شرایط ویزای هنرمندان اتریش

73 نظر

مهاجرت به اتریش از طریق هنرمندی مستلزم آنست که شخص ثابت نماید در عرصه هنری فعالیت داشته و منبع درآمد وی از این طریق می باشد. اقامت هنرمندان در اتریش با 2 راه استخدام همراه با ارائه اظهارنامه کارفرما یا خود اشتغالی با شرط تامین هزینه های زندگی ممکن می شود. در هر دو دسته مشاغل می بایست ماهیتی هنری داشته باشند و شامل پوشش دهی هزینه های زندگی گردند. ویزای هنرمندان اتریش در روش خوداشتغالی نیاز به ارائه قرارداد بالای 6 ماه از گالری ها یا مراکز فرهنگی خواهد داشت. موسسه ملک پور در این محتوا به شرایط ویزای هنرمندی اتریش می پردازد، در صورت نیاز مشاوره رایگان تلفنی در اختیار شما می باشد.

ویدیو موسسه MIE در مورد اقامت هنرمندان در اتریش


 مباحثی که در این نوشتار بررسی می گردد:

تماس با ما

اقامت هنرمندان در اتریش

راه های اخذ ویزای هنرمندان اتریش

ویزای هنرمندان اتریش را از طرق زیر می توان گرفت:

راه های اخذ ویزای هنرمندی اتریش

  • استخدام همراه با ارائه اظهارنامه کارفرما: تمام شروط اخذ ویزای کاری از طریق جاب آفر را شامل می شود. بایستی از شغلی که در اتریش و اروپا آگهی شده اما فرد مناسبی پیدا نگردیده، کارفرما درخواست نیرو به اداره کار دهد.
  • خود اشتغالی: نیاز به قرارداد بالای 6 ماه دارد و هزینه های زندگی را نیز پوشش دهد.

شرایط مهاجرت هنری به اتریش

ویزای هنرمندان اتریش شامل حال افرادی می شود که بتوانند هنرمند بودن خود را ثابت نموده. اما آنچه در خصوص اخذ اقامت هنرمندان در اتریش، دارای اهمیت می باشد، مدارک کافی و مستدل مبنی بر اثبات هنرمند بودن فرد متقاضی است. متقاضی باید مستنداتی دال بر هنرمندی خود و اشتغال وی در این زمینه ارائه کرده و از این طریق امرار معاش کرده است. شرایط مهاجرت هنری به اتریش به شرح زیر است:

 

شرایط مهاجرت هنری به اتریش

اثبات هنرمند بودن

ارائه آثار خلق شده

دریافت گواهی رسمی از مؤسسات هنری معتبر

عدم نیاز به مدارک تحصیلی در رشته های هنری

اثبات تمکن مالی

نشان دادن درآمد ماهانه 2000-3000 یورو برای دو سال آینده

پرینت حساب 4 ماه گذشته فرد

قرارداد کتبی بیش از شش ماه برای انجام فعالیت خوداشتغالی خاص

 

شرایط اقامت هنرمندان در اتریش

مزایای ویزای هنرمندی اتریش

افرادی که موفق به اخذ ویزای هنرمندان اتریش می شوند می توانند در کشور اتریش به کار و تحصیل بپردازند. علاوه بر این، هنرمندانی که با استفاده از ویزای هنرمندی برای اخذ اقامت اتریش اقدام می نمایند، ملزم به پرداخت بیمه و مالیات نمی باشند. البته لازم به ذکر است که پرداخت بیمه درمانی بر عهده خود فرد است و پس از یک سال، با مبلغ 60 یورو می شود که همان نرخ تعرفه دولتی است. علاوه بر آنچه گفته شد، مزیت دیگری را برای روش ویزای هنرمندان اتریش می توان برشمرد که بزرگترین مزیت و برتری این روش نسبت به سایرین محسوب می شود. در این روش، مدت زمان لازم برای اخذ ویزا بسیار کوتاه می باشد. 4 تا 6 ماه پس از آن که مدارک متقاضیان تکمیل گردد می توان اقامت هنرمندان را دریافت کرد. به طور کلی، طی پروسه اخذ اقامت هنرمندی در اتریش، کمتر از یک سال به طول می انجامد.

مدارک لازم ویزای هنرمندان اتریش

اخذ ویزای هنرمندان اتریش، در صورتی امکان پذیر است که فرد متقاضی و هنرمند، دارای شرایط لازم بوده و بتواند مدارک مورد نیاز، به ویژه مدارک دال بر توانایی مالی خود جهت کار و زندگی در کشور اتریش را تهیه و ارائه نماید.

  • فرم درخواست ویزا
  • پاسپورت معتبر
  • عکس های گذرنامه در اندازه پاسپورت
  • دعوت نامه: در صورت وجود، دعوت نامه ای از سازمان یا گالری در اتریش که به عنوان هنرمند با آن کار خواهید کرد، ارائه دهید. 
  • اثبات محل اقامت: مدارکی مانند رزرو هتل یا قرارداد اجاره 
  • مدارک تمکن مالی: شامل صورتحساب های بانکی، سند دارایی یا اثبات درآمد حاصل از کار هنری شما. ارائه مدرکی مبنی بر حقوق ماهیانه 2 تا 3 هزار یورو برای فرد متقاضی و همچنین دریافت این حقوق تا 2 سال آینده. الزامی است. چنانچه پرینت حساب 4 ماه گذشته فرد نیز ارائه شود، در تکمیل مدارک و دریافت ویزای مورد نظر مؤثر می باشد.
  • کارنامه هنری: اثبات هنرمندی با ارائه سوابق کاری، آثار هنری خلق شده یا نامه مبنی بر فعالیت هنری فرد در یک شرکت هنری
  • بیمه درمانی
  • سوابق کیفری
  • پرداخت هزینه ویزا

اقامت هنرمندی اتریش

اقامت اتریش به دو گروه هنرمندان خوداشتغال و یا هنرمندانی اعطا می شود که برای کارفرمای اتریشی مشغول به کار هستند(مهاجرت کاری هنرمندان به اتریش). هنرمندانی که در استخدام شرکت ها و کارفرمای اتریشی هستند، باید به خلق آثار هنری مشغول باشند. سایر الزامات و رویه اخذ اقامت این هنرمندان، مشابه پروسه اخذ کارت قرمز سفید قرمز می باشد. اقامت اتریش برای هنرمندان خوداشتغال یا خویش فرما نیز در صورتی که از فعالیت های هنری خود کسب درآمد نموده و امکان تأمین بودجه و هزینه های لازم را از این طریق داشته باشند، امکان پذیر است.

اخذ اقامت هنری اتریش، ابتدا به صورت موقت بوده و پس از گذشت چند سال و طی شرایطی، منجر به اقامت دائم این کشور می شود. مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید، توسط تیم تحقیقاتی موسسه ملک پور به نگارش درآمده است و انتشار و کپی برداری از آن بدون اجازه صاحب امتیاز، خلاف قانون و عرف است؛ لذا این امر مشمول پیگرد قانونی می باشد. افرادی که موفق به اخذ ویزای هنرمندان اتریش می شوند، پس از آنکه 5 سال زندگی در این کشور، می توانند اقامت هنری خود را به اقامت دائم کشور اتریش تبدیل نمایند. دریافت اقامت دائم اتریش، مقدمه ای برای اخذ پاسپورت اتریش می باشد. بنابراین پس از گذشت مدت زمان لازم از زمان دریافت اقامت دائم و در صورت ادغام با فرهنگ جامعه اتریش و تسلط بر زبان این کشور، هنرمندان دارای اقامت اتریش می توانند اعلام درخواست پاسپورت اتریش نمایند.

بنر محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور

بهترین کشور برای نقاشان

بسیاری از هنرمندانی که قصد مهاجرت دارند از موسسه MIE این سوال را می پرسند که بهترین کشور برای نقاشان چه کشوری است؟ در پاسخ به شما عزیزان هنرمند باید بگوییم که بهترین کشور برای نقاشان کشور اتریش بوده و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را از طریق ویزای هنرمندی دارند، می توانند با مشاورین موسسه ملک پور در تماس باشند.

ویزای هنری اتریش

افرادی که قصد دارند از طریق ویزای هنری اتریش به کشور های دیگر مهاجرت کنند، این اقدام برای آن ها فراهم است. باید در نظر داشته باشید که اقامت هنرمندی اتریش و ویزای هنری اتریش نیاز به داشتن صلاحیت های لازم است. لازم به ذکر است که افرادی که قصد مهاجرت هنری را دارند، باید در مجموع بتوانند اثبات کنند که از طریق فروش آثار یا حقوق از طریق تدریس در رشته هنری خود می تواند به صورت تقریبی مبلغی برابر با 2 تا 3 هزار یورو داشته باشند. اقامت هنرمندی اتریش در ابتدا 2 ساله و پس ز آن اقامت 3 ساله را شامل می شود؛ که در انتها شخص می تواند بعد از 5 سال به اقامت دائم اتریش دست پیدا کند.

شرایط اخذ ویزای همراه اتریش

اقامت هنرمندان در اتریش، شامل اقامت خانواده و همراهان وی نیز می شود. بر اساس قوانین کشور اتریش، همراه به همسر و فرزندان مجرد کمتر از 18 سال فرد متقاضی مهاجرت اطلاق می شود. چنانچه هنرمندی بتواند با ارائه مدارک لازم، موفق به اخذ ویزای هنرمندان اتریش شود، خانواده وی نیز مجوز مهاجرت به اتریش و اقامت در این کشور از طریق اقامت هنرمندی را دریافت می نمایند. چنانچه فردی بتواند از طریق ویزای هنرمندی اتریش به این کشور مهاجرت نماید، می تواند در این کشور به کار و تحصیل پرداخته و از خدمات عمومی آن بهره مند گردد. همچنین همسر وی نیز مجاز به کار و تحصیل در اتریش می باشد. مطابق قوانین کشور اتریش، فرزندان افرادی که اقامت اتریش را دریافت می کنند، می توانند از خدمات تحصیل رایگان در این کشور بهره مند گردند. این امکان، برای فرزندان افراد دارای اقامت هنرمندی در اتریش نیز فراهم می باشد.

خدمات موسسه ملک پور در باب ویزای هنرمندی اتریش

ویزای هنرمندان اتریش، یکی از بهترین روش های مهاجرت برای برای افراد فعال در حوزه هنر می باشد که در واقع جدیدترین روش اقامتی این کشور است. همان طور که در بخش های قبل اشاره شد، هنرمندانی می توانند از این طریق اقدام نمایند که دارای سوابق کاری قابل اثباتی باشند. موسسه ملک پور دارای دفتر مرکزی در پایتخت اتریش بوده و مفتخر به همکاری با معتبرترین وکلای اتریشی می باشد. از این رو با تسلط بر به روزترین قوانین مهاجرتی کشور اتریش، آماده ارائه خدمات به عزیزانی می باشد که قصد اقدام برای اخذ اقامت هنرمندان در اتریش دارند. در صورت جستجوی روش مهاجرتی یا کشور مد نظر خود به همراه کلیدواژه "ملک پور" در موتور جستجوگر، دسترسی شما به منبع اطلاعاتی دقیق و معتبر موسسه ملک پور فراهم می شود. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این موسسه، سابقه همکاری با برخی از شناخته ترین چهره ها و هنرمندان ایران را داشته است. 

سوالات متداول

✔️ ویزای هنرمندی اتریش قابل دستیابی هست؟

در صورتی که بتوانید اثبات کنید که هنرمند هستید و هنر شما منبع درآمدی برای زندگی شماست، چرا که نه؟

✔️ شرایط اخذ ویزای هنرمندان اتریش چیست؟

*هنرمند شناخته شده هستید* آثار شما در سطح ملی و بین المللی ارائه شده * کسب درآمد از هنرتان در ایران و اتریش *اثبات اینکه تمکن مالی نسبتاً مناسبی دارید. 

✔️ بهترین کشور برای مهاجرت هنرمندان؟

انتخاب کشور مقصد به پارامترهای بسیاری بستگی دارد، اما؛ اتریش با ارائه ویزای مختص هنرمندان و همچنین با سطح بالای کیفیت زندگی در وین، مقصد مناسبی برای مهاجرت هنرمندان می باشد.

✔️ هزینه های زندگی در اتریش برای یک هنرمند؟

علیرغم سطح بالای کیفیت زندگی در اتریش، هزینه ها معقول و حدود 1000 تا 1200 یورو در ماه می باشد. همچنین برای هنرمندان تخفیفات مربوط به مالیات نیز لحاظ می شود. 

✔️ آیا برای اخذ ویزای هنرمندان اتریش نیازمند اثبات توانایی مالی است؟

بله ویزای هنرمندان اتریش به افرادی اعطا می شود که بتوانند اسناد و مدارک ملکی، حساب بانکی و... را نشان دهند.

✔️ آیا با ویزای هنرمندان می توان اقامت دائم گرفت؟

بله، هنرمندان خوداشتغال و هنرمندانی که در کشور اتریش برای کارفرمایان این کشور در ادارات، موسسات و... مشغول به فعالیت می باشند، در صورت دارا بودن مدارک و شرایط دیگر، قادر به اخذ اقامت دائم اتریش می باشند.

سخن پایانی

مهاجرت هنرمندان به اروپا، یکی از انواع روش های مهاجرت به برترین کشورهای اروپایی می باشد که از جذابیت بالایی برای افراد فعال در زمینه هنری برخوردار است. هنرمندانی که دارای سابقه کاری کافی بوده و توانایی کار در کشور اتریش در حوزه هنری خود داشته باشند می توانند ویزای هنرمندان اتریش دریافت کنند و مشمول شرایط اقامت هنرمندان در اتریش می باشند منوط به آن که بتوانند از پس هزینه های زندگی خود و خانواده خود در این کشور برآیند. اثبات توانایی اقامت در اتریش برای هنرمند، نیازمند ارائه مدارک کافی دال بر کسب درآمد مکفی از هنر خود در ایران می باشد که می تواند در اتریش نیز از هنر خود به عنوان منبع درآمدی استفاده نماید تا امکان اخذ ویزای هنری اتریش فراهم گردد. اقامت هنرمندان در اتریش، یک اقامت موقت می باشد که پس از گذشت 5 سال و در صورت پرداخت به موقع مالیات و بیمه و سایر شرایط جانبی، تبدیل به اقامت دائم اتریش برای هنرمند می شود. جهت کسب اطلاعات جزئی تر در زمینه اقامت اتریش برای هنرمندان پیشنهاد می شود که با موسسه ملک پور تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره تلفنی رایگان، از شرایط اخذ آن اطلاع یابید. همچنین در صورتی که فرم تماس را بر روی وب سایت موسسه تکمیل نمایید، مشاورین متخصص این مجموعه، جهت ارائه مشاوره تلفنی رایگان با شما تماس خواهند گرفت. در پایان این مقاله نیز، بخش "ثبت پرسش" تعبیه شده است که فرصتی برای طرح سوالات شما و پاسخ به آن ها توسط مشاورین کارآزموده و متخصص موسسه ملک پور می باشد.

امتیاز 4.38 از 5 ( 79 رای ثبت شده)

ثبت پرسش
Atussa Beizapour
سلام و وقت بخیر من نقاش هستم و مدرک کارشناسی ارشد نقاشی دارم ودر حدود ۱۰ نمایشگاه هنری شرکت داشتم ولی منبع درآمدم از کار رادیولوژی هست و من کار نقاشی رو بعنوان مکمل انجام میدم آیا واجد شرایط ویزای هنرمندان اتریش هستم یا خیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب، در صورتی که در عرصه بین المللی نیز فعالیت هنری داشتید و در گالری های خارج از کشور شرکت داشته اید و مدارکی دال بر فعالیت هنری و توانایی تأمین معاش خود از طریق هنر قابل ارائه داشه باشید، امکان اقدام از این طریق می باشد. جهت بررسی دقیق تر پرونده خود با مشاورین مجموعه تماس گیرید. * مانا باشید *
امیر بیکی
سلام من فوق دیپلم گرافیک دارم و به مدت 5 سال شرکت تبلیغاتی داشتم و بعد از اون رستوران زدم و به مدت 10 ساله که هم سرآشپزم و هم مدیر رستوران تا الان هم 3 تا رستوران راه اندازی کردم آیا این شامل حال من هم میشه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، این روش مختص افرادی است که در عرصه بین المللی در زمینه هنر فعال بوده و امکان کسب درامد از حرفه هنری خود داشته باشند و مدارکی مبنی بر هنرمند بودن خود ارائه دهند و امکان حمایت مالی خود در کشور مقصد از طریق هنر خود دارید. * مانا باشید *
محمد جهانی
سلام خسته نباشید.من و خانمم تتو کار هستیم و کار تتو بدن انجام میدیم ولی مدرکشو نداریم ولی پیج اینستاگرام داریم با نمونه کارهامون.میخواستم ببینم ما میتونیم اقدام کنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب، جهت اخذ این نوع اقامت شما باید مدارکی دال بر هنرمندی خود و جایگاه خود در عرصه بین المللی ارائه دهید. مواردی که ثابت کند شما کاملاً بر اساس هنر خود و به واسطه معروفیت خود، امکان کسب درامد در کشور مقصد خود را خواهید داشت و کاملاً از نظر مالی توانایی ساپورت خود را دارید که منشا درامدتان نیز هنرتان می باشد. * مانا باشید *
mosaddegh
سلام وقت بخیر. بنده و همسرم گرافیست و نقاش هستیم، حدود 18 سال سابقه تدریس هنر و کار حرفه ای گرافیکی و تبلیغاتی داریم و به صورت حرفه ای در زمینه حکاکی هنری (سندبلاست) روی شیشه ، سرامیک و ظروف و همچنین طراحی و ساخت نقش برجسته های سفالی فعالیت داریم. یکسال هم فعالیت تولیدی در زمینه سندبلاست در کشور گرجستان را داریم. داور چندین جشنواره ملی و بین الملی در ایران بودیم. با توجه به مختصر شرایط اعلام شده بالا آیا امکان اقدام هست؟ با تشکر و احترام
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما با توجه به شرایط عمومی که می فرمایید شانس شما برای اخذ ویزای هنرمندان اتریش خوب است. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
Elham_bm
وقت بخیر .همسر من ۱۱ سال سابقه خبرنگاری در حوزه خانه مطبوعات داره در دفتر روزنامه شخصی. ولی ۳ سال سابقه بیمه داره امکان گرفتن این نوع اقامت رو داریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز ویزای هنرمندان اتریش همانطور که از اسم آن پیداست برای مشاغل هنری است با سابقه کار خبرنگاری شانی برای اخذ این ویزا وجود ندارد. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موق باشید
hadi
سلام من قالی باف هستم و در تابلوفرش برجسته و ابریشمی فعال هستم ایا این ویزا شامل من می شود
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی به صنایع دستی و هنر سنتی هم می توانید در صورت داشتن فاکتورهای لازم اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود.
صادقی
با عرض سلام وخسته نباشیدمن ۵۳ سال سن دارم ۴۲ سال شغلم فرش بافی بوده مدرک فنی حرفه ای فرش بافی دارم ازشرکت فرشبافی ۱۲ سال بیمه دارم ونمونه ای ازکارهنری که تابلو فزش نفیس میبا شد رودارم نقدینگی یک میلیارد به اضافه ای ملک ایا با این شرایت میتوانم اقدام برای مهاجرت به اتریش بکنم لطفا ممنون میشم اگه راهنمای ءکنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما با توجه به اطلاعاتی که فرمودید برنامه های خود حمایتی اتریش می تواند برای شما بسیار مناسب باشد و همینطور اقامت هنرمندان اتریش اگر رزومه قوی در کار هنری خود داشته باشید. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شرایط عمومی شما را بصورت رایگان بررسی نمایند. موفق باشید
ملیحه خدام
سلام و عرض ادب من کاردانی نقاشی ایرانی دارم و کارشناسی صنایع دستی از دانشگاه میراث فرهنگی تهران و در در عرصه نقاشی ایرانی و صنایع دستی فعالیت دارم و به طور خصوصی تدریس دارم و با فروختن آثارم کسب درصد میکنم. در چند نمایشگاه داخلی و دانشگاهی در میراث فرهنگی شرکت داشتم و معدل کارشناسی صنایع دستی ۱۹.۶۴ دارم. از نظر تمکن مالی هم وضعیت بالایی دارم. و کارشناسی ارشد روانشناسی دارم و دانشجوی کارشناسی روانشناسی هم هستم. میتونم از این طرح برای اقامت استفاده کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز با توجه به شرایطی که می فرمایید بلی شانس شما خیلی خوب است و می توانید برای اقامت هنرمندان اتریش اقدام کنید پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
رضا زند
سلام من چند ساله بصورت مستقل مشغول ساخت فیلم کوتاه هستم و در مجموع در 20 فستیوال خارجی هم شرکت داشتم. یک قرارداد پخش فیلم هم با یک شرکت اروپایی دارم میتونم برای این زمینه اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر و بیشتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری از شما هستیم. ویزای هنرمندان اتریش بدین صورت است که اگر شما ثابت کنید منبع درآمدتان از زمینه هنری تان است و یک پشتوانه قوی داشته باشید می توانید اقدام کنید و در کشور اتریش هم باید در همین رشته هنری خود فعالیت کنید. موفق باشید
علی فتوحی
هزبنه ویزای هنرمندان چقدر خواهد بود برای سال ۲۰۲۰.کل هزینه هاش
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز هزینه ها باتوجه به تایم کاری پرونده و کیس با کیس متفاوت است که توسط کارشناسان ارشد در مشاوره های تخصصی بعد از بررسی پرونده شما عنوان می گردد. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید و قبل از هر اقدامی شرایط عمومی شما توسط کارشناسان ما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید
مجید مظفری
سلام و عرض ادب. ممنون از مقاله خیلی خوبتون در باب اقامت هنرمندان اتریش ایا اگر کسی سابقا بازیگر تاتر باشد ولی در چند سال اخیر کار بازیگری انجام نداده باشد و در اموزشگاه تدریس بازیگری را انجام بدهد واجد شرایط برای اقامت هنرمندان اتریش خواهد شد ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بریا اینکه شما بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم، اما بصورت کلی برای ویزای هنرمندان اتریش اگر یک نامه معتبر برای سابقه کاری ارائه بدهید درخصوص سوابق کاری خیلی خوب است و می توانید اقدام کنید. پیشنهاد می کنم حتما با مجموعه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
شهره
سلام کدوم کشورها شرایط سنی ندارند ۴۲سال وهمسرم ۴۵سال،فرزند۱۳ساله دارم،سرمایه مون حدود۲میلیارد هست،لیسانس مدیریت دارم،آیلتس ۷،گپ تحصیلی ندارم،کتابهای شعر وداستانمو چاپ کردم،مربی مهدکودک ،همسرم دیپلم مکانیک،مدرک زبان هم ندارند،۲۰سال مغازه دارند،از چه روشی میتونیم مهاجرت کنیم وبه کدوم کشور؟ممنونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکشه شما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم و در یگ پیام نم یتوان برای آینده شما روشی قطعی را اعلام کرد. اما باتوجه به شرایط عمومی که می فرمایید یک راه ارزان برای خانواده شما می تواند دوره زبان وین باشد، علاوه براین روشها خودحمایتی یا تمکن مالی هم گزینه های مناسبی هستند. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
انیس
سلام و عرض ادب من نقاش هستم و چندین بار در گالری های متفاوت شرکت کرده ام توانایی مالی در حدود 500 میلیون دارم میخواستم بدونم می تونم از این طریق اقدام کنم ؟ ممنون میشم من رو راهنمایی بفرمایید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شمما را بهتر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم اما بصورت کلی بلی شما عزیزانی سابقه کار هنری دارید و درآمد شما از این راه است می توانید برای این ویزا اقدام نمایید. نکته مهم دیگر شرایط مالی است که شما باید نشان بدهید درآمدی معادل 2 تا 3 هزاریورو از این راه دارید، که شانس شما را بسیار افزایش می دهد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
داریوش
سلام وقت بخیرمن عکاسی وموسیقی فیلم ونوازندگی می کنم شانسی دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بهتر بتوانیم شما را راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم، اما بصورت کلی اگر بتوانید از آثارتان مثل عکس یا قطعات موسیقی نشان بدهید که درآمد بالا داری و با گالری یا شرکت های موسیقی همکاری می کنید این امکان وجود دارد که از این ویزا بتوانید بهره مند شوید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مریم اکبری
درود بر شما من با موسسه تماس گرفتم ولی جز همون اطلاعاتی ک در سایتتون و ویدئوهای آقای ملک پور بود چیز جدیدی ب من نگفتن... من و همسرم شرایطش رو داریم برای اقامت هنرمندان اتریش اقدام کنیم ولی میخواستیم از شما مشاوره بگیریم که خودمون اقدام کنیم..چون واقعا هزینه ی وکیل نداریم وگرنه از خدامون بود کارامون رو بسپریم دست اساتید ماهری مثل تیم شما..کاش یک راهی میذاشتید و میگفتید چه کنیم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز دوست عزیز مشاوره های تلفنی بصورت رایگان بوده و بخاطر درخواست تماس بسیار بالایی که وجود دارد و رعایت عدالت بین همه مشاوران شرایط عمومی را بررسی می کنند و سپس درصورت داشتن شرایط شما را به مشاوره تخصصی دعوت می نمایند. اگر شرایط دریافت مشاوره تخصصی یا وکیل را ندارید از راهنمای گام به گام انتخاب مسر مهاجرت هم می توانید کمک بگیرید که راهنمای شما در مسیر مهاجرتتان باشد. موفق باشید.
مسعودممتاز
سلام استاد معرقم با19 سال سابقه همه مدارک کاری مجوزها مالیاتها و غیره رودارم میشه اقدام کنم برای اتریش.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بیشتر و بهتر راهنمایی کنیم نیازمن به اطلاعاتی چون سن، مدرک تحصیلی، سابقه کاری سطح زبان و میزان دارایی شما هستیم. درخصوص ویزای هنرمندان اتریش هم اگر سابقه کاری و درآمد از حرفه هنری تان داشته باشید شانس اقدام وجود دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان توسط کارشناسان ما بررسی شود. موفق باشید.
آرش محمدی
سلام و درود خیلی مقاله خوبی بود من سوالی که داشتم این بود که من نزدیک به 15 سال هست که تو زمینه طراحی قالی کار کردم. جدا از اینکه به شرایطم میخوره به نظرتون تو این رشته میشه توی اتریش درآمد مناسب داشت ؟ خب تو ایران خیلی تقاضا داره ولی اتریش رو نمیدونم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز سوال شما بسیار کلی است ولی واقعیت برای یک متخصص همه جای دنیا کار هست. کشوری هم که شما انتخاب کردید مهد هنر و موسیقی است و قطعا شغل هایی که هنری هستند بازار کار مناسبی می توانند داشته باشند. موفق باشید.
Masoumi
سلام و عرض ادب آیا ویدیو تکمیلی اقامت هنرمندی رو گذاشتید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب با سرچ کردن در صفحه سایت اصلی ویدیو را مشاهده نمایید .
نگار
سلام و عرض ادب من نقاش هستم و حدودا یک میلیارد دارایی دارم و 23 سال سن دارم میتونم از این طریق اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اگر از طریق نقاشی کسب درامد می کنید و سابقه کار هنری داشته باشید بلی می توانید اقدام نمایید البته شما از شرایط سنی مناسبی برخوردار هستید و گزینه های تحصیلی هم می تواند برای شما مناسب باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
شیرین سرخس
با سلام من ۱۷ سال در عرصه هنر عکاسی با داشتن مجوز رسمی به صورت تخصصی عکاسی و فیلمبرداری کردم .گواهینامه بین المللی یوگا تخصصی و درمانی از هند و ایران دارم .۵ مدرک فنی حرفه ای مکاپ و گریم دارم.مدرک بین المللی شیرینی پزی و قنادی آسیا اروپا و اقیانوسیه دارم.مدارک لازم تمکن مالی و ملک به نام خودم هم دارم .ثبت نام کردم تماس نگرفتید لطف کنید راهنمایی کنید از کدوم رشته اقدام کنم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز شرایط و رزومه شما خیلی خوب هست ولی باید دقیق تر بررسی بکنیم که آیا اقامت هنرمندان اتریش برای شما مناسب هست یا روش های دیگر مثل کار - تحصیل. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
آزاده نودهی
با سلام من کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دارم ولی نقاش هستم و نزدیک به ۶ سال هست که از طریق اینستاگرام سفارش میگیرم و درآمد دارم و سابقه شرکت در نمایشگاههای داخلی دارم اما بین المللی خیر . سوالم اینه امکان اقدام از طریق ویزای هنرمندی اتریش وجود دارد ؟ و اینکه چطور باید اثبات کرد که ۲،۳ هزار یورو از این طریق درآمد دارم وقتی خوداشتغال هستم و زیرمجموعه موسسه و شرکتی نیستم .
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز بلی شما اگر نشان بدهید که درآمد و زندگیتان از این طریق است و تمکن مالی خوبی داشته باشید می توانید از این طریق اقامت کشور اتریش را دریافت نمایید.نکته های بسیاری دارد که پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
ریحانه تمدن
سلام و درود همسر من گرافیست هست و در مسابقان داخلی دارای رتبه و شرکت تبلیغاتی داره که از کشورهای اطراف هم سفارش کار داره و تمکن مالی متوسط . خودم هم تصویرسازی میکنم . با این شرایط ایا امکان گرفتن این نوع اقامت رو داریم ؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه بتوانید از ویزای هنرمندان استفاده بکنید یکی از موارد خیلی مهم داشتن پشتوانه مالی قوی و اینکه نشان بدهید درامد شما از طریق هنرتان می باشد که باتوجه به رزومه ای که می فرمایید برای شما می تواند امکان پذیر باشد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
زهرا مسائلی
با سلام، ۳۰ ساله هستم و مدرک کاردانی صنایع دستی و کارشناسی نقاشی دارم و دیپلم خیاطی، همسر وفرزند ۳ ساله دارم، ۳ تا نمایشگاه گروهی داشتم،8 سالی هست که نقاشی میکنم اماحدودا ۱ ساله از طریق اینستاگرام نقاشیهامو میفروشم ،و بیشتر فروشهام خانگی بوده و در حال حاظر در یک کارگاه مشغول ساخت اسباب بازی چوبی هستم ، لطف کنید و راهنماییم کنید من شرایط دریافت ویزای هنرمندی اتریش رو دارم؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را بهتر اهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم. اما بصورت عمومی برای ویزای هنرمندان اتریش شما نشان بدهید درآمد شما از طریق همین هنرتان است و تمکن مالی مناسبی داشته باشید می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
مهرداد ستوده
با سلام و خسته نباشید. بنده نویسنده و کارگردان تئاتر هستم. از طریق هنرم درامد تقریبا ماهیاهنه نزدیک به 3 میلیون. دارایی خودمم نزدیک به 1 میلیارد هست 34 سال سن دارم. ایا امکان مهاجرت از این روش وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما بهتر راهنمایی کنیم باید رزومه شما را دقیق تر بررسی کنیم ولی با توجه به شرایطی که می فرمایید این امکان برای شما فراهم است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. باتوجه به شرایطی که می فرمایید گزینه های دیگری هم برای مهاجرت به اتریش شما فراهم است. موفق باشید.
لیلا پیروی
سلام ببخشید من لیسانس مجسمه سازی از دانشگاه هنر تهران دارم با معدل ۱۲.۵ و ۷ سال در مرکز تولید مستند کارمند بودم و بیمه دارم. شانسی برای اقامت هنرمندی اتریش دارم؟؟؟ و میخواستم بدونم هزینه حق الوکاله شما حدودا چقدر میشه؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اخذ ویزای هنرمندان اتریش شما باید ثابت کنید که در زمینه هنری مثلاً مجسمه سازی فعالیت می کنید و درآمد شما از طریق مجسمه سازی و فروش آن است. علاوه براین باید از پشتوانه مالی قوی برای نشان دادن تمکن برخوردار باشید. درمورد حق الوکاله ها کیس با کیس متفاوت است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت ایگان بررسی شود. موفق باشید.
زهرا رجب پور
۳۴ ساله، کارشناس ارشد پژوهش هنر سازنده سازهای سنتی هستم مدرک هنرمندی دارم مدرک کارگاه انفرادی از صنایع دستی و گردشگری دارم مدرس دانشگاه هنر شیراز هستم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز رزومه علمی و کاری شما خوب هست و اگر تمکن مالی مناسبی هم داشته باشید برای ویزای هنرمندان اتریش می توانید اقدام نمایید. پیشنهاد میکنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط عمومی شما بصورت رایگان بررسی شود. موفق باشید.
راضیه دلاور
با سلام همسر من ۳۸ ساله هستند. حدود ۳۰ سال سابقع فعالیت موسیقی دارند. اموزشگاه موسیقی به مدت ۱۱سالدارند. پیانیست هستند و مدرس پیانو. آهگنساز.تنظیم کننده هستند. فروشگاه ساز موسیقی دارند درمورد ویزای هنرمندی اتریش امکانش هست راهنمایی بفرمایید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله شرایط ایشان برای ویزا هنرمندان شرایط مناسبی می باشد مبحث ویزا هنرمندان تخصصی می باشد با تماس گرفتن با موسسه و برقراری ارتباط با کارشناسان اطلاعات دقیق و کامل تری دریافت فرمایید.
فریبا
با سلام من خانمی ۵۳ ساله هستم و سالها کار خوانندکی انجام داده ام البته بدلیل اینکه خوانندگی بانوان در ایران قانونی نیست من سابقه کار رسمی در این کار ندارم ولی توانایی ارائه این هنر به شکل صوتی یا ویدیو به هر تعدادی که لازم باشد را دارم و همچنین مربی یوگا و مدیتیشن دارای مدرک مربی گری یوگا از هند هستم که در حال حاضر کلاس های آنلاین برای شاگردانم برگزار میکنم از نظر مالی هم یک خانه حدودا به ارزش ۲ میلیارد دارم که قابل فروش هست لطفا راهنمایی بفرمایید آیا اقامت هنری اتریش یا سایر کشورها برای من امکان دارد؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب بله شما می توانید برای اقامت هنرمندی اتریش اگر اثر هنری دارید اقدام نمایید لطفا با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان استفاده نمایید .
Manoochehr amiri
سلام.خسته نباشید.من در دانشگاه هنر خوندم و مدارک اثبات کار هنری و درامدزاییو دارم چون چند دوره ناظر نقاشی دیواری تهران بودم و خودم جزو آرتیستای این رشته هستم که بندروبه خاطر کارهام میشناسن .جزو داوارای هنری این رشته هستم و چند اموریت از طرف زیباسازی تهران داشتم و برای همه این فعالیتها قرارداد دارم و درآمدم هم خوب بوده .من نمایشگاه هنری هم داشتم که نقاشی بوده .و طراحی کاراکتر برای انیمیشن هم انجام دادم.چند شهربازی سرپوشیده طراحی کردم که تصاویرش موجوده و فعایتهای هنری که لازم بدونید شرح میدم خدمتتون.ممنون میشم بهم خبر بدین که میتونم اقدام کنم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز بله، شما می توانید برای اقامت اتریش از طریق هنرمندان اقدام بفرمایید و از این طریق اقامت دائم و پاسپورت این کشور را اخذ کنید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات دقیقتر با موسسه ملک پور تماس گرفته و مشاوره رایگان در مورد مهاجرت دریافت نمایید. سپاس
جواد مولایی
با سلام من دیپلم هنرهای تجسمی وکاردانی گرافیک وکارشناس هنرهای تجسمی ازدانشگاه تربیت معلم هستم بنا برشرایطی استخدام آموزش و پرورش شدم منتهی علاقه ای به شغل اداری ندارم وبیشتر به فعالیت نقاشی درکنار کارمندی هستم میخواستم با چه شرایطی میتوانم ویزای هنرمندان را بگیرم فعالیت هنری درزمینه نقاشی انجام میدهم میخواستم ویزای دانشجویی بگیرم به بهانه آن استعفا بدهم بیشتر علاقه دارم بروم آکادمی هنروین تا دانشگاه زیرا با بازار هنر بیشتر میشه نفوذ کرد ببخشید چطور میتونم راهی پیدا کنم خودم را بعنوان نقاش و هنرمند به کشور اتریش ویا دیگر کشورهای اروپایی معرفی کنم که راهم را هموارکنه وگرنه ۱۰ساله بیخودی خودم را کنارمعلمین آموزش و پرورش الاف کردم یه را نجاتی برام پیشنهاد کنید زیرا امثال من تو اینجور سیستم ها عوض پیشرفت درزمینه هنر باعث پیشرفت میشه فقط تو دوران تعطیلی مدارس تونستم تا میتونم تابلوی نقاشی بکشم و فهمیدم که روح و روانم فقط به درد هنرمیخوره اگر میشه لطف کنید راهنمایی کنید.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب شما از طریق هنرمندی می توانید اقامت کشور اتریش را اخذ کرده و در این زمینه نیز فعالیت کنید. برای اخذ اطلاعات بیشتر می توانید با موسسه تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید. سپاس
سلمان نوروزیان
سلام،بنده مختصر رزومه در رابطه با کار هنری دارم چند سال مدریت دفتر طراحی داخلی ،طراحی داخلی و دکور نزدیک به صد واحد مسکونی و تجاری .سه دوره مقام استانی هنرهای تجسمی .در رشته مجسمه سازی با چوب و سنگ و گچ و فلز فعالیت دارم. نقاشی مقام استانی دارم. طراحی و ساخت مصنوعات چوبی.طراحی لوگو و کار های گرافیکی .دو دوره مقام کشوری در طراحی کیک های تجسمی.طراحی لباس.دو اِلمان شهری که جا نمایی شده ولی متاسفانه بنا به دلایلی نصب نشد.ابداع سبکی در صنعت قنادی که متاسفانه قابلیت ثبت معنویش در ایران وجود ندارد. مبلغ زیادی ندارم .کاردانی معماری.۳۶ سال دارم . زبان در حد ضعیف .همسرم مدرس زبان انگلیسی فرانسه و سوئدی و ترکی استانبولی.لطفا برای ویزای هنرمندان اگر شانسی دارم بفرمایید.ممنون
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام باید شرایطتون تخصصی بررسی شود برای مشاوره رایگان با مشاورین تماس بگیرید
دشتی
با سلام بنده شرکت تعاونی صنایع دستی در زمینه سوزن دوزی بلوچستان و تلفیق آن با قلمزنی که به صورت زیور آلات تولید میشه و فروش داخلی و خارج از کشور دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که شامل این نوع ویزا میشم . تمکن مالی خوبی دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت در صورت داشتن مجموع شرایط ممکنه بتونید برای این روش اقدام بفرمایید. از جمله داشتن قرارداد رای فروش آثار، داشتن نمابشگاه های داخلی و خارجی، کسب درآمد صرفا از طریق کار هنری و اثبات داشتن درآمد برای دو سال آینده و ... پیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و بررسی شرایطتان توسط کارشناسان مجرب مجموعه با موسسه ارتباط برقرار بفرمایید.موفق باشید.
دشتی
با سلام بنده شرکت تعاونی صنایع دستی در زمینه سوزن دوزی بلوچستان و تلفیق آن با قلمزنی که به صورت زیور آلات تولید میشه و فروش داخلی و خارج از کشور دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که شامل این نوع ویزا میشم . تمکن مالی خوبی دارم.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت در صورت داشتن مجموع شرایط ممکنه بتونید برای این روش اقدام بفرمایید. از جمله داشتن قرارداد رای فروش آثار، داشتن نمابشگاه های داخلی و خارجی، کسب درآمد صرفا از طریق کار هنری و اثبات داشتن درآمد برای دو سال آینده و ... پیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان و بررسی شرایطتان توسط کارشناسان مجرب مجموعه با موسسه ارتباط برقرار بفرمایید.موفق باشید.
سوسن شایسته
سلام و درود خدمت تیم محبوب ملک پور. بسیار ممنونم از مطالب مفید و خوبی که ارائه دادید. مقالات سایت ملک پور همیشه گزینه اول من برای کسب اطلاعات در مورد مهاجرت هست. ممنون میشم سوالم رو پاسخ بدین، اقامت هنرمندان در اتریش با چقدر هزینه امکان پذیر هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ارادت از الطاف شما سپاسگزاریم🙏🏻 برای مهاجرت از طریق اقامت هنرمندان نیاز‌ به هیچ گونه سرمایه گذاری نخواهید داشت.صرفا اثبات میکنید که از تمکن مالی کافی برخوردارید و از پس هزینه های زندگی خود برخواهید آمد و در عین حال در کشور مقصد نیز از طریق کار تخصصی خود کسب درآمد خواهید داشت. توصیه میکنم برای بررسی شرایط خود به صورت تخصصی و دریافت مشاوره تلفنی رایگان روی خطوط موسسه تماس حاصل نمایید.موفق باشید.
احمد کیشانی
میخواستم بدونم برای رفتن ب اتریش و اخذ اقامت هنری چقدر هزینه داره با شرایط اقتصادی امروز من طراح و نقاشم ممنون میشم راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت دوست عزیز، برای دریافت اقامت هنرمندان اتریش شما باید اثبات بفرمایید که هنرمند هستند و از این مسیر درآمد خوبی نیز کسب می فرمایید. در این صورت به شما اقامتی داده می شود تا در کشور اتریش نیز در همین عرصه مشغول به کار شوید. عمده هزینه های شما هزینه وکیل برای انجام پروسه است که پس از بررسی دقیق شما توسط وکیل و میزان کاری که پرونده شما نیاز دارد هزینه خدمت شما اعلام خواهد شد. برای این منظور با مشاورین مجموعه تماس حاصل نمایید.
علی.ب
سلام و وقت به خیر، ممنون بابت ارائه خوب مطلب، بنده و همسرم در حیطه صنایع دستی و سفال و سرامیک دست‌ساز فعالیت میکنیم و از این طریق امرار معاش میکنیم. در متن مقاله فرموده بودید مدارک لازم برای اثبات این که از طریق هنر درآمد داریم باید ارائه داد. چه مدارکی برای اینکار لازم است؟ چطور باید ثابت کنیم که در این حیطه فعالیت میکنیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز شما برای اثبات هنر خود باید مدارکی دال بر فعالیت داشته باشید مانند نمایشگاه، گالری و ... ضمن اینکه حتما باید نشان دهید که از هنر خود درآمد خوبی دارید و مشکلی از نظر مالی برای شما وجود ندارد. برای بررسی دقیق شرایط خود می توانید از مشاوره رایگان با مشاورین موسسه استفاده نمایید تا جزئیات کار شما را بررسی نمایند.
ش. ی
سلام . ببخشید من نویسنده هستم . و چند کتاب چاپ شده دارم . کارت نویسندگی و هنرمندی هم دارم . حتی با همکاری یکی از دوستانم در کشور نروژ البته بی حضور من ، نمایشگاهی از آثار فلسفی و هنری به صورت تابلو هم ارائه کرده ام و مدارکش بصورت فیلم و روزنامه های چاپ شده موجود هست. آیا میتونم برای اقامت در اتریش اقدام کنم؟ با تشکر از زحمات شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست عزیز احتمال اینکه بتوانید برای اقامت هنرمندان اقدام داشته باشید بالاست اما حتما باید شرایط مالی و درآمدی شما نیز مورد بررسی قرار بگیرند تا وکیل با توجه به جمیع شرایط بتواند در مورد پرونده شما اظهار نظر نماید. برای بررسی کامل شرایط خود می توانید از مشاوره رایگان با مشاورین استفاده نمایید.
یاسمن طالب نیا
با عرض سلام و خسته نباشید، رشته‌های مورد تقاضای کشور اتریش برای ویزای هنرمندی کدامند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. محدودیت خاصی در نوع زمینه های هنری عنوان نشده است و شما باید نشان دهید در زمینه کاری خود شناخته شده هستید و درآمد خوبی از این روش دارید. در این صورت شانس شما برای دریافت ویزای هنرمندان بالا خواهد بود.
سیمارحیمی
سلام، وقت بخیر، من هنرمند هستم و در زمینه قلمزنی فعالیت میکنم، میخواستم بپرسم برای گرفتن ویزا هزینه ثبت نام به چه صورته؟ ممنونم🙏
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب. برای اقدام شما هزینه ای به عنوان ثبت نام وجود ندارد و کار به کمک وکیل انجام خواهد شد که پس از بررسی دقیق شرایط شما وکیل هزینه های خود را به شما بر اساس میزان ساعتی که برای پرونده شما وقت صرف میکند به شما اعلام می نماید.
حامی
سلام من گرافیست هستم کاردانی غیر مرتبط دارم با مشتریای خارجی مکاتبه و از این راه درامد هم دارم نمونه کارای زیادی دارم؛ برای فریلنسری اتریش میتونم اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی در اقامت هنرمندان اتریش اگر نشان دهید هنرمند شناخته شده ای هستید و درآمد بالایی از این روش دارید شانس خوبی برای دریافت اقامت خواهید داشت که برای این کار باید با وکیل مهاجرتی صحبت کنید تا شرایط شما سنجیده شود.
ایلین
سلام وقت بخیر من مدرس نقاشی هستم ولی تو تلگرام و بصورت مجازی آموزش نقاشی دارم.چون خودآموخته هستم مدرکی ندارم.هنرجوهای تلگرام و داشتن کانالهایی که فیلمهای داخلش نشون میده من نقاشی آموزش میدم نمی تونن برای مهاجرت بهم کمک کنه؟میتونم فنی حرفه ای برم و برای مدرک امتحان بدم.پرینت حساب هم می‌تونه نشون بده ماهیانه شهریه هنرجوها میاد به حسابم.لطفا منو راهنمایی کنید
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
دوست گرامی، شما برای دریافت ویزای هنرمندان باید اثبات نمایید هنرمند هستید که بنا به مواردی که فرمودید این امر امکان پذیر است و همچنین باید اثبات نمایید درآمد خوبی از این طریق دارید و در صورت تایید وکیل مهاجرتی شما می توانید برای اقامت هنرمندان اقدام داشته باشید.
صدف
سلام وقت بخیر، حدود تمکن مالی که باید ارائه بشه برای ویزای هنرمندان اتریش چه قدر هستش؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، شما برای تمکن مالی باید هزینه های زندگی را به ازای هر فرد به مدت مشخصی در حساب خود نشان دهید که برای اتریش بهتر است حدود 15 هزار یورو در نظر بگیرید.
Ami
درود وقت بخیر ببخشید من نقاشیامو میفروشم ولی مدرکی از خریدار نمیگیرم؛برای اقامت هنری توی اتریش حتما باید مدارکی رو ارائه بدم که از من خرید شده؟و اینکه رشتم ریاضیه مشکلی نداره؟؟؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی رشته شما تاثیری بر دریافت یا عدم دریافت ویزای هنرمندان ندارد و باید آثار هنری ارائه نمایید اما نشان دادن درآمد حاصل از هنر نیز بسیار مهم و ضروری است و عدم اثبات آن روند کار را دچار مشکل خواهد کرد.
محسن کریمی
سلام و عرض ادب من ۲۲ سال هست موسیقی کار میکنم و ساز تخصصیم ویلن و کمانچه هست و دستی توی چند ساز دیگه دارم و مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی هم هستم. شامل حال بنده میشه؟؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. دوست گرامی، در روش هنرمندان شما باید ثابت نمایید که هنرمند شناخته شده ای هستید و بر اساس تخصص خود درآمد خوبی نیز می توانید ارائه نمایید. در این راستا باید مدارکی ارائه نمایید که اثبات کننده این موضوعات باشد. در صورتی که این موارد برای شما موجود باشد شانس خواهید داشت.
شیدا
2تا ۳هزار یورو توی ایران پول زیادی میشه،،،همه گزینه ها رو آدم میتونه درست کنه،،،ولی من خودم ۲تا۳هزار یورو درامد ماهیانه از کار نقاشیم ندارم 🥺
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب دوست عزیز در این روش شما حتما باید هنرمند باشید و تمکن مالی خوبی ارائه دهید با مشاوران موسسه تماس بگیرید راهنماییتون میکنند
طیبی
سلام همسرم چند مدت دیگه آلبوم خوانندگی سنتی بیرون میده آیا برای اقامت هنرمندان نیاز ب ارایه آلبوم می‌باشد اگر پاسخ مثبت است چند تا آهنگ باید ارایه دهد و ب چ صورت
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. بله دوست گرامی، داشتن مدارکی همچون آلبوم حرفه ای، کنسرت، درآمد خوب از هنر و ... از جمله موارد مهمی است که می تواند در امر دریافت ویزای هنرمندان به شما کمک کند.
کامیاب فلاحتی
سلام خسته نباشید بنده ۲۴ سالمه بازیگر تاتر هستم ۱۴سال سابقه بازیگری دارم ۴سال بیمه هنرمندان شدم تو جشنواره های زیادی شرکت کردم و حضور تو جشنواره بین المللی . میخواستم بدونم شرایط اقامت برای من چطوری هست به چه چیزهایی نیاز دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام مخاطب گرامی رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با موسسه تماس حاصل نمایید.
artonaghashi
سلام ،وقتتون بخیر من نقاش هستم و مدرک کارشناسی نقاشی دارم ۲۰ اثر نقاشی خلق کردم ولی سابقه فروش و درامد ندارم ،تمکن مالی دارم ،این ویزا شامل من میشود یا خیر؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز داشتن درامد از حرفه که دارید جزء الزامات می باشد.
گل احمد انوری
من یک خوشنویس و تذهیب کار هستم و تجربه ۲۰ ساله کاری دارم و در چندین نمایشگاه های ملی و بین المللی اشتراک نموده ام و امکانات مالی برای ساخت گالری در کشور اتریش را نیز دارم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. در صورت داشتن شرایط لازم می توانید اقدم به اخذ ویزای هنرمندان نمایید
مرجان ریاحی
آیا نویسندگان هم شامل ویزای هنرمندان می شوند یا خیر؟ مقصودم نویسندگان داستان فیلمنامه و نمایشنامه است؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام بله در صورت داشتن رزومه کاری قوی می توانید اقدام به اخذ ویزای هنرمندان نمایید.
Sara Htb
سلام خسته نباشید. من مدرک کارشناسی ادبیات انگلیسی هست اما ۱۴ ساله که نقاشی می کنم. الان مالزی زندگی می کنم و اینجا نمایشگاه های مختلف برگزار کردم . با گالری های انلاینی مثل ساعتچی کار کردم و پروفایل داشتم و کار فروختم. ایا شرایطم برای گرفتن اقامت هنرمندان اتریش مساعد هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب با مشاوران موسسه ملک پور تماس بگیرید تمام شرایط را بررسی کنند و شما راراهنمایی کنند
Vahid Keshavarz
با درود . سازنده سازهای ایرانی هستم و علاوه بر چندین نشان ملی برای ساخت ساز ایرانی ، در سال 2008 نشان اصالت یونسکو نیز در این زمینه دریافت کرده ام . با داشتن 55 سال سن شانسی برای دریافت ویزای هنرمندان دارم ؟ با سپاس فراوان
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز شرایط شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 02149196000 تماس حاصل نمایید.
هانیه محسنیان
سلام روزتون بخیر برای اینکه بتونیم ویزای هنرمندان رو بگیریم تنها داشتن مدرک هنری مثل گرافیک کفایت میکنه یا باید نوشن بدیم که کسب و کار توی ا ن زمینه داریم من مدرک گرافیک دارم و طراح گرافیکی سایت هستم ولی جایی بیمه و... ثبت نشده برام میتونم با این روش مهاجرت داشته باشم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و درود دوست عزیز برای اینکه شما بتوانید ویزای هنرمندان دریافت نمایید لازم است نشان دهید که از هنر و رشته خود درآمد داشتید و قادر خواهید بود که کسب درآمد داشته باشید.
محیا
سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون. من 29 ساله و گرافیست هستم و چندین بار تجربه نمایشگاه نقاشی هم دارم میتونم از طریق ویزای هنری به کشور اتریش مهاجرت کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب خواهش میکنیم. درصورت دارا بودن این شرط که ثابت کنید از طریق فروش آثار یا حقوق دریافتی شما با تدریس رشته هنر، به طور میانگین درآمدی حدود با 2 تا 3 هزار یورو را به دنبال خواهد داشت، واجد شرایط این نوع ویزا و مهاجرت به اتریش خواهید شد.
مینا
آیا برای دریافت ویزای هنرمندان حتما باید مدرک هنری داشته باشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
حتما نیاز به داشتم مدرک ندارید اگر سابقه شرکت در نمایشگاه های بین المملی داشته باشید و یا بتوانید اثبات کنید که یک هنرمند شناخته شده ئر کشور خودتون هستید و قادر به کسب درآمد از طریق هنر خود هستید می توانید برای درخواست ویزا اقدام کنید.
احمد
اگر مدرک عکاسی داشته باشیم میشه ویزای هنرمندان رو بگیریم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام اگر بتوانید ثابت کنید که عکاس حرفه ای هستید و قادر به تامین هزینه های زندگی خود در این کشور هستید بله می توانید
امیرحسین سنایی
سلام من در دانشگاه رشته گرافیک خوندم و در این حوزه فعالیت میکنم امکان مهاجرت از طریق شغلم به اتریش وجود داره؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب در صورتی می توانید از ویزای هنرمندان این کشور استفاده کنید که به دولت این کشور اثبات کنید که در غالی یک هنرمند در کشور خودتون مشغول به فعالیت هستید و نیاز به ارائه یک نامه از گالری و مراکزی این چنینی با حقوق 2 الی 3 هزار یورو هستید.
آیدا
اگر رشته تحصیلی مون هنر باشه میتونیم با ویزای هنرمندان وارد کشور اتریش بشیم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز به صرف رشته تحصیلی خیر ولی اگر در زمینه هنری رزومه خوبی داشته باشید و از شرایط مالی مناسبی برخوردار باشید این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با ویزای هنرمندان اقدام نمایید.
محمد ترابی
با سلام و احترام میخواستم بدونم برای اقدام به دریافت ویزای اتریش از طریق ویزای هنرمندان چه مدارکی داشته باشیم شانس مون افزایش پیدا میکنه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام در صورت داشتن مدرک مورد تایید داخلی و یا مدارک بین المللی و یا شرکت در نمایشگاه های بین المللی امکان پذیرش ویزای خود را افزایش دهید.
ملیحه خورسندی
با عرض سلام و خسته نباشید آیا بافندگان هم میتوانند اقامت هنرمندان برای اتریش دریافت کنن؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز اقامت هنرمندان اتریش بیشتری خوداشتغالی و وابسته به درآمد و اوضاع مالی شما هم هست. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
لیلا فراخی
وقت بخیر بنده در رشته تکواندو فعالیت میکنم و چندین مسابقه خارج از ایران نیز شرکت کردم آیا امکان اقدام از این روش برای من وجود دارد؟ چه کشور هایی از این طریق از افراد حمایت میکنند؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در زمینه ویزای هنرمندان یا ورزشکارا باید باید در حوزه بین الملل مطرح باشید و از شرایط مالی خوبی هم برخودار باشید چون خوداشتغالی است ماهیت این ویزاها. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
شهاب قنبری
سلام من کارشناس رشنه نقاشی هستم و هم اکنون کارمند هستم و امزشگاه نقاشی هم دارم. می تونم برای اقامت خودم وخانواده اقدام کنم
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به رزومه ای که می فرمایید بلی این امکان وجود دارد. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
تاجیک
با سلام و عرض ادب بنده در چندین همایش در کشور های مختلف شرکت کردم و در ایران کارگاه خودم رو دارم آیا شرایطم برای اقدام از این روش مناسب هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز در این روش فقط داشتن کارگاه تعیین کننده نیست و لی مثبته پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود. https://officialmalekpour.net/contact
حمیدرضا قاسمی
درود به شما. تمامی موارد را مطالعه کردم. من نویسنده سینما و تلویزیون هستم. گاها قرارداد یا سوابق بیش از ۵ سال فعالیت دا رم. و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی با معدا ۱۸/۹۷ دارم. ولی مبلغی که شما فرمودید(۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰) یورو درآمد در ایران غیر ممکن است. آنهم ماهانه. نهایت ناهی ۶ تا ۷ میلیون تومان میانگین باشه آنهم حدااکثر. و اما سوال بنده: با شرایط بالا و نداشتن هزینه مناسب آیا باید قید مهاجرت را زد؟ من بعنوان یک نویسنده چگونه و از چه راهی می توانم در ان کشور هزینه های خودم را تامین نمایم؟ ضمنا من شماره ای برای مشاوره ندیدم. سپاس از شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز برای اینکه شما را درست تر راهنمایی کنیم نیازمند به اطلاعات بیشتری هستیم کلا برای مهاجرت شرایط اولیه خیلی مهم است. روش هایی مثل تحصیل یا گرفتن پیشنهاد شغلی را هم پیشنهاد می کنم درموردشون تحقیق بفرمایید. از طرق زیر هم می توانید با موسسه تماس بگیرید. https://officialmalekpour.net/contact
مینا توسلی
سلام من مدرک لیسانس هنر دارم از دانشگاه هنر های زیبا میخواستم بدونم میتونم از طریق ویزای هنرمندان برای دریافت اقامت کشور اتریش اقدام کنم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام تنها با داشتن مدرک هنر امکان دریافت اقامت وجود ندارد و شما باید ثابت کنید که از هنر خود می توانید درآمد خوبی برای گذراندن زندگی خود داشته باشید.
میثاق
سلام من نقاش هستم نمایشگاه های مختلفی داشتم مدرک دکترای هنر هم دارم میشه بفرمایید آیا امکان دریافت اقامت هنرمندان برای من فراهم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و احترام با ارائه مدارک خود که نشان دهنده این باشد که می توانید از هنر درآمد کافی داشته باشید می توانید جهت دریافت این ویزا اقدام کنید.
مینا آریا
درود،من در زمینه ی صنایع دستی فعال هستم و مدرک ۳ نمایشگاه در ایران و ترکیه را دارم.آیاامکان اخذ ویزای کاری در اتریش را دارم؟ ۴۱ سال سن دارم و سابقه ی کار ۱۴ سال تدریس در زمینه ی صنایع دستی و ۶ سال بیمه
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام و عرض ادب دوست عزیز باتوجه به رزومه ای که می فرمایید بلی منتها باید از لحاظ مالی هم برای ویزای هنرمندان اتریش شرایط خوبی داشته باشید چون این ویزا به نوعی خود اشتغالی است. پیشنهاد می کنم حتما با موسسه تماس بگیرید تا شرایط شما بصورت رایگان بررسی شود.
نسیم هادیان
سلام مدارک ضروری که یک هنرمند برای دریافت اقامت کشور اتریش نیاز هست ارائه بده رو میفرمایید؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام هنرمند نیاز است رزومه کاری خود را که از طریق آن کسب درآمد داشته را ارائه دهد همچنین نیاز است تمکن مالی کافی برای اقامت در این کشور را داشته باشد.
امین
من نوازنده و آهنگساز هستم و چند کار در رادیو جوان دارم و چند کار با ثبت محور رسمی ارشاد آیا شرایطی برای من هست برای اقامت همسر بنده هم نویسنده و نقاش هستند.با سابقه کار در هر دو رشته.
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ادب مخاطب گرامی برای اخذ ویزای هنرمندان کشور اتریش رزومه کاری شما می بایست در سطح بین المللی مطرح باشد.
علی
درود بر شما. بنده فوق لیسانس سینما و دانشجوی دکتری فلسفه هنر هستم. همینطور فیلمساز( فیلم کوتاه) هستم که چندین فیلم کوتاه ساختم و کاندیداتوری‌های مختلف در جشنواره‌های سینمایی جهان دارم. اما هیچ کسب درآمدی از این راه نداشتم. آیا میشه با این تفاسیر ویزای اتریش بگیرم؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام برای اخذ ویزای هنرمندان کشور اتریش نیازمند این هستید که شما آثار هنری متعددی داشته باشید و از فروش این اثار درآمد قابل توجهی به دست آورده باشید.
سمانه موسوی
سلام اتریش کشور هنر دوستی هست؟ مثلا فرانسه و روسیه و ایتالیا شنیدم خیلی به هنر بها میدن و جای خیلی مناسبی هست برای زندگی یه هنرمند اتریش هم شرایط پیشرفت برای هنرمند فراهم هست؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
اتریش یکی از کشور های بسیار پیشرفته می باشد که شرایط و زیر ساخت ها برای پیشرفت یک هنرمند در آن فراهم است اما در مقایسه با ایتالیا از جایگاه پایین تری برخوردار است.
سمیرا حاتمی
من یه پیج هنری 57 ک دارم که کارم آموزش رزین هست چند تا ورکشاپ خارج از کشور هم برگزار کردم کلاس های آموزشی داخل ایران هم دارم مدرک فنی حرفه ای هم دارم میتونم از راه ویزای هنرمندان درخواست بدم؟ شانس قبولیم خوبه؟
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام روزتون بخیر به طور کلی باید ثابت کنید که درآمد کافی از هنر خودتان برای گذراندن زندگی کسب خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید.
Hamed
با سلام خدمت شما عزیزان من انیماتور هستم، و با نمایش انیمیشن هام در یوتیوب، حدود ۳ تا ۶ هزار دلار ماهانه درآمد دارم، میخواستم بدونم ویزای هنرمندان اتریش شامل من میشه؟ سپاس از لطف شما
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
با سلام دوست عزیز رزومه شما بایستی با جزییات بیشتری بررسی گردد.
کیمیا
سلام من ۳۲ سالمه و مدرس موسیقی ارف هستم و مدارک گذروندن دوره های مختلف موسیقی ارف و کاردانی موسیقی دارم شانسی هست
X

فرم پاسخ به این نظر



پاسخ کارشناسان
سلام و عرض ارادت. برای ویزای هنرمندان شما باید شرایط خاصی نشان دهید که در متن مقاله ذکر شده است اما برای بررسی شرایط خود و بهترین مسیر میتوانید از مشاوره رایگان با مشاورین ما استفاده نمایید تا بهترین مسیر به شما پیشنهاد شود.
مشاوره رایگان