامت دایم و پاسپورت شرط حضور و زبان الزام پیدا میکند؟ و اینکه بعد از چند سال میشه ملک رو فروخت و بطور مثال بخشیش رو به ایران انتقال داد بدون اینکه در امور اقامتی مشکلی ایجاد بشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب برای اخذ گلدن ویزای کشور اسپانیا نیازی به رعایت کردن شرط حضور و داشتن مدرک زبان نمی باشد. علاوه بر این شما پس از ۵ سال امکان فروش ملک را خواهید داشت اما در صورت فروش ملک پس از ۱۰ سال اصل پول شما گارانتی می گردد. برای اطلاع از جزئیات این روش می‌توانیدبا کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید
علی جواهری
سلام با خرید ملک آیا به خانواده به طور همزمان ویزا داده میشه یا زمانی که به فرد اصلی و سایر اعضا ویزا میدن با هم فاصله داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله معمولا ویزای همراه و فرد اصلی به صورت همزمان صادر می گردد.
شیما نادمی
سلام روزتون بخیر من یه سوال داشتم اینکه ما خانوادمون6 نفر یعنی4 تا بچه داریم زیر18 سال یعنی اگر یه مالک 500 هزار یورویی بخریم هممون اقامت میگیریم؟ تعداد افراد خانواده بالا باشن محدودیت نداره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با درود خیر محدودیت نداره و کلیه فرزندان زیر 18 سال برایشان ویزا صادر می شود حتی در برخی موارد پدر بزرگ و مادر بزرگ را نیز می توانید با خود همراه کنید.
bita abdi
با سلام و درود میخواستم بدونم اگر در اسپانیا بتونیم خونه خریداری کنیم با دریافت ویزا اجازه کار هم در این کشور داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام دوست عزیز در روش خرید ملک اسپانیا به صورت کلی اجازه کار داده نمی شود مگر در روش گلدن ویزا که مبلغ سرمایه گذاری بیش از 500 هزار یورو باشد که در این حالت هم شرط حضور ندارد و هم اجازه کار به فرد داده می شود. اما گفتنی است در هردو روش، فرد می تواند در اسپانیا سرمایه گذاریکند و یک بیزینس راه بیاندازدو مدیریت آن را داشته باشد.
مريم حسين زاده
سلام منظورتون از مهاجرت تقريبا همزمان اعضاي خانواده چيه يعني فرد اصلي ميره همسرش يكسال بعد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز بستگی به روش اقدامی دارد. برای خرید ملک اسپانیا تمامی اعضای خانواده می توانند با هم ویزا دریافت نمایند
مهرداد
سلام و عرض ادب آیا امکانش هست دو ملک مجزا مجموعا به میزان 500 هزار یورو خریداری کرد؟ یا حتما باید یک ملک باشه؟ مرسی
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله امکان خرید چند ملک به ارزش 500 هزار یورو و دریافت اقامت از این طریق وجود خواهد داشت.
احمدی
از یک طرف میگید با سرمایه‌گذاری بالا ۵۰۰ هزار یورو به تمام اعضای خانواده اقامت میدن از یک طرف به ایشان میگید به پسر بزرگترش نمیدن گیج کنندس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
دوست عزیز ویزای همراه به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال تعلق می گیرد.
Rose bozorgi
سلام وقتتون بخیر برای تمدید اقامت و اخذ اقامت دائم بعد از پنج سال هم نیازی به شرط حضور نیست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، برای تمدید اقامت نیازی به شرط حضور نخواهید داشت.
Hasan
سلام وقت بخیر من مقاله رو کامل مطالعه کردم و اطلاعات خیلی مفیدی به دست آوردم، قصد دارم واسه این برنامه با موسسه شما اقدام کنم، چجوری میتونیم کار رو شروع کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. متشکریم از محبت و لطف شما. برای انجام کار می توانید با شماره 02149196000 تماس بگیرید. سپس مشاوره با آقای دکتر ملکپور را رزرو نموده و با دریافت مشاوره کامل با ایشون کار را پیش ببرید.
مهرشاد
با سلام در خصوص خرید ملک فرزند تا چه سنی و در چه شرایطی شامل می شود؟ با تشکر
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای خرید ملک فرزندان تا ۲۴ سال در پرونده قرار می گیرند.
سحر
سلام، از طریق خرید ملک در اسپانیا بعد از چند سال میشه پاسپورت اسپانیا رو گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما پس از 10 سال می توانید برای دریافت پاسپورت اقدام داشته باشید.
امین
سلام آیا میشه قسطی در اسپانیا خونه خرید و اقامت گرفت ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می‌توانید با حداقل مبلغ ۳۵۰ هزار یورو در این کشور اقدام به خرید ملک نمایید.
سردار
سلام و عرض ادب من میخواستم بپرسم گه برای سرمایه گذاری در اسپانیا با مبلغ 150 هزار یورو امکان دریافت اقامت وجود دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر دوست عزیز، حداقل مبلغ سرمایه گذاری باید 500 هزار یورو در خرید ملک باشد.
مریم شعبانی
سلام.آیا پس از خرید ملک میتونیم ملک خودمون رو به فرد ایرانی دیگه ای بفروشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورتی که بخواهید ملک خود را به فروش برسانید پس از اخذ اقامت دائم می‌توانید این کار را انجام دهید.
منصور برهان نژاد
سلام وعرض ادب بنده یه سوال دارم بنده ۶۸سالمه ویه فرزند معلول دارم ۳۱سالشه ایا باخرید ملک به این فرزندم هم اقامت میدن و اینکه ایا میشه اونجا فرزندم رو درمان کنم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز معمولاً فرزندان به شرط اثبات وابستگی در پرونده شما قرار می‌گیرند و شما می‌توانید در آنجا از خدمات درمانی نیز استفاده نمایید.
Mina
سلام وقت بخیر در هنگام خرید ملک آیا این امکان وجود دارد که خود ما هم بتونیم ملک رو بینیم و باید با ویزای توریستی بریم اسپانیا برای این امر ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست عزیز، امکان رویت املاک مد نظر برای خرید و سرمایه گذاری وجود دارد.
علیرضا سهرابی
عرض ادب و ارادت چطور میتونیم اقامت خانوادگی برای کشور اسپانیا رو به دست بیاریم؟ پدر و مادر من مسن هستن و از نظر فیزیکی و سلامت خب شرایط خوبی ندارند قصد دارم مهاجرت کنم و خانوادمم همراهم باشن از نظر سرمایه گذاری و خرید ملک هم مشکلی ندارم، آیا امکانش هست همزمان با هم ورود کنیم؟؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. شما میتوانید برای خرید ملک در این کشور اقدام داشته و گلدن ویزای اسپانیا را برای خود و خانواده تان دریافت نمایید و در این روش پدر و مادر شما و همسرتان می توانند به همراه شما اقامت دریافت کنند.
پور رکنی
سلام وقت بخیر .برای خرید ملک اسپانیا ایاامکان خرید ملک تجاری وجود داره واینکه بنده میشه بیزینسی دراون ملک راه اندازی کنم ؟بنده ۴۸ساله ومزون مردونه دارم دیپلم دارم وحدود دارایی بنده ۳۵/۳۶میلیارد هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. بله دوست عزیز، میتوانید ملک مسکونی و یا تجاری خریداری کنید و بیزنس داشته باشید.
بنفشه صادق پور
سلام بنده ۵۲سالمه یه شرکت خدمات وتاسیسات دارم ویه فرزند معلول دختر ویه پسر ۳۱ساله دارایی حدود ۲۲/۲۳میلیاردایا میتونم با این مبلغ خرید ملک انجام بدم واینکه میشه شعبه دوم شرکتمو اونجاافتتاح کنم و پسرم به عنوان مدیر اونجا رو اداره کنه ؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزئیات بیشتری بررسی گردد اما به نظر می‌رسد بتوانید از روش خرید ملک یا روش‌های خود حمایتی اقدام نمایید پیشنهاد می‌شود برای دریافت مشاوره با موسسه تماس حاصل نمایید.
الهام
ریجکتی در خرید ملک اسپانیا تاثیر گذار است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بسته به زمان ریجکتی و دلیل آن میتواند مهم باشد.
علی مهدوی
سلام وقت بخیر من 49 سالمه و کارخونه روغن سازی دارم سرمایم بیشتر بصورت ملک هست چندین ملک دارم که بالاتر از 30 میلیارده و دارایی نقدی حدودا 10 میلیارد هست متاهلم و 2 تا فرزند دارم از نظر شما باتوجه به شرایطم گلدن ویزای اسپانیا گزینه خوبی هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله شما میتوانید برای گلدن ویزا و یا حتی خودحمایتی در کشور اسپانیا اقدام داشته باشید.
مهدیار
درود بر شما در خصوص خرید ملک 350 هزار یورویی اسپانیا آیا می توان در پروژه های تجاری نیز سرمایه گذاری کرد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله ابن امکان وجود دارد.
احد قادری
سلام وقت بخیر برای خرید ملک در اسپانیا حتما باید در کشور حضور داشته باشیم شرط حضور دارد ؟ فرزندم 21 سالشه ایا در پرونده قرار میگیرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز این روش شرط حضور ندارد و فرزندان تا ۲۴ سال در پرونده شما قرار می گیرند.
رفیعی
با خرید ملک در کشور اسپانیا همچنان شرط حضور هم باید رعایت کنیم و اینکه توی این روش هم پدرو مادر بنده و هم همسرم میتونن جزو همراهان باشن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر دوست عزیز، این روش محدودیت شرط حضور ندارد و میتوانید برای پدر و مادر خود و همسرتان نیز اقامت دریافت نمایید.
همت
وقت بخیر با سرمایه 5 میلیارد میشه برای خرید ملک اسپانیا اقدام کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز حداقل مبلغ خرید در اسپانیا ۳۵۰ هزار یورو می‌باشد
ماریلا
سلام و عرض ادب بنده 24سال دار م لیسانس گیاهان دارویی و همسر لیسانس مکانیک دارن 29ساله گلخونه داریم توی ایران حدود 6ساله میخواستم بدونم میشه یه زمین خریداری کرد توی اسپانیا و گلخونه راه اندازی بکنیم و روش اقامت بگیریم کل دارایی ما حدود 6 میلیارد هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز برای خرید ملک در اسپانیا بایستی حداقل ۳۵۰ هزار یورو هزینه نمایید.
لیلا نادری
سلام خدا قوت ممنونم از سایت خوبتون . خرید ملک نیاز به تسلط زبان هم داره؟ بعد از چند سال امکان اخذ تابعیت هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. خیر نیازی به مدرک زبان و یا حتی دانش زبان ندارید و شما پس از 10 سال میتوانید برای پاسپورت اسپانیا درخواست داشته باشید.
ناصر بابایی
سلام وقت بخیر با هزینه 600 هزار یورو چند ملک میشه در اسپانیا خرید و چقدر هزینه جانبی دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت خرید ملک تجاری با ۳۵۰ هزار یورو هزینه حانبی نخواهد داشت.
ناصر بابایی
سلام وقت بخیر با هزینه 600 هزار یورو چند ملک میشه در اسپانیا خرید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. شما میتوانید یک ملک یا بیشتر خریداری نمایید و محدودیتی ندارید.
عطایی
سلام و عرض ادب آیا با سرمایه گذاری به مبلغ 150 هزار یورو می توان اقامت اسپانیا را گرفت؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر حداقل مبلغ خرید ملک ۳۵۰هزار یورو است‌
مشاوره رایگان