ثبت شرکت در برزیل

1 نظر

ثبت شرکت در برزیل، مراحل و ثبت شرکت در این کشور و همچنین مراحل اخذ اقامت دائم و همینطور استانداردهای سرمایه گذاری در برزیل به طور علمی و تخصصی در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. در کل ثبت شرکت در برزیل از چند روش امکان پذیر است اینکه شخصی شرکت خود را ثبت کند و طرح اقتصادی خود را اجرا کند یا اینکه شرکتی آماده را خرید کند و طرح اقتصادی موجود را با خرید شرکت در برزیل ادامه دهد. درخصوص ثبت شرکت در برزیل و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری پیشنهاد می شود در صورتی که تمایل دارید با ثبت شرکت در برزیل به اقامت دائم این کشور دست یابید این مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید تا در صورتی که نسبت به شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل شبهاتی برای شما وجود دارد برطرف شود. با توجه به اینکه ثبت شرکت در برزیل همانند دیگر کشورها فرصت مناسبی را برای افراد متقاضی ایجاد می کند که به واسطه این روش مهاجرتی بتوانند پس از ورود به برزیل به تبع فعالیت تجاری و پرداخت مالیات اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. این روش مهاجرتی می تواند فرصت مناسبی نیز ایجاد کند که افراد در نهایت تابعیت این کشور را دریافت نمایند. در خصوص شرایط ثبت شرکت در برزیل در صورتی که پس از مطالعه این مقاله سوالاتی برای شما پیش آمد و همچنان دچار شبهاتی هستید می توانید با مشاورین ارشد و با تجربه موسسه ملک پور مشاوره کامل داشته باشید تا به واسطه تجربیات آنها اطلاعات خود را ارتقا دهید. شما عزیزان می توانید همین حالا با مشاورین ما تماس بگیرید و یا فرم تماس را کامل کرده و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

مباحثی که در این نوشتار مورد بررسی قرار میگیرد:

  • شرایط ثبت شرکت در برزیل
  • شرایط اخذ اقامت برزیل از طریق ثبت شرکت
  • استانداردهای سرمایه گذاری در برزیل
  • ثبت شرکت در برزیل و انواع شرکت
  • هزینه ثبت شرکت در برزیل
  • خرید شرکت در برزیل
  • ریسک ها و نکات مهم ثبت شرکت در برزیل
  • نقاط مثبت و منفی ثبت شرکت برزیل
  • مراحل ثبت شرکت در برزیل
  • اهمیت طرح تجاری در پروسه ثبت شرکت در برزیل
  • سوالات متداول

تماس با ما

ثبت شرکت در برزیل

شرایط ثبت شرکت در برزیل

ثبت شرکت در برزیل در ابتدا پیش از هر اقدامی مستلزم آگاهی افراد متقاضی نسبت به شرایط عمومی این کشور است ما در این بخش به بررسی شرایط عمومی کشور برزیل می پردازیم تا اطلاعات اولیه شما عزیزان در این خصوص ارتقا یابد. در کل شرایط اولیه ثبت شرکت در برزیل بدین ترتيب است که محدودیت سنی وجود ندارد؛ ولی فرد باید به سن قانونی رسیده باشد. حداقل سن تعریف شده ۱۸ سال است. در خصوص ثبت شرکت نیاز به ارائه مدرک زبان نیست؛ ولی تسلط به زبان رسمی برزیل خالی از لطف نخواهد بود. به طور کلی بیزینس و فعالیت اقتصادی شرکت خیلی مهم است و باید قبل از هرگونه اقدامی مورد بررسی واقع گردد. کشور برزیل دارای بزرگترین و قدرتمندترین اقتصاد حوزه امریکای لاتین به حساب می آید؛ این امر باعث می شود که برزیل مقصد مناسبی برای سرمایه گذاری به شمار آید. اقتصاد کشور برزیل بر پایه تولید محصولات کشاورزی و منابع طبیعی است. پس ثبت شرکت در حوزه کشاورزی رقابت بالایی را به همراه خواهد داشت. بهتر است در حوزه هایی اقدام به ثبت شرکت در برزیل کرد که مورد نیاز این کشور می باشد.

شرایط اخذ اقامت برزیل از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در برزیل می تواند یکی از راه های مناسب برای مهاجرت به برزیل و اخذ اقامت آن محسوب شود. اشخاصی که دوست دارند اقامت حوزه شنگن را داشته باشند یک راه دارند آن هم اینکه از راه ثبت شرکت در برزیل به این مقصود دست یابند. عزیزان بدین ترتیب می توانند وارد عمل شوند که با یک هزینه کم در این کشور شرکت خود را ثبت کنند و بعد از ثبت شرکت در برزیل به سفارت مدارک مورد نیاز را ارائه داده و تقاضای ویزای موقت را بدهند. این درخواست پس از بررسی توسط پلیس برزیل و اداره مهاجرت پاسخ داده می شود. در کل باید به این نکته توجه ویژه داشت که قوانین ثبت شرکت در هر کشور خاص خود آن کشور است و قبل از اقدام نیاز به مشورت با وکیل مهاجرت در این کشور است. در این کشور اخذ اقامت دائم و پاسپورت بعد از ۴ سال امکان پذیر است.

استانداردهای سرمایه گذاری در برزیل

یکی از موارد مهمی که در به ثبت شرکت در برزیل باید به آن توجه داشته باشید این است که استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور در چه وضعیتی هستند؛ اطلاع از وضعیت شاخص های اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور می تواند تصویری از آینده سرمایه گذاری در این کشور را در اختیار شما قرار دهد. برای مثال ریسک مصادره اموال، یکی از استانداردهای سرمایه گذاریست که در صورت پایین بودن مقدار آن می توانید از حفظ سرمایه خود در مواقع بحرانی اطمینان یابید. این شاخص که بین 1 تا 7 معرفی می شود، در نمودار زیر نمایش داده شده است. بنا بر آنچه در خصوص ارزش گذاری اعداد در تحلیل شاخص ریسک مصادره اموال گفته شد، این شاخص در کشور برزیل متوسط بوده و این به معنای امنیت بالای سرمایه گذاری در این کشور نیست.

ثبت شرکت در برزیل

یکی دیگر از موارد مهمی که در خصوص ثبت شرکت در برزیل افراد متقاضی باید به آن توجه داشته باشند تغییرات اقتصادی و رشد تولید ناخالص داخلی در این کشور می باشد. رشد اقتصادی در کشور برزیل، درصد تغییرات حقوق و رشد تولید ناخالص داخلی به صورت سال به سال مثال محاسبه می گردد. بر اساس آمار ارائه شده به صورت سالیانه، در سال های گذشته میزان تولید ناخالص داخلی در برزیل افزایش یافته و دارای روند صعودی بوده است.

ثبت شرکت در برزیل

از جمله شاخص های اقتصادی که سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در برزیل می بایست به آن توجه ویژه نمایند نرخ مالیات است. عموماً نرخ مالیات در یک کشور با سود حاصل از سرمایه گذاری در آن کشور رابطه عکس دارد. در نمودار زیر نرخ مالیاتی که از درآمد هر شخص دریافت می گردد ذکر شده است. همانگونه که مشاهده می فرمایید نرخ مالیات ۲۸ درصد است و طی سال های اخیر ثابت باقی مانده است.

ثبت شرکت در برزیل

انواع ثبت شرکت در برزیل

ثبت شرکت در برزیل همانند دیگر کشورها برای افراد متقاضی دارای شرایط خاصی است که ما در این مقاله به بررسی شرایط و قوانین شرکت در این کشور پرداختیم. لازم به ذکر است افراد متقاضی می توانند در کشور برزیل مانند سایر کشورها اقدام به ثبت شرکت های مختلفی که در این کشور موجود است نمایند. به عنوان مثال شرکت با مسئولیت محدود که یکی از رایج ترین شرکت های موجود برای اتباع خارجی است برای افراد متقاضی امکان ایجاد این شرکت در این کشور وجود دارد. البته در خصوص سایر شرکت های دیگر باید توجه داشته باشید که بر اساس قوانین کشور برزیل در صورتی فرد خارجی بتواند اقامت دائم برزیل را دریافت نماید می تواند شرکت های دیگر را که در آن زمینه تجربه دارد به ثبت برساند. در خصوص ثبت شرکت در برزیل باید توجه داشته باشید که گام نخست در این زمینه این است که شرکت مزبور باید در ابتدا راه‌اندازی و به ثبت رسیده باشد و فرد باید ثابت نمایند شرکتی را که قرار است در این کشور ایجاد نماید برای اقتصاد برزیل و اتباع این کشور و نهایتاً برای خود فرد سوددهی خواهد داشت. ما در این بخش ما چند نوع از متداولترین انواع شرکت های موجود در این کشور را نام می بریم که به شرح زیر است:

  1.  شرکت انفرادی
  2.  شرکت با مسئولیت محدود
  3.  شرکت سهامی خاص
  4.  نمایندگی و یا شعبه شرکت خارجی در برزیل
  5.  شرکت با مشارکت محدود

هزینه ثبت شرکت در برزیل

در خصوص ثبت شرکت در برزیل مورد مهمی که افراد متقاضی باید به آن توجه داشته باشند این است که هزینه های ثبتی و سرمایه ای که افراد متقاضی به این کشور منتقل می کنند در مقایسه با دیگر کشورها پایین تر است. به عنوان مثال هزینه ثبت و کارهای حقوقی و ثبتی در حدود 2 الی 3 یورو است. لازم به ذکر است مبلغی که افراد متقاضی باید به عنوان سرمایه در حساب ایجاد شرکت قرار دهند درحدود 25000 یورو است که این مبلغ به عنوان آورده شرکت در حساب شرکت باقی می ماند. در کنار هرینه های مناسب ثبت شرکت در این کشور باید به هزینه های مناسب زندگی در برزیل اشاره نمود که در حدود 600 الی 1000 یورو در ماه برای یک خانواده 4 نفره می باشد.

خرید شرکت در برزیل

متقاضیانی که قصد خرید شرکت در برزیل را دارند باید به نکات زیر توجه کافی داشته باشند. سرمایه گذاری در برزیل و ثبت شرکت، یکی دیگر از روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد. خرید شرکت در برزیل نیازمند سرمایه اولیه حدود پنجاه هزار دلار معادل یکصد و پنجاه هزار رئال برزیل است که بایستی این مبلغ به عنوان سرمایه اولیه ارائه گردد. در اینجا باید به این نکته اشاره داشت که خرید شرکت در برزیل می تواند به چند طریق باشد بطور مثال یک بیزینس آماده را خریداری کرد. در خرید یک بیزینس آماده باید به این نکته اشاره داشت که شخص خریدار باید تمکن مالی خوبی جهت اداره بیزینس و ادامه شرکت ارائه دهد تا ویزای بیزینس فرد سال به سال تمدید گردد. در شرایطی امکان تبدیل اقامت بیزینسی به اقامت دائم وجود دارد.

ریسک ها و نکات مهم ثبت شرکت در برزیل

به طور کلی لازم میدانیم که به این نکته اشاره داشته باشیم که ثبت شرکت در هر کشوری به خودی خود به اقامت دائم یا پاسپورت ختم نمی گردد و لازم است که‌ متقاضیان به این مهم توجه ویژه نمایند. ثبت شرکت در برزیل همانند خیلی از کشورها با ریسک زیادی در زمینه های مختلف همراه است. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه و تنظیم شده است و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام است.

نقاط مثبت و منفی ثبت شرکت برزیل

ثبت شرکت در برزیل همانند دیگر کشورها برای افراد متقاضی دارای نقاط مثبت و منفی می باشد ما در این بخش به بررسی نقاط مثبت و منفی ثبت شرکت در این کشور می پردازیم. در ابتدا باید این نکته را ذکر کنیم در صورتی که شما عزیزان کشور برزیل را به مقصد مهاجرتی خود از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری قرار داده اید بهتر است سرمایه خود را در کشورهای تاپ اروپایی همانند اتریش آلمان و دیگر کشورها سرمایه گذاری نمایید و شرکت خود را در این کشورها به ثبت برساند، زیرا با ریسک کمتری مواجه خواهید شد و همچنین بر اساس قوانین مهاجرت این کشورها افرادی که اقدام به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می نمایند با شرایط ایده آل تری نسبت به کشور برزیل روبرو خواهد شد. شرایط اخذ اقامت دائم به واسطه سرمایه‌گذاری در این کشورها در مقایسه با کشور برزیل بهتر خواهد بود. ما در ابتدا به بررسی نقاط مثبت ثبت ‌شرکت‌ و فرآیند ثبت شرکت در برزیل می پردازیم.
سرمایه گذاری در برزیل برای سرمایه گذاران منافعی به همراه دارد که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم:

  • منابع طبیعی که برزیل دارد و سهل الاصل هستند.
  • جمعیت بالا ی ۲۰۰ میلیون نفر و مصرف کننده
  • محل جغرافیایی استراتژیک
  • اقتصاد متنوع، که در مبادلات بين المللي به خوبي متمرکز است
  • مبارزه با فساد، که می تواند در بلندمدت برای سرمایه گذاری سودمند باشد
  • رشد اقتصادی کشور برزیل در سال ۲۰۱۹ نسبت به ماه های قبل ۰٫۸ درصد افزایش یافته است.

از مزایای دیگر ثبت شرکت در برزیل عبارتند از:

  • اخذ اقامت دائم و پاسپورت در طی ۴ سال
  • امکان فعالیت اقتصادی در هفتمین اقتصاد دنیا
  • بهره مندی از تمامی امکانات رفاهی و اجتماعی شامل تحصیل رایگان فرزندان، بیمه درمانی و...
  • تسلط کامل بر روی سرمایه شرکت از طرف سهامداران شرکت
  • قابلیت سفر به اروپا، انگلستان، کانادا بدون ویزا با اخذ

مراحل ثبت شرکت در برزیل

ثبت شرکت در برزیل نیز همانند دیگر کشور ها مستلزم انجام مراحل اولیه ثبتی و ارائه مدارک مورد نیاز در این خصوص می باشد. ما در این بخش به بررسی مراحل اولبه ثبت شرکت و ایجاد طرح تجاری و ارائه آن به اداره ثبت شرکتها در برزیل و همچنین مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکتها می پردازیم. برای ثبت و ایجاد شرکت در برزیل مدارک زیر مورد نیاز است:

  • ارائه طرح کسب و کار و طرح تجاری قوی برای سرمایه گذاری در برزیل
  • دریافت و ارائه مجوز وزارت کار و اشتغال برزیل
  • ارائه نامه دریافت و پرداخت مالیات بر درآمد سال های گذشته
  • ارائه مدارکی که نشان دهنده تایید سرمایه گذاری فرد متقاضی از سوی اداره حقوقی برزیل باشد
  • ارائه تأیید پرداخت مالیات مهاجرت
  • ارائه گواهی عدم سوپیشینه کیفری
  • تمامی اسناد و مدارک باید توسط مقامات صلاحیت دار در کشور مبدا و توسط کنسولگری مربوطه برزیل تایید شود و پس از آن مدارک و اسناد ترجمه شوند.
  • ارائه و تکمیل فرم پرداخت هزینه های ویزا
  • ارائه عکس پاسپورتی
  • ارائه کپی و کارت شناسایی

اهمیت طرح تجاری در پروسه ثبت شرکت در برزیل

یکی از موارد مهم و بنیادی در خصوص ثبت شرکت در برزیل همانند دیگر کشورها ارائه طرح تجاری و طرح توجیحی به اداره کار و اتاق بازرگانی این کشور است که در صورت تایید طرح تجاری ارائه شده متقاضی و بررسی تطابق طرح ارائه شده با استانداردهای بازار تجارت است و رعایت و هم سو بودن با شرایط اقتصادی بازار کار و اقتصاد برزیل به وی اجازه ایجاد شرکت در این کشور داده می شود. برای نگارش و نوشتن طرح تجاری افراد متقاضی باید شرایط زیر را در نظر داشته باشند:

  • ارائه خلاصه ای از طرح توجیهی و اهداف شرکت که باید در طرح ارائه شده مشخص شده باشد
  • ارائه نمونه ای از محصولاتی که شرکت قرار است در بازار تجارت این کشور تولید نماید
  • تعیین نمودن مدیران و هیات مدیره شرکت
  • اساسنامه و حسابرس شرکت باید مشخص و تعیین شود
  • تعریف هزینه های پیشروی ایجاد شرکت
  • ارائه تمکن مالی مناسب نیز از سوی فرد

سوالات متداول

✔️ چگونه می توان در برزیل شرکت ثبت نمود؟

از نکات قابل توجه در خصوص ثبت شرکت در برزیل، داشتن سن قانونی بالای هجده سال و نداشتن سابقه کیفری است. شخص متقاضی بایستی درخواست خود را در شهرداری منطقه ای مطرح کند که قصد فعالیت در آن منطقه را دارد.

✔️ ثبت شرکت در برزیل با چه مقدار سرمایه ای امکان پذیر است؟

برای ثبت شرکت تنها نیاز به پرداخت 4.000 دلار خواهید داشت، اما حداقل سرمایه اولیه برای ثبت شرکت در این کشور ۳۰ هزار دلار است.

✔️ چه نوع شرکت هایی در کشور برزیل قابلیت ثبت دارند؟

۶ نوع شرکت در برزیل وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به شرکت با مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام و شرکت با مشارکت اشاره کرد.

✔️ آیا ثبت شرکت در برزیل منجر به اعطای اقامت می شود؟

افرادی که اقدام به مهاجرت به برزیل از طریق ثبت شرکت می نمایند، تحت شرایطی می توانند پس از ثبت شرکت خود، کارت اقامت خود و اعضای خانواده خویش را در کشور برزیل دریافت نمایند در این کشور اخذ اقامت دائم و پاسپورت بعد از ۴ سال امکان پذیر است.

 

____________ سخن پایانی_____________

ثبت شرکت در برزیل، قوانین و شرایط دریافت اقامت یا پاسپورت برزیل از طریق ثبت شرکت در برزیل را به همراه قوانین موجود مرتبط با ثبت شرکت در برزیل در این مقاله پیش روی شما عزیزان تحلیل و آنالیز کردیم.هدف ما این است که شما عزیزان نسبت به قوانین و شرایط مهاجرت به این کشور از طریق ثبت شرکت آگاهی کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را اخذ نمایید. با توجه به قوانین کشور برزیل در صورتی که قصد مهاجرت به این کشور را دارید و نسبت به قوانین و شرایط پیش روی خود در مورد سرمایه گذاری و ثبت شرکت در برزیل آگاهی کامل را ندارید، پیشنهاد می شود پیش از هرگونه اقدامی این مقاله را با دقت مطالعه نمایید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، با مشاورین موسسه ملک پور تماس گرفته و یا با پر کردن فرم تماس، مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. همچنین برای می توانید برای رفع ابهامات خود و دریافت پاسخ از مشاورین مجرب می توانید سوالات خود را در پایان مقاله یادداشت نمایید.

امتیاز 5 از 5 ( 10 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
عماد صالحی
با سلام و تشکر از شما. در ثبت شرکت برزیل آیا امکان اینکه چند خانواده همزمان با یک ثبت شرکت اقامت دریافت کنند وجود دارد؟ شرایط به چه شکل است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت این مبلغ برای شخص سرمایه گذار و اعضای خانواده وی شامل همسر و فرزندان می باشد.توصیه می کنم برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره تلفنی رایگان و بررسی شرایط خود به صورت تخصصی با موسسه ارتباط تلفنی برقرار نمایید.موفق باشید
مشاوره رایگان