تحصیل پرستاری در استرالیا

6 نظر

تحصیل پرستاری در استرالیا از بهترین راه های مهاجرت به استرالیا فوق العاده زیبا می باشد. هر ساله دانشجویان زیادی خواهان تحصیل پرستاری در استرالیا می باشند که از دلیل های اصلی این علاقه، سطح بالای آموزش و شرایط خوب کاری بعد از پایان تحصیل برای پرستاران می باشد. کیفیت بالا در آموزش و خدمات درمانی عالی باعث شده است که تحصیل پرستاری در استرالیا، یکی از رشته های پر طرفدار و رقابتی در این کشور باشد. استرالیا کشوری واقع در قاره اقیانوسیه است و چهارمین کشور پهناور جهان به شمار می رود. تحصیل پرستاری در استرالیا و در دانشگاه های این کشور با زبان انگلیسی امکان پذیر است. دانشجویان متقاضی رشته پرستاری، این امکان را دارند که در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به تحصیل بپردازند و حتی بورسیه پرستاری استرالیا را اخذ نمایند. موسسه ملک پور با سال ها تجربه در زمینه های مهاجرتی می تواند شما عزیزان گرامی را در زمینه تحصیل پرستاری در استرالیا یاری نماید. شما می توانید با برقراری تماس تلفنی با این موسسه و یا پر کردن فرم تماس بر روی وب سایت، شرایط خود را با مشاورین مجرب ما در میان گذاشته و مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید. مقاله تحصیل پرستاری در استرالیا، بر اساس تحقیقات صورت گرفته توسط موسسه ملک پور و پرسش از وکلای محلی استرالیا و همچنین بررسی سایت های دولتی گرداوری شده و تقدیم حضورتان می شود.

مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

تحصیل پرستاری در استرالیا

شرایط تحصیل پرستاری در استرالیا

تحصیل پرستاری در استرالیا یک انتخاب مناسب برای متقاضیان رشته های علوم پزشکی است. دانشگاه های پرستاری استرالیا به دلیل به کارگیری استانداردهای جهانی آموزش و آینده چشمگیر، در بین بهترین های جهان قرار دارند. به دلیل نیاز کشور استرالیا به نیروی پرستار و کمبود نیرو در این زمینه شغلی و همچنین با توجه به سطح بالای آموزش و کیفیت، تحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس رشته پرستاری در استرالیا امکان پذیر می باشد. برنامه ها و دوره های مختلفی برای تحصیل پرستاری استرالیا در مقاطع مختلف وجود دارد که می توان از این دوره ها به اطفال، مراقبت های ویژه، آموزش، تحقیق، ارتقای سلامت و مدیریت اشاره کرد.

این امکان برای دانشجویان وجود دارد که در رشته های یاد شده به تحصیل بپردازند. به طور کلی تدریس در دانشگاه های استرالیا به زبان انگلیسی انجام می شود. از آنجایی که برای تحصیل در رشته پرستاری نمره آیلتس بسیار بالایی مورد نیاز است، دانشجویان می توانند با اخذ پذیرش و تحصیل در کالج های استرالیا مرتبط با دانشگاه مورد نظر خود، یک سال در مقطع فاندیشن تحصیل نموده و به صورت مستقیم و بدون آزمون وارد دانشگاه شود. شرایط سنی تحصیل پرستاری در استرالیا در مقطع لیسانس، برای دانشجویان بین المللی بین 18 تا 20 سال می باشد. بر این اساس، افرادی که در بازه سنی بالاتر از این قرار دارند، در پروسه اخذ ویزا برای تحصیل در رشته پرستاری ممکن است با مشکل موجه شوند. طول دوره رشته پرستاری در مقطع لیسانس، 3 سال و در مقطع فوق لیسانس، 2 سال است. اخذ مدرک لیسانس پرستاری، حداقل مدرک مورد نیاز برای مجاز شدن به عنوان پرستار است. با پایان اتمام دوره لیسانس، دانشجو به یک پرستار عمومی ثبت شده تبدیل می شود. روش های ارزیابی سلامت، اصول تحقیق و غیره در دوره لیسانس به دانشجو آموزش داده می شود.

مراحل تحصیل پرستاری در استرالیا

همان گونه که در بالا گفته شد تحصیل پرستاری در استرالیا در مقطع لیسانس و فوق لیسانس امکان پذیر است و دانشجویان با پذیرش تحصیلی استرالیا و تحصیل در این مقاطع می توانند به عنوان پرستار وارد بازار کار در استرالیا شوند. دانشجویان برای تحصیل در مقطع لیسانس پرستاری نیاز دارند که از سطح آشنایی خوبی از زبان انگلیسی بر خوردار باشند. تحصیل در دوره کارشناسی با هدف آماده سازی دانشجویان برای کار به عنوان یک پرستار انجام می شود و این دوره شامل مجموعه مشخصی از جلسات علمی می شود. در این دوره به دانشجویان آموزش داده می شود که با مشکلات روزمره ای که معمولاً پرستاران با آن ها روبرو هستند، مقابله کنند؛ در اکثر دانشگاه ها، این آموزش ها در بیمارستان های واقعی انجام می شود. دانشجویان پس از تحصیل در مقطع کارشناسی و قبولی در این مقطع می توانند برای ادامه تحصیل وارد دوره کارشناسی ارشد شده و به تحصیل بپردازند. تحصیل در مقطع فوق لیسانس یک برنامه مطالعاتی 2 ساله می باشد که به منظور ارائه سطح پیشرفته آموزش از نظر تئوری و عملی طراحی شده است. در طول این دوره، دانشجویان بر روی یک موضوع خاص تمرکز می کنند (به عنوان مثال دانشجو در این مقطع بر روی پرستاری کودکان تمرکز می کند.) و عمده این دوره مربوط به موضوعات جراحی پرداخته می شود. دانشجویان برای تحصیل در مقاطع نام برده، نیاز به شرایط و مدارک خاصی دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

مدارک و مراحل تحصیل پرستاری در استرالیا در مقطع لیسانس

دانشجویان برای تحصیل در این مقطع در ابتدا نیاز به اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های استرالیا دارند. داشتن مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 7 از الزامات این دوره می باشد؛ به طوری که هیچ کدام از بندهای آن نباید کمتر از 6.5 باشد. همچنین دانشجویان باید دارای مدرک 12 ساله معتبر تحصیلی باشند. شروع هر ترم در این مقطع در فوریه و ژانویه می باشد.

مدارک و مراحل تحصیل پرستاری در استرالیا در مقطع فوق لیسانس

ادامه تحصیل پرستاری در استرالیا برای متفاضیان امکان پذیر است. به طور کلی این دوره برای دارندگان مدرک لیسانس جهت ادامه تحصیل پرستاری در استرالیا طراحی شده است تا به آن ها آموزش داده شود که چگونه با سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی کار کنند. هدف از این امر، افزایش توانایی پرستاران در مراقبت از بیمار با بالاترین کیفیت و مهارت های رهبری پرستاران می باشد. دانشجویان برای تحصیل کارشناسی ارشد در استرالیا باید از دانشگاه های معتبر پذیرش تحصیلی دریافت نمایند. در این مقطع دانشجویان ملزم به داشتن مدرک آیلتس با نمره 7 هستند و هیچ بندی نباید زیر 7 باشد. همچنین داشتن مدارک تحصیلی مقاطع گذشته از الزامات است.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل پرستاری در استرالیا

دانشجویان برای تحصیل پرستاری در استرالیا باید به بررسی شرایط مورد نیاز برای تحصیل در این کشور بپردازند. همانگونه که گفته شد شرایط کار پرستاران در استرالیا شرایط مطلوبیست و دانشجویان با اتمام دوره تحصیل می توانند وارد بازار کار شوند. دانشجویان برای تحصیل پرستاری در استرالیا در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس، ابتدا نیاز به اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور دارند. دانشجویانی که دارای رزومه بهتری هستند، شانس پذیرش بالاتری در دانشگاه های استرالیا دارند. این مقاله توسط موسسه ملک پور تهیه و تدوین گردیده و هر گونه کپی بر داری از آن بدون ذکر نام منبع خلاف مقررات می باشد. ما در این قسمت به بررسی مدارک مورد نیاز برای تحصیل پرستاری در استرالیا می پردازیم:

  • ارائه مدرک 12 ساله دیپلمتحصیل دکترا در اتریش
  • ارائه مدرک آیلتس با نمره 7
  • پرداخت هزینه های دانشگاه و اخذ نامه پذیرش
  • ارائه گذر نامه معتبر
  • ارائه نامه گواهی تمکن مالی
  • ارائه نامه عدم سوء پیشینه
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی

 

هزینه تحصیل پرستاری در استرالیا

یکی از مهم ترین موارد برای تصمیم گیرندگان تحصیل پرستاری در استرالیا، موضوع هزینه های تحصیل در این کشور است. در صورتی می توان برای تحصیل در خارج از کشور اقدام کرد که از پس پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در کشور مورد نظر برآمد. گرچه روش های متعددی برای کاهش هزینه های تحصیل و زندگی در استرالیا وجود دارد که از جمله آن ها دریافت فاند و بورسیه پرستاری استرالیا یا اقدام برای کار ضمن تحصیل در استرالیا می باشد؛ اما با این وجود بایستی از میزان هزینه ها ذهنیت درست و به روزی داشت تا بتوان برای تأمین هزینه ها و مخارج اقدام کرد. به طور کلی هزینه های زندگی در استرالیا در مقایسه با بسیاری از کشورها بالا می باشد؛ اما این امر، مانع از ورود دانشجویان به این کشور و جذب مهاجران تحصیلی به ویژه ایرانیان نشده است. دلیل این امر را می توان در جنبه های دیگر حضور در این کشور، مانند شرایط کاری و سطح بالای زندگی یافت. ذکر دقیق هزینه تحصیل پرستاری در استرالیا بسته به مقطع تحصیلی دانشجو و دانشگاه و محل تحصیل وی دارد. اما به طور کلی حداقل هزینه سالیانه تحصیل در استرالیا در مقطع کارشناسی 27 هزار دلار استرالیاست و تا 35 هزار دلار استرالیا در سال هم می رسد. در مقطع کارشناسی ارشد نیز طیف مبالغ همینگونه بوده و تفاوت چندانی ندارد. همانطور که گفته شد، بورسیه پرستاری استرالیا به دانشجویانی اعطا می گردد که از شرایط لازم برخوردارند و ممکن است شامل هزینه تحصیل و یا هزینه زندگی شود.

هزینه زندگی دانشجویی در استرالیا

در خصوص هزینه های زندگی در استرالیا نیز جدولی تهیه کرده ایم که با مشاهده آن می توانید برآوردی از هزینه های خود بابت زندگی در این کشور داشته باشید.

نوع کالا

وزن و اندازه

قیمت

غذا در رستوران ارزان قیمت

1 وعده

18 دلار

حمل و نقل محلی

1 طرفه

4.40 دلار

باشگاه بدنسازی

1 ماه

72 دلار

اجاره زمین تنیس

1 ساعت

22 دلار

سینما

1 سانس

20 دلار

شلوار جین

1 عدد

101 دلار

آب معدنی

1.5 لیتر

2.12 دلار

سیب

1کیلو

4.47 دلار

موز

1 کیلو

3.68 دلار

پرتغال

1 کیلو

3.60 دلار

شیر

ا لیتر

1.56 دلار

نان

500 گرم

2.99 دلار

تخم مرغ

12 عدد

4.94 دلار

 

علاوه بر هزینه های فوق، هزینه تهیه مسکن نیز باید مورد بررسی قرار گیرد. چرا که ممکن است برخی از متقاضیان تحصیل در استرالیا، تمایلی به زندگی در خوابگاه نداشته و به همین دلیل نیاز به اطلاع از هزینه های اجاره و خرید ملک در این کشور داشته باشند.

تهیه انواع مسکن در استرالیا

هزینه

اجاره اپارتمان 1 خواب در مرکز شهر

1.795 دلار

اجاره اپارتمان 3 خواب در مرکز شهر

3.410 دلار

اجاره اپارتمان 1 خواب در خارج از مرکز شهر

1.383 دلار

اجاره اپارتمان 3 خواب در خارج از مرکز شهر

2.236 دلار

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر

9.599 دلار

قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در خارج از مرکز

7.520 دلار

 

با توجه به اشاره مختصر به هزینه های زندگی در استرالیا و اهمیت پرداختن بیشتر به این موضوع، با مراجعه به لینک ذیل و مطالعه مقاله مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

بورسیه پرستاری در استرالیا

دانشجویانی که رشته پرستاری را برای تحصیل در استرالیا انتخاب می کنند حتما می دانند که پرستاری از مشاغل سودمند و دارای شان اجتماعی و البته درآمد خیلی خوبی است. این رشته بازارکار بسیار مناسبی دارد. از بورسیه هایی که به این رشته تحصیلی تعلق گرفته است نیز نمی توان چشم پوشید. بورسیه پرستاری در استرالیا بسیار کمک کننده به مخارج و هزینه های زندگی دانشجو در این کشور است. بورسیه های پرستاری متنوعی در استرالیا وجود دارد از جمله:

  • بورسیه های بنیاد جورج الکساندر

این بورسیه با هدف کمک به دانشجویان با هزینه های مربوط به بخش تجربه حرفه ای دوره خود توسط بنیاد جورج الکساندر ایجاد شد که برای متقاضیان تحصیل در رشته پرستاری است. مبلغ این بورسیه 2500 دلار است و برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر است.

  • کالج پرستاری استرالیا

این کالج تعدادی بورسیه تحصیلی را اجرا می کند که توسط وزارت بهداشت دولت استرالیا و وزارت خدمات اجتماعی تامین می شود. برای درخواست این بورسیه ها نیازی به عضویت در ACN نیست.

  • دانشگاه استرالیای جنوبی

برای دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه طیف وسیعی از بورسیه ها را ارائه می شود.

  • دانشگاه سیدنی

برای دانشکده پرستاری سیدنی، بورسیه های تحصیلی مختلف برای تحصیل در رشته پرستاری در دانشگاه، از 2500 دلار استرالیا تا 87،500 دلار در دسترس است.

برترین دانشگاه های استرالیا برای تحصیل در رشته پرستاری

مراحل تحصیل پرستاری در استرالیا در مطالب بالا توضیح داده شد. کشور استرالیا یکی از قطب های بزرگ آموزش در دنیاست و بعد از پایان تحصیل، شرایط کار پرستاران در استرالیا بسیار مطلوب می باشد. سالیانه متقاضیان زیادی از سراسر دنیا برای تحصیل پرستاری در استرالیا اقدام می نمایند. برخی از برترین دانشگاه های جهان در این کشور قرار دارند. ما در این قسمت نام برترین دانشگاه های استرالیا را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

نام دانشگاه

رتبه در استرالیا

رتبه در جهان

دانشگاه سیدنی

2

84

دانشگاه ملبورن

3

89

دانشگاه کوئینزلند

4

127

دانشگاه موناش

6

160

دانشگاه آدلاید

7

170

دانشگاه Deakin

9

256

دانشگاه صنعتی سیدنی

11

285

دانشگاه گریفیت

15

393

دانشگاه صنعتی کوئینزلند

32

1038

دانشگاه کاتولیک استرالیا

34

1105

 

تحصیل پرستاری در دانشگاه صنعتی سیدنی

این دانشگاه مدرک زبان ایلتس با حداقل 6 تا 7 و تافل 79 تا 104 را از دانشجویان می طبلد. پرستاری در این دانشگاه به صورت 3 ساله و تمام وقت بوده و دانشجویان در حوزه های بهداشت و سلامت روان و مراقبت و ... تسلط و مهارت کسب می کنند. این دانشگاه دارای رتبه علمی 9 در میان دانشگاه های استرالیا است.

 

رشته فیزیوتراپی در استرالیا

این مقاله را از دست ندهید: تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا را به شما خواهیم آموخت.

 

تحصیل پرستاری در دانشگاه سیدنی

این دانشگاه دارای رتبه 1 در استرالیا و رتبه 4 در جهان برای اشتغال فارغ التحصیلانش است. همچنین گفتنی است این دانشگاه در رشته پرستاری دارای رتبه یکم در استرالیا و 12 در جهان است. لیسانس پرستاری در دانشگاه سیدنی به صورت 3 ساله و تمام وقت است. تعداد واحدهای دانشجویان 144 وحد بوده و در حوزه های اصلی تمرین پرستاری، سلامت و توسعه و ارزیابی و... آموزش می بینند. حداقل نمره آزمون زبان ایلتس برای پذیرش در این دانشگاه 7 اورال است. حدود هزینه های تحصیل در این دانشگاه نیز سالانه 5500 دلار است که این مبلغ برحسب سال ورود به دانشگاه و شرایط مختلف می تواند متفاوت باشد.

تحصیل پرستاری در دانشگاه موناش

دانشگاه موناش استرالیا از کیفیت یالای اموزش و تدریس برخوردار است از این رو دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته پرستاری در دانشگاه موناش با توجه به اموزش هایی که در زمینه دانش پرستاری و مهارت های بالینی کسب می کنند به شکل ویژه ای مورد توجه قرار گرفته و به خوبی جذب کار می شوند. در این دانشگاه دانشجویان توسط مربیان حرفه ای در دوره های کاردرمانی، فیزیوتراپی، پیراپزشکی و...آموزش دیده ومهارت و تسلط پیدا می کنند. گفتنی است طول دوره تحصیل به صورت فول تایم 3 ساله و به صورت پارت تایم 6 ساله خواهد بود. حدود هزینه این دانشگاه 5 هزار دلار در سال است. گفتنی است این دانشگاه بیش از 300 اسکالر شیپ با حداکثر کمک هزینه 280 هزار دلار ارائه می دهد.

تحصیل پرستاری در دانشگاه ملبورن

لیسانس پرستاری در این دانشگاه یک فرصت یادگیری یکپارچه کار تضمینی است که می تواند یک کارآموزی، کارآموزی یا پروژه مرتبط با صنعت باشد. این مدرک شامل 800 ساعت تمرین بالینی را در انواع زمینه های بالینی است و دانشجویان به عنوان پرستار ثبت شده (RN) فارغ التحصیل می شوند و در محیط های عالی از جمله بیمارستان های عالی، مراقبت از سالمندان، مراقبت های بهداشتی روستایی و... مشغوب به کار می شوند. دوره لیسانس 3 ساله و دوره فوق لیسانس 2 ساله و به صورت تمام وقت است.

تحصیل پرستاری در دانشگاه دیکین

با تحصیل در رشته پرستاری در این دانشگاه، دانشجویان مهارت های حرفه ای رشته پرستاری را اموخته و به پرستارانی حرفه ای تبدیل می شوند. دانشکده پرستاری دانشگاه دیکین جز یک در صدر برتر دانشگاه های جهان است و یکی از فعال ترین دانشکده های استرالیا نیز به شمار می رود. برای پذیرش در این دانشگاه مدرک زبان انگلیسی در ازمون ایلتس نمره 7 و در تافل iBT باید حداقل 94 باشد. سالانه هزینه تحصیل در این دانشگاه 35 هزار دلار برای تحصیل تمام وقت است.

شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

دولت استرالیا فرصتی را برای تمامی دانشجویان خواهان تحصیل در این کشور فراهم کرده است؛ اما به عنوان یک پیش نیاز در ابتدا فرد متقاضی باید ویزای دانشجویی این کشور را اخذ نماید. متقاضیان بدون توجه به رشته تحصیلی خود، به ویزای دانشجویی (کلاس 500) نیاز دارند. شرایط کار پرستاران در استرالیا و کمبود نیروی کار پرستاری در استرالیا، یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت این کشور در میان دانشجویان می باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل پرستاری در استرالیا پس از اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا باید برای اخذ ویزای این کشور اقدام نمایند. متقاضیان با داشتن شرایط و مدارک مورد نیاز می توانند ویزای تحصیلی استرالیا را دریافت کنند. در این قسمت به بررسی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می پردازیم:

  • ارائه گذرنامه معتبرتحصیل دکترا در اتریش
  • پر کردن فرم درخواست ویزا و ثبت نام در سامانه سفارت به صورت آنلاین
  • پرداخت هزینه ویزا
  • ارائه سوابق تحصیلی همراه با ریز نمرات
  • ارائه مدرک ایلتس با نمره مورد تأیید دانشگاه
  • ارائه نامه پذیرش از سمت دانشگاه
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه بیمه سلامت دانشجو
  • عکس
  • ارائه نامه تمکن مالی

شرایط کار پرستاران در استرالیا

تحصیل پرستاری در استرالیا

همان گونه که در مطالب بالا گفته شد، کمبود نیروی پرستاری در استرالیا باعث شده است که این کشور مهاجرپذیر، شرایط خوبی را برای جذب نیروی کار ماهر و متخصص فراهم کند و شرایط مناسبی برای مهاجرت پرستاران به استرالیا ایجاد شده است. از این رو متقاضیان مهاجرت به استرالیا می توانند شانس خود را برای مهاجرت به این کشور زیبا و پهناور امتحان کنند. بی شک کشور استرالیا از معدود کشور هاییست که برای پرستاران، فرصت های شغلی با درآمد بالا را فراهم کرده است. دانشجویانی که از دانشگاه های استرالیا فارغ التحصیل شده اند و همچنین متقاضیان مهاجرت پرستاران به استرالیا که دارای مدارک بین المللی مورد تأیید برای کار پرستاری در استرالیا هستند، باید در سازمان (ANMC) که مسئول صدور مجوز کار و ثبت نام در استرالیا می باشد نام نویسی کنند. اما نکته قابل توجه این است که پرستاران خارجی متقاضی کار پرستاری در استرالیا به منظور اشتغال به کار در استرالیا، باید در ابتدا مدارک خود را معادل سازی کرده و پس از انجام پروسه معادل سازی می توانند برای ثبت نام در سازمان مذکور اقدام نمایند. چنین افرادی لازم است که ابتدا در آزمون RN پرستاری استرالیا شرکت نمایند که آزمون معادلسازی پرستاری می باشد. توجه داشته باشید که شرکت در آزمون RN پرستاری استرالیا، یکی از مراحل معادلسازی مدرک پرستاری استرالیا می باشد که لازمه مهاجرت پرستاران متقاضی کار در استرالیا می باشد. پرستاری در استرالیا در دو سطح انجام می شود؛ سطح اول Registered Nurse و حرفه ای می باشد که شامل پرستاران دارای مدارک دانشگاهی در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس می شوند و می توانند در تمامی زمینه های پرستاری مشغول به کار شوند. سطح دوم پرستاری، Enrolled Nurse است که شامل پرستاران دارای مدارک کاردانی می شود و پرستاران در سطح پایین تری مشغول به کار می باشند. میزان درآمد پرستاران در سطح اول (RN) برای هر ساعت به طور میانگین $ 32.47 می باشد. در ادامه برای شما عزیزان، نمودار نرخ بیکاری کشور استرالیا را قرار داده ایم:

مزایای تحصیل پرستاری در استرالیا

  • تحصیل به زبان انگلیسی
  • امکان تحصیل در رشته پرستاری بدون آزمون ورودی (مشروط به شرکت در دوره فاندیشن)
  • امکان اخذ بورسیه تحصیلی
  • کمبود نیروی کار پرستاری در استرالیا و در نتیجه شانس بالای کار و اقامت پس از تحصیل در استرالیا
  • نرخ بیکاری پایین کشور استرالیا

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مهاجرت به سایر کشورهای جهان می توانید از پکیج راهنمای گام به گام اخذ اقامت که تدریس مدیر موسسه ملک پور است استفاده نموده و در حد یک مشاور مهاجرت، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بنر گام به گام اخذ اقامت


سوالات متداول 

آیا تحصیل پرستاری در استرالیا نیاز به مدرک زبان دارد؟

بله؛ تحصیل پرستاری در استرالیا نیاز به مدرک آیلتس با نمره 7 دارد.

شرایط کار پس از تحصیل در استرالیا چگونه است؟

به دلیل کمبود نیروی کار ماهر و پرستار در استرالیا، بازار کار در در این رشته بسیار پررونق است و پرستاران از درآمد بالایی برخوردار هستند.

هزینه های تحصیل پرستاری در استرالیا چگونه است؟

هزینه های تحصیل در استرالیا بسته به شهر، دانشگاه، رشته و طول دوره تحصیل متغیر است؛ اما به طور میانگین هزینه های یک سال تحصیل در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس بین 27 تا 35 هزار دلار متغیر می باشد.

طول دوره تحصیل پرستاری در استرالیا در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس چه مقدار است؟

طول دوره تحصیل در مقطع لیسانس رشته پرستاری استرالیا، 3 سال و در مقطع فوق لیسانس 2 سال است.

سخن پایانی

تحصیل پرستاری در استرالیا، شرایط کار پرستاران در استرالیا، مراحل تحصیل پرستاری در استرالیا و بورسیه پرستاری استرالیا را در این مقاله مورد بررسی قرار داده ایم. استرالیا از پهناورترین کشورهای جهان با طبیعتی بسیار شگفت انگیز است. این کشور زیبا علاوه بر طبیعت زیبا، دارای سیستم آموزشی بسیار قوی می باشد. متقاضیان تحصیل پرستاری در استرالیا می توانند بعد از اتمام مراحل تحصیل پرستاری در استرالیا، وارد بازار کار شده و به عنوان پرستار در این کشور به کار بپردازند. تحصیل در دانشگاه های استرالیا به زبان انگلیسی می باشد. موسسه ملک پور با سالیان سال تجربه در امور مهاجرتی می تواند شما عزیزان را در زمینه تحصیل پرستاری در استرالیا راهنمایی کند. متقاضیان می توانند با برقراری تماس با موسسه ملک پور و یا پر کردن فرم تماس، با دریافت مشاوره تلفنی رایگان، شرایط خود را برای تحصیل در رشته پرستاری استرالیا ارزیابی نمایند. همچنین در صورت وجود هر گونه سوال می توانید آن ها را در بخش "ثبت پرسش" که در پایان مقاله قرار دارد، مطرح نمایید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

امتیاز 5 از 5 ( 13 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
امیر محمدی
با سلام ممنون از مقاله خوبتون هزینه تحصیل در استرالیا به چه صورت می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب هزینه تحصیل در استرالیا بستگی به مقطع ، شهر و دانشگاه شما دارد و متغیر است حدود 20 تا 30 هزار دلار می باشد.
همایون
سلام وقت بخیر ادامه تحصیل پرستاری استرالیا برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ممکن می باشد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله امکانپذیر می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با کارشناسان موسسه تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان استفاده نمایید.
شهرزاد
هزینه تحصیل در مقطع دکترای پرستاری چقدر هست؟؟ و اینکه با دوتا مقاله isi و دوتا مقاله داخلی و ایلتس ۷ و معدل ارشد ۱۸ شانس گرفتن فول فاند دارم؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام بله برای بورسیه هم شانس دارید باید شرایطتون تخصصی بررسی شود برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
سارا
سلام وقت بخیر من دانشجوی پرستاری روزانم،مدرک زبان ندارم ولی میتونم بگیرم،میخوام واسه بورس تحصیلی اقدام کنم ولی مشکل اینه که معدلم زیاد خوب نیست چون به رشتم علاقه ای نداشتم ومعدلم زیر۱۴،یکسالم هست مرخصی گرفتم به نظرتون شانسی واسه بورسیه شدن دارم؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، برای بورسیه تحصیلی در چه رشته ای میخواهید اقدام داشته باشید؟ اگر منظورتان رشته پرستاری است، با توجه به شرایط معدل واقعا شانس زیادی برای آن نخواهید داشت. برای بررسی دقیق شرایط خود بهتر است تا از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان موسسه استفاده نمایید.
سینا سعیدیان
سلام خسته نباشید برای تحصیل کارشناسی ارشد پرستاری در استرالیا نیاز به معادل سازی مدرک کارشناسی هست؟ ممنون میشم کمکم کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در این رشته نیاز به معادل سازی مدرک کارشناسی می باشد  
Alireza
ببخشید برای ارشد پرستاری میشه برای استرالیا اقدام‌کرد؟!
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز ابتدا باید مدرک ایران شما مورد تایید استرالیا قرار بگیرد. بطور مستقیم خیر.
مشاوره رایگان