تحصیل در مدارس بین المللی

18 نظر

شرایط تحصیل در مدارس بین المللی و امکانات موسسه MIE برای تحصیل فرزندان 5 تا 18 سال در خارج از کشور، اخذ ویزای دانش آموزی برای تحصیل در مدارس بین المللی کشورهایی مانند سوئیس، کانادا، فرانسه،هلند، اسپانیا و... و هزینه و شرایط بورسیه تحصیلی در مقطع دبیرستان در این مقاله بررسی می شود. تحصیل فرزندان برای والدین از اهمیت ویژه­ای برخوردار بوده و از آنجایی که با آتیه فرزندان آنها در ارتباط است، اکثر افراد به منظور تحصیل فرزندان در بهترین مدارس بین المللی کشورهای جهان تصمیم به مهاجرت می­ گیرند. در کشورهای مختلفی نظیر کانادا، استرالیا، سوئیس و... امکانات بی نظیری برای تحصیل در مدارس بین المللی فراهم شده است. یکی از موضوعات مورد توجه والدین در زمینه تحصیل در مدارس بین المللی، فراهم بودن امنیت و امکانات مناسب برای فرزندان می­ باشد. اکثر مدارس بین المللی و شبانه روزی در کشورهای مطرح جهان، بهترین امکانات و امنیت را برای تحصیل دانش آموزان خود فراهم می ­نمایند. هزینه تحصیل در این مدارس بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. با مراجعه به ادامه مقاله می توانید اطلاعات مفید و کاملی در زمینه تحصیل در مدارس بین المللی و بورسیه تحصیلی زیر 18 سال در خارج دریافت کنید. موسسه MIE با همکاری برترین مدارس و مراکز علمی در کشورهای مختلف، شرایط تحصیل در مدارس بین المللی را برای فرزندان شما عزیزان تسهیل نموده است. موسسه MIE فاقد محدودیت بوده و می ­تواند بر اساس میزان استعداد، نبوغ و حتی تسلط فرزندان شما بر زبان انگلیسی، امکان دریافت بورسیه تحصیلی از بهترین مدارس دنیا را برای فرزندان شما فراهم نماید. شما می توانید با برقراری تماس با موسسه ملک پور، اطلاعات کاملی در خصوص هر یک از این مدارس و امکانات موسسه MIE برای تحصیل فرزندان 5 تا 18 سال در خارج از کشور به دست آورید. همچنین با تکمیل فرم تماس، جهت ارائه مشاوره تلفنی رایگان با شما تماس گرفته خواهد شد.

  • توضیحات موسسه ملک پور در مورد تحصیل در مدارس 4 کشور تاپ

فایل تصویری موسسه ملک پور در مورد تحصیل در مدارس 4 کشور تاپ

فایل صوتی موسسه ملک پور در مورد تحصیل در مدارس 4 کشور تاپ

 

عناوین زیر در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد:

 

تماس با ما

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس برترین کشورها

بسیاری از افراد در سراسر دنیا مانند خانواده های سلطنتی، فرزندان خود را برای تحصیل به بهترین مدارس در سراسر دنیا می فرستند. ایرانی های بسیاری نیز تصمیم به مهاجرت تحصیلی برای فرزندان خود می گیرند و درصدد محیا کردن بستر مناسبی برای تحصیل آنها در مدارس اتریش، آلمان، هلند و سویس که سطح آموزش در دبستان و دبیرستان هایشان در بالاترین رتبه قرار دارد، می باشند. از آنجایی که تحصیل در اکثر دانشگاه های سطح اول این کشور ها رایگان می باشد، سرمایه گذاری برای اخذ پذیرش و ورود به این دانشگاه ها، کاری عاقلانه و منطقی می باشد. از همین رو افراد مدارسی را انتخاب می نمایند که در کنار ارائه بهترین خدمات همچون: خوابگاه، غذای باکیفیت، امکانات آموزشی عالی و... آن ها را از نظر علمی نیز آماده حضور در دانشگاه های برتر پزشکی در آلمان، سوئیس، دندانپزشکی اتریش، فنی مهندسی سوئیس و هلند می کنند.

از مزایای تحصیل در این مدارس عادی و شبانه روزی کشورهای ذکر شده، عدم نیاز به مدرک زبان و برگزاری دوره های آموزش زبان برای ارتقاء سطح مهارت زبان افراد می باشد. این مدرسه ها عموما دو یا چند زبانه می باشد. برای مثال: دانش آموزان برای ورود به مدارس اتریش، نیاز به یادگیری زبان آلمانی، انگلیسی و حتی فرانسه خواهند داشت اما خبر خوب اینکه زبان پایه در همه این مدارس با شهریه 20 الی 50 هزار یورویی، انگلیسی می باشد.

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی استرالیا

استرالیا با طبیعتی فوق العاده و امکانات رفاهی و تحصیلی بسیاری عالی، یکی از بهترین کشورها برای زندگی و ادامه تحصیل است که دارای مدارس و کالج های بین ­المللی و شبانه روزی بسیاری بوده و به زبان انگلیسی تدریس می شود. مدارس این کشور فضایی امن و پر از امکانات را برای شکوفایی استعداد فرزندان شما فراهم می ­نماید. هزینه زندگی و تحصیل در این کشور حدوداً سالی 30 تا 35 هزار دلار استرالیا است و شامل امکانات تحصیلی، اسکان، وعده­ های غذایی، ورزشی و سرگرمی می­ گردد.

این مقاله توسط کارشناسان و متخصصان موسسه ملک پور نگارش گردیده و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع، شرعاً و قانوناً حرام می باشد. کودکان زیر 17 سال نیازی به ارائه مدرک زبان ندارند. همچنین برخی از کالج ها دارای دوره­ ویژه ای می­ باشند که دانش آموزان 18 ساله و دارای مدرک آیلتس 6 می توانند این دوره یک ساله را به عنوان پیش دانشگاهی طی کرده و مستقیماً وارد سال دوم دانشگاه شوند. مدارک مورد نیاز اخذ ویزای دانش آموزی استرالیا جهت تحصیل در مدارس بین المللی این کشور عبارتند از: گذرنامه معتبر، اصل و ترجمه تمامی مدارک تحصیلی مربوط به سال ­های گذشته، پرینت بانکی نشان دهنده تمکن مالی و فرم های تکمیل شده مربوطه. یکی از امکانات موسسه MIE برای تحصیل فرزندان 5 تا 18 سال، ارتباط با دانشگاه­ های گروه هشت است که در بین صد دانشگاه اول دنیا قرار گرفته­ اند. موسسه MIE می ­تواند پس از فارغ التحصیلی فرندان شما از تحصیل در مدارس بین المللی، امکان تحصیل و یا حتی اخذ بورسیه از این دانشگاه­ ها را برای آنان فراهم نماید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس استرالیا

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی کانادا

کانادا با شهرهای زیبایی نظیر ونکوور، تورنتو و ویکتوریا، به عنوان کشور فرصت ها شناخته شده و کیفیت زندگی و سیستم آموزشی عالی آن در سطح جهان از شهرت بسیاری برخوردار است. موسسه MIE مستقر در شهر زیبای ونکوور، بهترین مدارس بین المللی موجود در این کشور را به شما عزیزان معرفی کرده و امکانات موجود جهت تحصیل افراد زیر 18 سال را در کانادا تشریح می­ نماید. مدارس و کالج های موجود در کانادا دارای امکانات رفاهی بسیاری بوده و به موضوع روانشناسی در تدریس بسیار پایبند هستند. یکی از امتیازات این کشور این است که شما با توجه به میزان بودجه خود می­ توانید امکان تحصیل زیر 18 سال کانادا را برای فرزندان خود در این کشور فراهم نمایید. به عنوان مثال یکی از کالج های تاپ کانادا با هزینه سالیانه 15 هزار دلار، امکانات فوق العاده سوارکاری، باشگاه ورزشی، سفرهای علمی وامکانات اقامتی مجهز را در اختیار فرزندان شما قرار می­ دهد. زبان تحصیل در مدارس بین المللی این کشور، زبان انگلیسی است و برای ورود به مدارس این کشور، تعیین سطح کافی بوده و نیازی به ارائه مدرک زبان نیست. مدارس بین المللی کانادا به دانش آموزان گروه سنی 5 تا 18 سال پذیرش می ­دهند و دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی از این مدارس، امکان ورود به بیش از ده دانشگاه تاپ جهان را خواهند داشت. انتخاب مدارس کانادا برای تحصیل، در واقع پاسخ مثبت به استعداد و نبوغ فرزندان است. یکی دیگر از امتیازات تحصیل زیر 18 سال کانادا، امکان اقامت والدین در این کشور همزمان با تحصیل در مدارس بین المللی است. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای دانش آموزی کانادا عبارتند از: پاسپورت معتبر، ترجمه اسناد هویتی، مدارک تحصیلی دو یا سه سال اخیر، پرینت بانکی نشان دهنده تمکن مالی و در صورت داشتن مدرک زبان. البته بهتر است که مدرک زبان نیز ضمیمه مدارک ارائه شده گردد. تحصیل در مدارس بین­ المللی کانادا امروزه یکی از پرطرفدارترین روش­ های مهاجرتیست که طی نمودن پروسه آن با مشکلاتی نیز همراه است؛ اما موسسه ملک­ پور با داشتن مشاورین آگاه در این راه می­ تواند بهترین امکانات و شرایط را جهت تحصیل زیر 18 سال کانادا در مدارس بین ­المللی کشور کانادا فراهم نماید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس کانادا

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی سوئیس

موسسه MIE در بهترین کشورهای اروپا نظیر سوئیس، اتریش، اسپانیا، فرانسه، هلند، مجارستان و بسیاری از نقاط دیگر اروپا، مدارس و کالج ­های بین ­المللی بسیاری را به شما معرفی می­ نمایند که از استقبال و نبوغ فرزندان شما استقبال می کنند. در واقع ترکیب امکانات این مدارس بین­ المللی و کالج­ ها با توانایی­ های فرزندان شما می ­تواند خلق کننده بهترین موفقیت­ ها و فرصت ­ها باشد. کشور سوئیس محل تحقق آرزوهای بسیاری از والدین برای فرزندان تلقی می شود و تحصیل در مدارس سوئیس برای دانش ­آموزان، مقر امنیت و آرامش است. بسیاری از شخصیت های برجسته جهان در اکثر زمینه ­ها، به خاطر کیفیت سطح بالای آموزش در این کشور، تحصیل در مدارس بین المللی سوئیس را برای فرزندان خود انتخاب می ­نمایند. هزینه سالیانه تحصیل و زندگی در این کشور از 35 تا 40 هزار فرانک سوئیس شروع می­ شود و شامل امکاناتی نظیر وعده­ های غذایی، محل اسکان لوکس و تجهیزات هنری و ورزشی می­ گردد. یکی از شرایط ورود و تحصیل در مدارس بین المللی این کشور، امکان مکالمه به زبان انگلیسی است. این کشور یکی از بهترین گزینه ­ها برای تحصیل پزشکی، مهندسی، علوم اجتماعی و انسانی است. امکانات موسسه MIE برای تحصیل فرزندان 5 تا 18 سال، فاقد محدودیت بوده و امکان دریافت مدرک IB سیستم آمریکایی را از مدارس کشور سوئیس برای فرزندان شما فراهم می ­نماید. یکی از نکات کلیدی در رابطه با مدارس سوئیسی و تحصیل در مدارس این کشور، وجود شعب مختلف این مدارس در کشورهای آسیایی است و شما در صورت نداشتن شرایط تحصیل فرزندان خود در کشور سوئیس می­ توانید از امکانات مدارس بین المللی و لوکس سوئیسی در کشورهای آسیایی نظیر کشور امارات استفاده نمایید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی سوئیس عبارتند از: پاسپورت معتبر، فرم تکمیل شده درخواست ویزا، چهار عدد عکس، نامه پذیرش تحصیلی، مدارک و ریز نمرات سالهای قبل، شناسنامه، رضایت نامه پدر و مادر، گواهی قبولی در آزمون زبان. همانگونه که بیان شد هزینه تحصیل و زندگی در کشور سوئیس در سطح بالایی قرار دارد. شما همراهان گرامی از طریق دریافت مشاوره از موسسه ملک­ پور می ­توانید با بررسی شرایط خود، بهترین را برای تحصیل فرزندان خود انتخاب نمایید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس سوئیس

تحصیل فرزندان درمدرسه سوئیسی در امارات

نزدیک بودن کشور امارات به ایران، این کشور را به محلی مناسب برای تحصیل دانش آموزان تبدیل نموده است. یکی از شعب مدارس سوئیسی که دارای امکاناتی کامل مشابه تحصیل در مدارس سوئیس است، در کشور زیبای دبی واقع شده است. ما در کشور امارات، امکان تحصیل فرزندان شما را فراهم نموده­ ایم. یکی از امکانات موسسه MIE برای تحصیل فرزندان 5 تا 18 سال، فراهم نمودن شرایط تحصیل فرزندان از سنین 6 تا 18 سال در مدرسه سوئیسی کشور امارات است. برخورد گرم و صمیمی کارکنان و معلمین این مدرسه با فرزند شما، یکی از اولین تصاویریست که در این مدرسه مورد توجه شما قرار می­ گیرد. این مدرسه دارای امکانات بی نظیر تحصیلی و اقامتی برای فرزندان است و چشم­ اندازی را پیش روی شما قرار خواهد داد که شما می ­توانید آینده شغلی فرزند خود را تصور نمایید. کشور دبی به علت امکان دریافت ویزای آسان، نزدیکی به ایران و همچنین آسان بودن پروسه پذیرش می ­تواند یکی از بهترین گزینه­ ها برای تحصیل در مدارس بین المللی باشد. دروس در این مدرسه به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی تدریس می­ شوند. هزینه تحصیل با توجه به امکانات آموزشی و اقامتی انتخابی، متفاوت بوده و بین 51000 دلار تا 65000 هزار دلار در سال متفاوت است.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدرسه بین المللی سوئیسی در دبی

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی اتریش

کشور اتریش با وجود مشاهیر بزرگی نظیر فروید، بتهوون و موتزارت، مهد هنر و موسیقی بوده و یکی از سرسبزترین کشورهای جهان است. شهر وین که سالهای متمادی به عنوان بهترین شهر جهان شناخته می­ شود، خواسته بسیاری از والدین به عنوان مقصدی جهت تحصیل در مدارس بین المللی اتریش برای فرزندان است. در اتریش مدارس دولتی و بین المللی بسیاری وجود دارند. مدارس دولتی رایگان­ می ­باشند؛ اما فقط در شرایطی خاص پذیرای دانش آموزان بین ­المللی هستند. تحصیل در مدارس اتریش برای اتباع خود این کشور کاملاً رایگان است. مدارس بین المللی و خصوصی این کشور دارای امکانات فوق العاده­ای بوده و با هزینه تقریبی 30 تا 40 هزار یورو، یک بسته آموزشی و اقامتی سطح بالا را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. تحصیل در مدارس بین المللی اتریش از امنیت سطح بالایی برخوردار بوده و والدین هیچگونه نگرانی در این زمینه نخواهند داشت. این مدارس دارای امکانات فوق ­العاده ­ای بوده و حتی می توان به کیفیت غذایی عالی که در این مدارس سرو می­ شود اشاره کرد.ارائه مدرک زبان برای ورود به این مدارس بین المللی ضروری نیست و امکان تحصیل فرزندان از سنین 3 تا 18 سال در این مراسم فراهم می­ باشد. در مدارس بین المللی و خصوصی کشور اتریش، دروس به زبان انگلیسی ارائه می­ گردند؛ اما زبان مورد تدریس در مدارس و کالج­ های دولتی زبان آلمانی است. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای دانش آموزی اتریش عبارتند از: پاسپورت دارای اعتبار، فرم درخواست ویزا که توسط والدین امضا شده است (در صورتی که یکی از والدین حضانت فرزند را بر عهده داشته باشد، حکم دادگاه مورد نیاز است)، شناسنامه و مدارک هویتی، رضایت نامه والدین و نامه پذیرش از مدرسه در اتریش. لازم به ذکر است که کشور اتریش برای اتباع بین المللی مقیم در این کشور، نظام آموزشی و تحصیلی رایگانی را فراهم نموده و والدین با استفاده از روش هایی نظیر کار، تحصیل، سرمایه­ گذاری و خودحمایتی اتریش و غیره، پس از دریافت اقامت این کشور می ­توانند تحصیل رایگان را برای فرزندان خود فراهم نمایند. این پروسه تا حدودی با مشکلاتی همراه است که موسسه ملک پور با ارئه بهترین مشاوره­ ها در این زمینه می­ تواند در اتخاذ بهترین تصمیمات به شما عزیزان در خصوص تحصیل در مدارس بین المللی کمک نماید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی هلند

هلند که طبیعت و زیبایی آن درمیان کشورهای جهان معروف است، دارای کالجی است که دانش آموزان 18 ساله با آیلتس 5.5 می­ توانند وارد دوره Foundation شوند. با گذراندن برخی از این دوره ها در برخی از مدارس بین المللی، امکان ورود مستقیم به سال دوم دوره لیسانس در بهترین دانشگاه ­های این کشور وجود دارد. هزینه سالیانه زندگی و تحصیل در این دوره­ ها بین 35 تا 40 هزار یورو است. امکان تحصیل در مدارس بین المللی این کشور برای سنین 5 تا 18 سال فراهم است. زبان تدریسی در مدارس هلند زبان هلندی است؛ اما مدارس بین المللی نیز وجود دارند که تدریس در آنها به زبان انگلیسی است. مدارس بین المللی دو زبانه ­ای نیز در این کشور وجود دارند که پنجاه درصد دروس در آنها به زبان انگلیسی و پنجاه درصد به زبان هلندی ارائه می­ گردند. هزینه تحصیل در مدارس بین المللی این کشور سالیانه حدود 16 تا 18 هزار یورو است. مدارس بین المللی این کشور علاوه بر امکانات تحصیلی، امکانات رفاهی و اقامتی عالی را در اختیار دانش آموزان بین ­المللی قرار می ­دهند. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور هلند عبارتند از: پاسپورت معتبر، فرم تکمیل شده درخواست، پرینت بانکی نشان دهنده تمکن مالی، بیمه نامه، مدارک شناسایی و هویتی، نامه پذیرش تحصیلی، عکس مطابق با گذرنامه. از آنجایی که کشور هلند دارای نرخ بیکاری پایین و تولید ناخالص سطح بالایی است و همیشه موقعیت های شغلی مناسبی برای افراد پس از فارغ التحصیلی وجود دارد، موسسه ملک پور با ارائه مشاوره لازم در زمینه تحصیل فرزندان شما در مدارس بین­ المللی این کشور و سپس اخذ پذیرش در بهترین دانشگاه­ های این کشور، می ­تواند در تضمین آتیه فرزندان شما مؤثر بوده و پروسه انجام پذیرش تحصیلی را برای آنان هموار نماید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس هلند

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی فرانسه

کشور فرانسه که بزرگترین کشور اتحادیه شینگن است، دارای مدارس دولتی و بین المللی بسیاری است. تدریس در مدارس دولتی فرانسه به زبان فرانسوی و در مدارس بین المللی و خصوصی به زبان انگلیسی انجام می شود. در صورتی که دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی، زبان فرانسه را آموخته و این زبان را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند، می ­توانند به صورت رایگان در دانشگاه­ های این کشور در رشته­ های پزشکی، علوم اجتماعی، مهندسی و هنر تحصیل کنند.هزینه دوره یک سال زبان در کشور فرانسه حدود 7 تا 8 هزار یورو است و بعد از این دوره، امکان ورود به رشته مورد علاقه و تحصیل رایگان برای دانش آموزان فراهم است. همچنین مدارس بین المللی و شبانه روزی برای سنین 6 تا 18 سال وجود دارند و تدریس در آنها تنها به زبان انگلیسی است .مدارس موجود در این کشور با سابقه یک قرن آموزشی مطابق با الگوهای روز دنیا می­باشند. همه امکانات اقامتی، تفریحی، وعده­ های غذایی، ورزشی و غیره در کنار تحصیل فرزندان دارای هزینه ­ای معادل 35 هزار یورو در سال است. خبر خوب برای علاقمندان به رشته پزشکی این است که دانشگاه های این کشور فاقد آزمون برای ورود به رشته پزشکی بوده و تنها تسلط به زبان فرانسه و گذراندن دروس پایه، شرط ورود به رشته پزشکی در این کشور است. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی فرانسه عبارتند از: عکس مطابق با گذرنامه، پاسپورت معتبر، پرینت بانکی نشان دهنده تمکن مالی، ترجمه مدارک تحصیلی سالهای پیشین، گذرنامه والدین، رضایت نامه والدین. والدین باید بدانند که یکی از آنها می ­تواند همراه با فرزند زیر 18 سال خود که دارای ویزای تحصیلی است، به عنوان همراه وارد کشور فرانسه شده و تا پایان مدت اعتبار ویزای دانش آموزی فرزند، در کنار وی باشند. باید توجه داشت که در صورت تسلط به زبان فرانسه، موسسه ملک پور قادر خواهد بود که پس از اتمام تحصیل در مدارس بین المللی، پذیرش تحصیلی دانش آموز در یکی از دانشگاه های دولتی رایگان در کشور فرانسه را دریافت کرده و امکان تحصیل رایگان را برای وی فراهم نماید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل پزشکی فرانسه

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی اسپانیا

تحصیل در مدارس اسپانیا برای افراد بسیاری به ویژه متقاضیان تحصیل پزشکی مورد توجه است؛ چرا که این کشور، شرایط تحصیل پزشکی را به زبان اسپانیایی و با هزینه سالیانه 3 هزار یورو فراهم نموده است. دانش آموزان می توانند پس از اتمام تحصیلات خود، ویزای تحصیلی اسپانیا را برای شرکت در دوره یک ساله زبان در کالج های اسپانیا دریافت کنند که در این کالج ها به تدریس دروس زیاضی، فیزیک، شیمی، زیست و زبان انگلیسی و اسپانیایی پرداخته می شود. برای ورود به مدارس اسپانیا لازم نیست که بر زبان این کشور یعنی اسپانیایی تسلط داشته باشید، بلکه تنها با داشتن مدرک A2 زبان اسپانیایی نیز این امر امکان پذیر است. با صرف هزینه سالیانه 5 هزار یورو می توان زبان اسپانیایی را در کشور اسپانیا فراگرفت. لازم به ذکر است که برای تحصیل در مدارس بین المللی و خصوصی اسپانیا، نیاز به ارائه نمره زبان بالا و همچنین معدل عالی نمی باشد. هزینه تحصیل و زندگی در این مدارس، سالیانه 30 هزار یورو است. 

پذیرش در دانشگاه های اسپانیا بر اساس سیستم امتیازبندی است و مدارک صادر شده از دانشگاه های این کشور در سراسر جهان مورد پذیرش می باشند. هزینه تحصیل و زندگی دانشجویی در اسپانیا 13 هزار یورو در سال است. برای اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا لازم است که مدارک مشخصی به سفارت این کشور تحویل داده شود. از جمله این مدارک عبارتند از: مدارک هویتی، پاسپورت معتبر، مدارک تحصیلی و ریزنمرات، ارائه پرینت بانکی و اثبات تمکن مالی، بیمه نامه، گواهی سلامت و رضایت نامه والدین. نکته بسیار مهمی که بایستی مورد توجه متقاضیان تحصیل در اسپانیا قرار گیرد، تفاوت های اقتصادی، فرهنگی و آب و هوایی در مناطق مختلف اسپانیاست؛ لذا شما عزیزان با برخورداری از مشاوران موسسه ملک پور می ­توانید از هزینه­ های تحصیل و زندگی در کشورهای دیگر نیز مطلع گردیده و بهترین کشور را جهت تحصیل فرزندان خود انتخاب نمایید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در اسپانیا

تحصیل فرزندان در کالج و مدارس بین المللی انگلیس

کشور انگلستان دارای یکی از قوی ترین سیستم­ های آموزشی جهان است.تحصیل در مدارس بین المللی انگستان در واقع نوعی سرمایه­ گذاری تلقی می­ گردد. دانشمندانی نظیر نیوتن و استیون هاوکینگ و بسیاری از نوابغ در این کشور تحصیل نموده ­اند. این کشور دارای مدارس دولتی و مدارس خصوصی و بین ­المللی بسیاری است. مدارس خصوصی این کشور اکثراً شبانه روزی بوده و مجهز به بهترین امکانات بروز می­ باشند. هزینه تحصیل در مدارس انگلستان بسته به مدرسه و امکانات اموزشی آن متفاوت است و به طور تقریبی بین 20 تا 40 هزار پوند در سال را می توان تخمین زد. دانش آموزان با دریافت ویزای دانش آموزی در این مدارس، در ابتدا وارد دوره primary school و سپس secondary school می­ شوند و بعد از آن در رده سنی 13 تا 16 سال دوره دیپلم بوده که این دوره GCSE نام دارد. پس از رسیدن به این سطح، امکان ورود به دوره A LEVEL برای آمادگی ورود به دانشگاه وجود دارد. معمولاً دانش آموزان دارای معدل بالا و مسلط به زبان انگلیسی وارد این دوره می ­شوند تا بتوانند در دانشگاه­ های برتر این کشور پذیرفته شوند. یکی از شرایط ورود به این دوره برای سنین بالای 17 سال و شش ماه، داشتن مدرک زبان است. افرادی که تمایل به تحصیل در رشته های غیرپزشکی دارند، می­ توانند وارد دوره فاندیشن (foundation) شوند. این دوره یک ساله بوده و در محیط خود دانشگاه برگزار می­ شود. در برخی از دانشگاه­ ها پس از گذراندن این دوره، دانشجو وارد سال دوم دانشگاه می ­شود. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی انگلستان عبارتست از: پاسپورت دارای اعتبار، عکس مطابق با پاسپورت، پرینت بانکی نشان دهنده تمکن مالی، نامه پذیرش از مدرسه، مدارک هویتی و مدارک و ریزنمرات سال های قبل. از آنجایی که دانشگاه­ های کشور انگلیس دارای بهترین رنکینگ های جهانی م ی­باشند، موسسه ملک پور می ­تواند به اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه­ های این کشور، پس از فارغ التحصیلی از مدارس انگلستان کمک نموده و بهترین موقعیت های تحصیلی و کاری را برای آنان فراهم نماید. پیشنهاد می گردد قبل از انتخاب کشور و مسیر مهاجرت برای خود و فرزندان خود، ویدیوی راهنمای گام به گام انتخاب مسیر مهاجرت را که توسطمدیر موسسه ملک پور تهیه شده است، مشاهده کرده و مانند مشاور مهاجرت، مسیر خود را بیابید.

تحصیل در مدارس بین المللی

تحصیل در مدارس انگلستان

اخذ بورسیه تحصیلی زیر 18 سال برای تحصیل در مدارس بین المللی

بورسیه تحصیلی و یا همان کمک هزینه مالی، بر اساس معیارها و شرایط مختلف مرتبط با هر مدرسه یا کالج از جانب مدارس بین­ المللی و یا دولتی و یا کالج ­ها در اختیار دانش آموزان بین المللی قرار می ­گیرد. انواع مختلفی از بورسیه­ تحصیلی زیر 18 سال برای تحصیل در مدارس بین­ المللی تعریف ­می­ گردد که هر کدام با توجه به توانایی­ ها و استعدادهای دانش آموزان به آن ها ارائه می ­شود. در صورتی که والدین تمایل داشته باشند که فرزند آن ها با استفاده از بورسیه تحصیلی بتواند در یکی این مدارس بین­ المللی کشورهای تاپ جهان مشغول به تحصیل شود، می­ توانند از مشاوره متخصصین مجرب موسسه ملک پور بهره ­مند گردند. این موسسه با توجه به استعدادها و توانایی های فرزند شما در زمینه ­های علمی، ورزشی، تحقیقاتی، داشتن معدل سطح بالا، داشتن مقاله و اختراع و یا داشتن مدرک زبان معتبر می­ تواند برای دریافت پذیرش و اخذ بورسیه تحصیلی از بهترین مدارس بین ­المللی سرتاسر جهان به فرزندان شما یاری رساند.

توصیه می شود پیش از هر اقدامی در زمینه امر خطیر مهاجرت و اصولاً تحصیل در مدارس بین المللی و دانشگاه های خارجی، محصول ویدیویی راهنمای گام به گام اخذ اقامت را تهیه کرده و با مشاهده آن، شرایط خود را برای مهاجرت به تمامی کشور ها بررسی نمایید. بدین ترتیب شما می توانید با آگاهی کامل و همانند یک مشاور مجرب در این زمینه، نسبت به امور مربوط به مهاجرت خود تصمیم گیری نموده و اقدام بفرمایید.

بهترین مدارس بین المللی جهان

یکی از مهم ترین مواردی که ذهن والدین را برای تحصیل فرزندان مشغول کرده است بهترین مدارس بین المللی جهان است. در این قسمت قصد داریم به صورت کلی به این موضوع بپردازیم. همانطور که می دانید بهترین مدارس بین المللی جهان در کشور هایی نظیر آمریکا، کانادا، انگلستان و استرالیا می باشد. برای این که بهترین مدارس بین المللی جهان را بهتر بشناسید باید به برسی قدمت تحصیل و علم دانش در آن کشور بپردازید. در جدول زیر به چند دانشگاه برتر در کشور انگلستان می پردازیم.

مدرسه Queen Ethelburgas

مدرسه Mill Hill

کالج DLD

کالج Abbey

مدرسه Manchester

مدرسه وست مینستر انگلستان Westminster

بهترین مدارس آمریکا

والدینی که قصد دارند فرزندان خود را برای تحصیل به کشور آمریکا بفرستند، همیشه این سوال برای آن ها مطرح است که بهترین مدارس آمریکا چه مدارسی هستند؟ به همین دلیل هم در این قسمت قصد داریم به برخی از بهترین مدارس آمریکا که در سطر نخست این کشور قرار دارند بپردازیم تا در مسیر موفقیت فرزندان شما سهیم باشیم.

مدرسه مونتانا

مدرسه آلاباما

مدرسه نبراسکا

مدرسه آلاسکا

مدرسه نوادا

مدرسه نیوهمپشایر

مدرسه دلاور

مدرسه کلوادو

مدرسه کالیفرنیا

مدرسه اوهایو

مدرسه نیوجرسی

مدرسه آرکانزاس

مدرسه اورگان

مدرسه اوکلاهما

مدرسه آیداهو

 

بنر گام به گام اخذ اقامت


سوالات متداول درباره تحصیل در مدارس بین المللی

✅ شرایط تحصیل افراد زیر ۱۸ سال در مدارس بین المللی چگونه است؟

شرایط تحصیل برای مدارس هر کشور متفاوت است و هر مدرسه مدارک خاص خود را می طلبد.

✅ بهترین مدارس برای تحصیل دانش آموزان بین المللی در کدام کشورها قرار دارند؟

کشورهای اتریش، کانادا، انگلستان، سوئیس، استرالیا، .... دارای مدارس مطلبوبی برای تحصیل دانش آموزان بین المللی هستند.

✅ آیا امکان اخذ ویزای همراه برای والدین دانش آموزان وجود دارد؟

پاسخ به این سوال بستگی به قوانین بسته به کشور و مدرسه مورد نظر خواهد داشت که در این مقاله به آنها اشاره شده است.

✅ هزینه تحصیل در مدارس بین المللی چقدر است؟

شهریه مدارس بین المللی از 0 تا 50 هزار یورو در سال متفاوت است.

✅ اخذ بورسیه تحصیلی در مدارس بین المللی در خارج از کشور چگونه امکان پذیر است؟

تنها تعداد محدودی از مدارس هستند که به دانش آموزان نخبه بین المللی بورسیه تحصیلی اعطا می کنند. باقی مدارس در حین تحصیل بسته به سطح علمی دانش آموز، به وی تخفیف در شهریه تعلق می گیرد.


_____________ سخن پایانی پیرامون امکانات موسسه MIE برای تحصیل در مدارس بین المللی _____________

از آنجایی که تحصیل فرزندان در واقع نوعی سرمایه گذاری برای آتیه آنان تلقی می­ گردد، والدین برای انتخاب برترین مقصد برای تحصیل در مدارس بین المللی باید از اطلاعات کافی در این زمینه برخوردار باشند. لازم به ذکر است که یکی از بهترین امکانات موسسه MIE برای تحصیل فرزندان 5 تا 18، ارائه اطلاعات کامل درخصوص تاپ ترین مدارس کشورهای مختلف دنیا، اخذ پذیرش و در برخی موارد دریافت تخفیف برای فرزندان شماست. شرایط و هزینه تحصیل در مدارس بین المللی در کشورهای مختلف، متفاوت است. کشورهایی مانند انگلستان، کانادا، استرالیا شرایط متفاوتی با تحصیل در مدارس بین المللی اتریش، سوئیس و... دارند. در صورتی که علاقمند به تحصیل فرزندان خود در بهترین کشورهای دنیا و اخذ اطلاعات کامل درباره بورسیه تحصیلی زیر 18 سال در خارج هستید، بهتر است که با مشاورین معتبر و خبره موسسه MIE تماس حاصل نموده و یا فرم تماس را کامل نمایید تا از مشاوره تلفنی رایگان این موسسه بهره­مند گردید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می توانید سوالات خود را در انتهای این مقاله در بخش "ثبت پرسش" مطرح نمایید تا کارشناسان موسسه در اسرع وقت، پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشند.

امتیاز 5 از 5 ( 16 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
سینا شاه مرادی
سلام روزتان بخیر و سلامتی، شاه مرادی هستم 47 ساله و یک فرزند 9 و یک فرزند 14 ساله دارم. به فکر مقصدی برای تحصیل در مدارس بین المللی برای ایشان هستم. شما کدام کشور را پیشنهاد می فرمایید که هزینه های تحصیل مناسب باشد. آیا بهتر است خودم اقامت بگیرم یا برای فرزندان به صورت جداگانه اقدام کنم. ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بهتر شما را راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما اگر به فکر اقامت و مهاجرت خانوادگی هستید بهتر است ابتدا شما اقامت بگیرید تا تحصیل فرزندان شما رایگان باشد، اگر نه کشورهایی مثل اتریش، انگلستان، سوئیس، کانادا و آمریکا کشورهای مناسبی هستند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا رشایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مجید
سلام وقت بخیر من ۱۶ سالمه زبان انگلیسی هم بلدم قصد تحصیل در اروپا دارم آیا میتونم در کنار تحصیل مدارس رشته ای مثل فوتبال که علاقه دارم رو دنبال کنم؟ ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله امکان پذیر می باشد.
علیرضا
سلام من ۱۴ سالمه و میخواستم بدونم در کدام کشورها می شود به طور رایگان تحصیل کرد و یا بورسیه گرفت؟ ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، دریافت بورسیه تحصیلی برای مقاطع قبل از دانشگاه بسیار محدود و عملا غیرممکن است. اما در صورتی که قیمی در برخی کشورها داشته باشید شانس این را دارید که در بسیاری از کشورها به رایگان تحصیل نمایید.
Nasrullah
سلام،من در انگلستان قیم دارم(برادرم)در افغانستان درس می خوانم درسال اول دوره دوم متوسطه،اما سن من نوزده است آیا امکان داره در خارج از کشور رایگان تحصیل کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز تحصیل در انگلستان رایگان نمی باشد شما می توانید در کشورهایی مانند المان فرانسه و ... بصورت رایگان تحصیل نمایید.
Nasrullah
سلام،من در انگلستان قیم دارم(برادرم)در افغانستان درس می خوانم درسال اول دوره دوم متوسطه،اما سن من نوزده است آیا امکان داره در خارج از کشور رایگان تحصیل کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام. دوست عزیز تحصیل در انگلستان رایگان نمیباشد
نگین عربزاده
آیا دراین کشورها حتما باید والدین همراه بچه ها باشند
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. خیر در مدارس بین المللی نیاز به حضور والدین وجود ندارد اما می توانند دعوتنامه دریافت نموده و در کنار فرزندان حضور پیدا کنند.
آیلی زارعی
سلام من پایه دهم رشته تجربی هستم. اگر بخوام به مدرسه بین المللی فنلاند و یا بریتیش در عمان برم درهمین پایه ای که هستم میمونم یا پایه ام پایین تر میاد؟ و اینکه وقتی مدرسه رو تموم کردم امتیازی برای ورود به دانشگاه کشور های دیگه دارم یا باید به همون دانشگاه های عمان برم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز، برای تحصیل در مدارس از شما تعیین سطح می کنند تا از دروس عقب نمانید اما به طور کلی بعد از اتمام دیپلم می توانید ادامه تحصیلات خود را در همان کشور یا کشوری دیگر داشته باشید.
عاطفه
سلام دبیرستان بین المللی در ترکیه برای پایه دوازدهم رشته ریاضی مناسب هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب بله دوست عزیز شما میتوانید با موسسه ملک پور تماس بگیرید تا شرایط شما را برای کشورهای تاپ همچون انگلیس، کانادا و اروپا و... بررسی کنند
پرستو اکبری
سلام، پرستو اکبری هستم و ۱۷ سالم هست.میخواهم برای ادامه تحصیل به مدارس بین‌المللی اپلای کنم ، آیا مدارس بین‌المللی بورسیه دارند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام خیر دوست عزیز معمولا برای تحصیل در مدارس بین المللی هزینه کامل پرداخت می گردد
Nasrullah
سلام،من در انگلستان قیم دارم(برادرم)در افغانستان درس می خوانم درسال اول دوره دوم متوسطه،اما سن من نوزده است آیا امکان داره در خارج از کشور رایگان تحصیل کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز تحصیل در انگلستان رایگان نمی باشد شما می توانید در کشورهایی مانند المان فرانسه و ... بصورت رایگان تحصیل نمایید.
Nasrullah
سلام،من در انگلستان قیم دارم(برادرم)در افغانستان درس می خوانم درسال اول دوره دوم متوسطه،اما سن من نوزده است آیا امکان داره در خارج از کشور رایگان تحصیل کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام. دوست عزیز تحصیل در انگلستان رایگان نمیباشد
محمدرضا موحدی نیا
سلام وقت بخیر خسته نباشید مدارسی وجود داره که با سالی حدود 300 بشه تحصیل کرد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز با ماوران موسسه ملکپور تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند
آیه
سلام بنده دهم تجربی هستم قصد بورسیه دارم برای امسال به بعد.. ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی بکنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. درمورد بورسیه هم اگر از رزومه علمی خاصی برخوردار باشید این امکان برای شما فراهم است. موفق باشید.
سارینا طادی بنی
ببخشید یک سوال ایتالیا هم جز بهترین های اروپا هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز ایتالیا هم کشور خوبیه ولی باید ببینید که با کجا، کدوم کشور و چه برنامه ای مقایسه اش می کنید. همیشه در مقایسه به صورت تیپ بندی عمل کنید اقتصاد را با اقتصاد، کیفیت آموزش را با کیفیت آموزش ,... پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت کامل بررسی شود.
Afshin safavi
سلام در مورد مدارس UWC(United World college) اطلاعاتی میتونید به من بدید و آیا توصیه میکنید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز این موارد را می توانید از خود سایت مدرسه چک بکنید اگر اطلاعات یا امکانات کافی قرار نداده بودند میتونید مدرسه را عوض کنید.
سعدیه اکبری
من یک افغانی هستم با آمدن امارت اسلامی افغانستان نمیتوانم به درس هایم ادامه بدم آیا میتوانید کمکم کنید. من ۱۴ ساله هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت داشتن پاسپورت و تمکن مالی لازم می توانید اقدام به مهاجرت نمایید.
Mariay
سلام من ۱۶ سالمه و برای دبیرستان مقصد کره جنوبی را مد نظر دارم؟هزینه های تحصیل در دبیرستان های کره چقد است ؟ممنونم از راهنمایی شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز هزینه تحصیل در مدارس مختلف متفاوت است اما به طور میانگین حدود 15 تا 20 هزار دلار در سال می باشد.
ناز
سلام پسر عمه بنده مقیم نروژ هستند میتونند قیم بنده باشند من پانزده سال دارم و امکان‌مالی هم داریم تا اونجا مسکن تهیه کنم و هزینه زندگی بپردازم من میتونم ویزای تحصیلی نروژ رو بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت اینکه بتوانند قیم شما شوند امکان اخذ پذیرش وجود دارد.
بیتا رفیعی
سلام روزتان به خیر ایا گرفتن دیپلم در دبیرستان بریتیش عمان مزیتی برای ورود به دانشگاههای کانادا یا انگلیس ایجاد می کند یا خیر ؟منظور اینکه ایا دیپلم در این مدرسه معادل دیپلم در کانادا محسوب می شود؟. اقامت هم عمان و هم کانادا را دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز در صورت اینکه مدرسه بین المللی باشد تاثیر مثبتی در روند پذیرش دانشگاه خواهد داشت.
ظریفه امیری
سلام خدمت شما در بین این بورسیه ها بورسیه رایگان هم وجود دارد یا نه؟ اگر بلی با چه شرایطی؟ و هم چنان در کشور آلمان قیم دارم (برادرم) میتوانم بورسیه رایگان بگیرم؟ زبان انگلیسی بلدم و ۱۷سالمه.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شما می توانید در دانشگاه های دولتی بصورت رایگان تحصیل نمایید.
مشاوره رایگان