تحصیل دکترا در دانمارک

4 نظر

تحصیل دکترا در دانمارک، شرایط تحصیل دکترا در کشور دانمارک و همچنین نحوه اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی دانمارک در مقطع دکترا در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار خواهد گرفت. به لحاظ علمی، دانشگاه های کشور دانمارک از چه جایگاهی در سطح جهان برخوردار هستند؟ آیا تحصیل دکترا در دانمارک منجر به اخذ اقامت و یا تابعیت کشور دانمارک خواهد شد؟ شرایط و مدارک لازم جهت تحصیل دکترا در دانمارک چیست؟ آیا کشور دانمارک به جهت تحصیل و زندگی به صرفه هست؟آیا تحصیل دکترا در دانمارک با زبان انگلیسی امکان پذیر است؟ در این مقاله کوشیده ایم تا به این قبیل سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تحصیل دکترا در دانمارک و بررسی دقیق تر این موضوع می‌توانید با تکمیل فرم تماس و یا برقراری تماس تلفنی با موسسه ملک پور (MIE) با مشاوران متخصص این موسسه ارتباط گرفته و از آن ها مشاوره تلفنی رایگان دریافت نمایید.

در ادامه این مقاله عناوین زیر را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد:

  • تحصیل دکترا در دانمارک و شرایط عمومی آن
  • تحصیل دکترا در دانمارک با فاند و بورسیه کامل
  • تحصیل دکترا در دانمارک و دانشگاه های برتر دانمارک
  • تحصیل دکترا در دانمارک و مدارک لازم
  • تحصیل دکترا در دانمارک و سوپروایزر
  • تحصیل دکترا در دانمارک و مدت زمان تحصیل
  •  تحصیل دکترا در دانمارک و امکان بردن همراه
  • تحصیل دکترا در دانمارک و نکات مهم اخذ پذیرش
  • تحصیل دکترا در دانمارک و کار بعد از تحصیل
  •  تحصیل دکترا در دانمارک و هزینه های تحصیل
  • تحصیل دکترا در دانمارک و اخذ پذیرش و خدمات موسسه ملک پور
  •  تحصیل دکترا در دانمارک و سخن پایانی

تماس با ما

تحصیل دکترا در دانمارک

تحصیل دکترا در دانمارک و شرایط عمومی آن

بی شک افرادی که قصد تحصیل دکترا در دانمارک را دارند می بایست از شرایط عمومی و جغرافیایی کشور دانمارک اطلاعاتی به دست بیاورند. دانمارک کشوری در شمال اروپاست که تنها با کشور آلمان و سوئد مرز خشکی مشترک دارد. پایتخت کشور دانمارک شهر کپنهاگ است و از دیگر شهرهای مهم این کشور می‌توان به شهرهای آلبورگ، ادنسه، راسیکه و آرهوس اشاره کرد. کشور دانمارک به دلیل نرخ فساد اقتصادی تقریبا صفر درصد و همچنین رفاه بالای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی توانسته است در رتبه اول شادترین کشورهای جهان و راضی ترین نیروهای کاری در جهان قرار بگیرد. این کشور 5.3 میلیون نفری، دارای مساحت ۴۳ هزار کیلومتری می باشد و زبان مردم آن نیز زبان دانمارکی است. به دلیل اینکه دانمارک به اتحادیه اروپا نپیوسته است واحد پول این کشور کرون دانمارک می باشد.

خرید ملک در دانمارککشور دانمارک به دلیل رفاع اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بالا از جمله بهترین کشور های جهان برای مهاجرت می باشد. یکی از پرطرفدارترین روش های مهاجرت به دانمارک، تحصیل است. بسیاری از افراد که دارای مدرک فوق لیسانس بوده و از سطح علمی و زبان مناسبی برخوردار هستند، نسبت به تحصیل در مقطع دکترای این کشور اقدام می کنند. به همین منظور، در این مقاله بیشتر به این مقطع تحصیلی در دانمارک می پردازیم.

تحصیل دکترا در دانمارک با فاند و بورسیه کامل

امکان اخذ بورسیه تحصیلی برای دانشجویان مقطع دکترا در دانمارک وجود دارد. افرادی که برای تحصیل دکترا در دانمارک اقدام می کنند و از جمله دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا هستند، تحصیل آنها دارای هزینه می باشد. به طور کلی هزینه های تحصیل در مقطع دکترا در دانمارک بین ۱۰ الی ۱۵ هزار یورو است که البته شخص می تواند با اخذ بورسیه تحصیلی در دانمارک، تا میزان زیادی از هزینه‌های خود را بکاهد. انواع و اقسام بورسیه تحصیلی در کشور دانمارک ارائه می گردد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. این بورسیه های تحصیلی عبارتند از:

  • کمک مالی بین المللی
  • بورسیه تحصیلی دولت دانمارک در دانشگاه دانمارک جنوبی
  • بورسیه تحصیلی دانشجویان رشته های علوم پزشکی در دانشکده پزشکی سلولی و مولکولی دانمارک
  • بورسیه دانشجویان دکترا در دانشکده علوم سیاسی دانمارک
  • بورسیه دانشگاه فیزیک دانمارک
  • بورسیه دانشجویان رشته جغرافیا در دانشگاه کپنهاگن
  • بورسیه دانشجویان رشته شیمی در دانشگاه کپنهاگ
  • بورسیه تحصیلی صنعتی برای دانشجویان دکترا که به صورت پژوهشی وارد این کشور می‌شوند
  • و...

تحصیل دکترا در دانمارک و دانشگاه های برتر دانمارک

کشور دانمارک از جمله کشورهای پیشرو و برتر به لحاظ علمی و آموزشی قرار دارد. افرادی که برای تحصیل دکترا در دانمارک اقدام می کنند می توانند در برخی از بهترین دانشگاه های دانمارک که در سطح جهان شناخته شده و دارای رتبه برتر علمی هستند مشغول به تحصیل گردند. دانشگاه های مشهوری چون دانشگاه کپنهاگ، آرهوس و دانشگاه فنی دانمارک، از جمله دانشگاه هایی هستند که از اعتبار و ارزش بسیار بالایی در سطح جهان برخوردارند. در ادامه می توانید در جدولی که خدمت شما عزیزان تهیه و تنظیم شده است، اطلاعات کامل و کافی را پیرامون دانشگاه های برتر دانمارک و رتبه جهانی آن ها مشاهده نمایید:

 

نام دانشگاه

رتبه جهانی

Københavns Universitet

39

Aarhus Universitet

107

Danmarks Tekniske Universitet

112

Aalborg Universitet

260

Syddansk Universitet

370

Handelshøjskolen i København

768

Roskilde Universitet

1405

IT-Universitetet i København

1559

Danmarks Medie- og Journalisthøjskole

4636

Københavns Erhvervsakademi

6047

تحصیل دکترا در دانمارک و مدارک لازم

افراد که قصد تحصیل دکترا در دانمارک دارند باید مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی دکترا در این کشور را داشته باشند. این مقاله توسط موسسه ملک پور نوشته شده است، هرگونه کپی برداری از آن شرعاً، عرفاً و قانوناً غیر مجاز می باشد. افراد متقاضی تحصیل دکترا در دانمارک باید علاوه بر مواردی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد مدارک لازم را در این زمینه تهیه و ارائه نمایند. این مدارک عبارتند از:

  • داشتن سوپروایزر و مکاتبه با اساتید دانشگاه مورد نظر
  • داشتن مدرک کارشناسی و معادل سازی آن
  • مدرک زبان انگلیسی آیلتس 7
  • داشتن مدرک زبان دانمارکی (در صورت داشتن این مدرک)
  • مقالات تایید شده و بین المللی ISI
  • شرکت در امتحان ورودی دانشگاه هایی که نیاز به امتحان ورودی دارند
  • انجام مصاحبه با اساتید دانشگاهی که شخص قصد اخذ بورسیه تحصیلی آن را دارد.
  • ارائه انگیزه نامه معتبر

تحصیل دکترا در دانمارک و سوپروایزر

افرادی که قصد تحصیل دکترا در دانمارک را دارند نیازمند سوپروایزر می باشند. منظور از سوپروایزر استاد راهنماییست که با توجه به رزومه دانشجوی متقاضی تحصیل در دانشگاه، به وی این اجازه را می دهد تا برای تحصیل در مقطع دکترا بتواند پذیرش خود را از دانشگاه مورد نظر اخذ نموده و به عنوان استاد راهنمای وی او را یاری رسانی نماید. افرادی که قصد انتخاب استاد سوپروایزر دارند باید با دانشگاه مربوطه خود مکاتبه داشته باشند و ضمن ارائه رزومه و مقالات خود، این درخواست را از یکی از اساتید دانشگاه درخواست نمایند. در صورتی که رزومه فرد مورد قبول واقع شود، استاد راهنمای مربوطه دانشجو را جهت تحصیل در این دانشگاه خواهد پذیرفت. علاوه بر مکاتباتی که در این مرحله باید انجام بگیرد، نیاز به مصاحبه مستقیم با استاد مربوطه نیز می باشد. عموماً افرادی که دانشجویانی خارج از اروپا هستند از طریق اسکایپ مصاحبه خود را با استاد مربوطه انجام خواهند داد و در صورت تأیید استاد طی این مصاحبه، موفق به اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه می شوند. افراد با در دست داشتن آن پذیرش تحصیلی می توانند جهت اخذ بورسیه تحصیلی به منظور تحصیل دکترا در دانمارک و همچنین دریافت ویزای تحصیل در دانمارک اقدام نمایند.

تحصیل دکترا در دانمارک و مدت زمان تحصیل

افرادی که برای تحصیل دکترا در دانمارک وارد این کشور می‌شوند، دو برنامه تحصیلی را در پیش خواهند است. عده ای از افراد برای دکترای استاندارد دانشگاهی دانمارک اقدام خواهند کرد و برخی از افراد برای برنامه های دکترای صنعتی این کشور اقدام خواهند نمود. دکتری استاندارد کشور دانمارک 3 ساله است و به صورت پروژه ای، امکان تحصیل در این دوره وجود دارد. به این ترتیب که فرد باید ایده خود را پیشنهاد دهد و در صورت تأیید، وی می تواند به صورت پژوهشی در این کشور تحصیل نماید. علاوه بر آن ممکن است بر اساس نیازهای دانشگاه و فرد، این اجازه به وی داده شود که برای تحقیقات بیشتر به سایر کشورها و یا دانشگاه های خارج از کشور اعزام شده و تحقیقات خود را در این کشورها ادامه بدهد. مدت زمان دکتری صنعتی نیز 3 ساله است است و صرفاً برای تسهیل ارتباط بین شرکت ها و دانشگاه ها این دوره ها ایجاد شده است. سال تحصیلی در کشور دانمارک در ابتدای ماه آگوست شروع شده و تا ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت و ترم دوم تحصیلی نیز از ماه دسامبر شروع و تا ماه ژوئن ادامه خواهد داشت.

تحصیل دکترا در دانمارک و امکان بردن همراه

از موارد مهمی که برای متقاضیان تحصیل دکترا در دانمارک بسیار مهم است پاسخ به این پرسش است که اگر فرد برای تحصیل در این کشور ورود پیدا می‌کند، آیا امکان به همراه بردن همسر و فرزندان خود را دارد یا خیر؟ هنگامی که از همراه در حقوق بین‌الملل صحبت می‌کنیم در اکثر موارد منظور همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال فرد هستند. خوشبختانه کشور دانمارک از جمله کشورهایی است که امکان بردن همراه برای تحصیل در این کشور وجود دارد. این مورد می‌تواند حتی به صورت همزمان نیز امکان پذیر باشد. افرادی که برای تحصیل در دانشگاه های دانمارک پذیرش خود را دریافت نموده اند، می توانند برای خانواده خود نیز تقاضای صدور ویزا را داشته باشند که به صورت همزمان یا با کمی تأخیر، در کنار خانواده خود در دانمارک زندگی کنند. شخصی که به عنوان همراه وارد این کشور می شود اجازه کار به صورت تمام وقت را دارد؛ این از جمله ویژگی‌های بسیار برجسته ای است که کشور دانمارک را متمایز نموده است.

تحصیل دکترا در دانمارک و نکات مهم اخذ پذیرش

افرادی که تصمیم به تحصیل دکترا در دانمارک دارند، باید از ویژگی ها و شرایطی برخوردار باشند تا بتوانند برای پذیرش تحصیلی در این کشور اقدام نمایند. علاوه بر شرایط عمومی که هر دانشجو برای تحصیل در خارج از کشور می بایست داشته باشد، موارد مهمی نیز وجود دارد که می تواند موجبات اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا در یک کشور خارجی را به همراه داشته باشد. از جمله نکات مهمی که برای اخذ پذیرش تحصیلی در مقطع دکترا در دانمارک باید مورد توجه قرار گیرد، پیدا کردن استاد راهنما یا سوپروایزر است که در بخش های قبلی مقاله بدان پرداخته و توضیحات چگونگی فرآیند انتخاب سوپروایزر بیان شد. پس از اینکه استاد راهنما، دانشجو را برای تحصیل در دانشگاه پذیرفت، شخص باید مقالات بین المللی ISI،انگیزه نامه قوی، نمرات بسیار خوب و همچنین طرح پژوهشی مورد نظر را که مورد تأیید استاد راهنما واقع شده است، ارائه نماید. متقاضی تحصیل دکترا در دانمارک، پس از آن که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود شد، می تواند برای پروسه ویزا اقدام کرده و درخواست ویزای خود را به سفارت دانمارک تقدیم نماید.

تحصیل دکترا در دانمارک و کار بعد از تحصیل

دانشجویانی که برای تحصیل دکترا در دانمارک حضور دارند و مشغول به تحصیل در این کشور هستند می‌توانند به صورت پاره وقت به کار در این کشور بپردازند. مدت زمان کار پاره وقت، بسته به مقطع تحصیلی فرد متفاوت است؛ به عنوان مثال برای افرادی که در دوره کارشناسی ارشد در کشور دانمارک حضور دارند، ۲۰ ساعت در هفته امکان کار دانشجویی و پاره وقت وجود دارد. افرادی که برای دوره دکترا در کشور دانمارک حضور دارند می‌توانند به مدت زمان20 الی 40 ساعت در هفته به کار پاره وقت مشغول باشند. پس از اتمام دوره تحصیل دکترا در دانمارک، دانشجویان می‌توانند به مدت زمان ۶ ماه دیگر در این کشور بمانند و به دنبال کار مرتبط با رشته تحصیلی خود باشند. هنگامی که فرد به صورت تمام وقت مشغول به کار در دانمارک شود، ابتدا اقامت کاری موقت خود را دریافت خواهد کرد و پس از مدت زمان ۵ سال که از کار در این کشور گذشت و مالیات خود را نیز پرداخت نمود، می تواند به اقامت دائم کشور دانمارک دست یابد. در نمودار ذیل، نمودار نرخ بیکاری دانمارک نمایش داده شده است.

یکی از روش های یافتن شغل مناسب مرتبط با رشته تحصیلی، اقدام از طریق سایت ها و مؤسسات کاریابی است. بدین منظور، تعدادی از وب سایت های کاریابی کشور دانمارک در جدول ذیل لیست شده است:

 

لیست وب سایت های کاریابی دانمارک

https://www.workindenmark.dk/

https://graduateland.com/

http://www.adecco.dk

https://jobbank.dk/

 

اطلاعات بیشتر و جامع در زمینه کار در کشور دانمارک را می توانید در لینک ذیل مشاهده فرمایید:

کار در دانمارک

تحصیل دکترا در دانمارک و هزینه های تحصیل

یکی از موارد مهمی که متقاضیان تحصیل دکترا در دانمارک پرسش های زیادی پیرامون آن دارند هزینه های تحصیل و زندگی در کشور دانمارک است. هزینه های تحصیل در دانمارک با توجه به رشته، مقطع، شهر و دانشگاه متفاوت است. در جدول زیر می توانید هزینه های تحصیل در این کشور را مشاهده نمایید:

مقطع دانشگاهی

رشته های دانشگاهی

هزینه های سالیانه تحصیل (یورو)

کارشناسی

اکثریت رشته ها

۱۲۰۰۰ الی ۱۵۰۰۰

کارشناسی ارشد

همه رشته ها

بالای ۱۰۰۰۰

دکتری

همه رشته ها

بالای ۱۰۰۰۰

دوره های تخصصی

بدون محدودیت رشته

بالای ۳۵۰۰۰

 

معمولاً هزینه های زندگی هر فرد یا خانواده وی، بستگی به سبک زندگی آن ها دارد. هزینه های زندگی در کشور دانمارک، کمی از متوسط کشور های هم رده اروپایی، بالاتر است. به طور معمول هزینه های زندگی در دانمارک بین 1300 الی 1700 یورو در ماه می باشد. این نکته را نیز باید یادآور شد که فردی که برای تحصیل دکتری در دانمارک در این کشور زندگی می کند می تواند تا 40 ساعت در هفته را مشغول به کار باشد. هزینه برخی از کالا و خدمات در دانمارک، در جدول ذیل قابل مشاهده می باشد.

 

آب

هر لیتر 2.15 یورو

شیر

هر لیتر 1.8 یورو

نان

2.15 یورو

برنج

هر کیلو 1.80 یورو

تخم مرغ

هر 12 عدد 3.3 یورو

پنیر محلی

هر کیلو 9.95 یورو

گوشت سفید

هر کیلو 7.87 یورو

گوشت قرمز

هر کیلو 12.6 یورو

سیب

هر کیلو 2.41 یورو

موز

هر کیلو 2.27 یورو

گوجه

هر کیلو 2.74 یورو

بلیط یک طرفه مترو

2.95 یورو

اینترنت پر سرعت ماهیانه

31.53 یورو

بنزین

هر لیتر 1.42 یورو

 

هزینه های مسکن و اجاره بها نیز دارای اهمیت بسیاری در برآورد هزینه زندگی در دانمارک می باشد. قیمت ملک به طور متوسط در دانمارک جهت خرید و اجاره، به صورت جدولی تهیه و ارائه شده است. وسعت و موقعیت قرارگیری، یکی از عوامل تعیین کننده قیمت ملک در دانمارک می باشد.

 

قیمت اجاره و خرید ملک در دانمارک

اجاره 1 ماه آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر

768.26 €

اجاره 1 ماه آپارتمان 1 خوابه درخارج از مرکز شهر

651,51 €

قیمت هر متر مربع به خرید آپارتمان در مرکز شهر

4,271.94 €

قیمت هر متر مربع به خرید آپارتمان در خارج از مرکز شهر

3,232.27 €

 

تحصیل دکترا در دانمارک و اخذ پذیرش و خدمات موسسه ملک پور

موسسه ملک پور با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه امور مهاجرتی و ارائه خدمات در باب زمینه های مهاجرت از جمله مهاجرت های تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری توانسته است اعتبار بالایی نزد هموطنان عزیزمان به دست آورد. وکلای بین المللی با همکاری موسسه ملک پور در تمامی طول پروسه پذیرش و ویزا برای متقاضیان تحصیل دکترا در دانمارک، آماده ارائه خدمات می باشند. متقاضیان گرامی می توانند با خیالی آسوده، پروسه مهاجرتی خود به تمامی کشور های برتر دنیا از جمله دانمارک را به موسسه ملک پور بسپارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون تحصیل دکترا در دانمارک، روش های دیگر مهاجرت به دانمارک و یا سایر کشورها و به خصوص تحصیل در مقطع دکتری و اخذ فاند، بورسیه تحصیلی و ... می توانید بسته ویدیویی راهنمای مسیر سبز مهاجرت را تهیه کرده و استفاده نمایید.


_____________________  سخن پایانی _____________________

تحصیل دکترا در دانمارک، شرایط دریافت ویزای تحصیلی دانمارک در مقطع دکترا و اخذ اقامت و تابعیت کشور دانمارک از طریق تحصیل دکترا در این مقاله مورد بحث و بررسی علمی قرار گرفت. امیدواریم که با نگارش این مقاله اطلاعات کافی را درمورد تحصیل دکترا در دانمارک به دست آورده باشید. با مطالعه این مقاله آموختیم که امکان تحصیل در تمامی مقاطع تحصیلی در دانمارک برای ایرانیان امکان پذیر است. همچنین شما عزیزان می توانید تمامی مراحل و پروسه کاری خود را توسط موسسه ملک پور انجام بدهید. در صورت تمایل به تحصیل دکترا در دانمارک و استفاده از دانش و تجربه مشاوران و وکلای مجرب، با دفاتر موسسه ملک پور تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان با مشاورین استفاده نمایید. در صورتی که اقدام به تکمیل فرم تماس نمایید، مشاوران موسسه ملک پور با شما تماس خواهند گرفت تا از این طریق، مشاوره تلفنی رایگان خدمت شما متقاضیان عزیز تحصیل دکترا در دانمارک ارائه نمایند. همچنین شما می توانید تمام سوالات خود را پیرامون این موضوع در بخش "ثبت پرسش" مطرح نمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، مناسبت ترین پاسخ صحیح و علمی را دریافت کنید.

امتیاز 5 از 5 ( 5 رای ثبت شده)

مطالب مرتبط و مفید


ثبت پرسش
امین معدلی
سلام. ممنون از مقاله خوبتون. خواستم بدونم تحصیل دکترا در دانمارک رو موسسهع شما انجام میدن؟ آیا شما میتونید سوپر وایزر برای من پیدا کنید؟ ایا بعد از تحصیل دکترا در دانمارک امکان موندن توی دانمارک در چه صورتی اتفاق میوفته. ممنون از سایت خوبتون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان برای تحصیل در مقطع دکتری شما باید شرایط عمومی خاصی داشته باشید اعم از یک زبان قوی، معدل بالا بسته به رشته و دانشگاه، داشتن مقاله های معتبر و چاپ شده و از همه مهمتر هم داشتن سوپروایزر هست. نکته ای که درخصوص سوپروایزر وجود دارد این است که استاد راهنما با خود دانشجو مصاحبه می کند. اگر هدف شما اقامت است پیشنهاد می کنم از طریق پروسه کار - تحصیل یا کوآپ اقدام نمایید. حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
علی رشیدی
سلام درود بر شما ممنون از این مقاله عالیتون من شنیدم تحصیل دکترا تو کشور دانمارک شغل محسوب میشه و امکان دریافت اقامت دائم هم حتی داره و با حقوق هست؟ به نظرتون چه رشته هایی جهت پذیرش بهتر هست تو کشور عمان ؟ من ارشد صنایع خوندم از دانشگاه سراسری و 3 سال از دریافت مدرکم میگذره به نظرتون کانادا اقدام کنم بیشتر شانس دارم یا حوزه اسکاندیناوی؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات عمومی شما اعم از سن، سطح زبان، پشتوانه مالی و وضعیت تجرد شما هستیم. اما بصورت عمومی رشته تحصیلی شما مهندسی صنایع رشته خوبی است و حتی شانس ویزای جستجوی کار کشور آلمان و اتریش را هم دارید. پیشنهاد می کنم حتما با موسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
علی رضایی
سلام ممنون بابت این همه اطللاعات عالی در مورد تحصیل دکترا در دانمارک واقعا اطلاعاتتون بی نظیره ممنون که به رایگان به اشتراک میگذارید من دانشجوی ارشد mba هستم و میخوام بهترین راه را انتخاب کنم واسه بورسیه دانمارک چطور هست واسم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سپاسگزاریم از الطافتان برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی برای دریافت بورسیه تحصیلی شما نیازمند به شرایطی همچون داشتن نمره زبان، نمرات خوب و از همه مهمتر سوپروایزر و مقالات علمی معتبر هستید. موفق باشید.
سید حسین اثنا عشری
درود من ۴۵ساله متاهل و دارای دو فرزند زیر۱۸سال هستم مایلم با ویزای تحصیلی در مقطع دکترای روابط بین الملل مشغول تحصیل و نهایتا اقامت دایم شوم پرسش نخست اینکه کدام کشور را شما پیشنهاد میکنید؟ دو اینکه:بدین منظور چه مقدار یورو مثلا در کشوری مثل دانمارک لازم است؟ و پرسش آخر:متقاضی باید ریالی را تبدیل به یورو بکند یا کرون؟؟ با سپاس
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، در ابتدا باید عرض کنیم که شما برای پذیرش در مقطع دکتری باید ابتدا سوپروایزر پیدا کنید و بعد بتوانید ویزا دریافت کنید. بعد از تحصیل می توانید بسته به شرایط خود اقامت دائم دریافت نمایید. به طور مثال در کشور دانمارک شما حدود 15 هزار یورو در ماه هزینه تحصیل و همین مبلغ هم هزینه های زندگی خواهید داشت. شما برای زندگی در دانمارک هم می توانید یورو و کرون داشته باشید.
مشاوره رایگان